eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bardo › Termomodernizacja budynku administracyjno - socjalnego Szkółki Leśnej Wilcza wraz z modernizacją systemu grzewczego c.o. i cwu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108220 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Bardo: Termomodernizacja budynku administracyjno - socjalnego Szkółki Leśnej Wilcza wraz z modernizacją systemu grzewczego c.o. i cwu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72788

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 94035

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Bardo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93102387028001, ul. ul. Noworudzka , 57256 Bardo, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8171383, faks 0-74 8171384, e-mail oksana.kmiecik@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bardo_slaskie/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne, jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku administracyjno - socjalnego Szkółki Leśnej Wilcza wraz z modernizacją systemu grzewczego c.o. i cwu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.270.2.2.2017.SA4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegającego na wykonania termomodernizacji budynku administracyjno - socjalnego Szkółki leśnej Wilcza zlokalizowanego w Wojbórz (działka nr 400/212, obręb Wojbórz, gmina Kłodzko) oraz montaż systemu fotowoltaicznego. Szczegółowy zakres robot budowlanych określa: a) Opis techniczny - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) Przedmiar robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, c) Rysunki - Załącznik nr 3 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 4 do SIWZ,


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45300000-0, 45262690-4, 45320000-6, 45310000-0,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalono do dnia 16 października 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FABER S.Pawlik, M.Pawlik spółka jawna, st_pawlik@wp.pl, ul. Cukrownicza 8 , 57-200, Ząbkowice Śląskie, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 308694.37 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Wykonanie prac zgodnie z kosztorysem ofertowym wynikającym z protokołu konieczności nr 1/2017 z dnia 07.06.17 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych, spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość zamiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.