eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych w ramach zadania pod nazwą Wymiana i naprawa wewnętrznych konstrukcji szklanych budynku Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Łódź: Roboty budowlane w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych w ramach zadania pod nazwą : Wymiana i naprawa wewnętrznych konstrukcji szklanych budynku Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina.
Numer ogłoszenia: 108213 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych w ramach zadania pod nazwą : Wymiana i naprawa wewnętrznych konstrukcji szklanych budynku Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych a w szczególności: Zadanie 1: Wykonanie wymiany wszystkich potencjalnie niebezpiecznych elementów barierek wykonanych z pojedynczego szkła hartowanego na szkło zapewniające bezpieczeństwo tj. szkło hartowane i jednocześnie laminowane. W ramach zadania wymagane jest wykonanie dokumentacji technicznej (wraz z obliczeniami), wszystkich prac związanych z wykonaniem wymiany tafli (demontaż i utylizacja istniejących tafli potencjalnie niebezpiecznych, wykonanie nowych elementów szklanych konstrukcji, wykonanie wszystkich prac związanych z dostawą i montażem nowych elementów szklanych konstrukcji wraz z wykonaniem koniecznych uzupełnień elementów mocujących). W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów szklanych barierek - tabela nr 1, ,Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów szklanych barierek - zestaw rys. nr 1, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 2: Wykonanie wymiany wszystkich potencjalnie niebezpiecznych elementów ścian wykonanych z pojedynczego szkła hartowanego na szkło zapewniające bezpieczeństwo tj. szkło hartowane i jednocześnie laminowane. W ramach zadania wymagane jest wykonanie dokumentacji technicznej (wraz z obliczeniami), wszystkich prac związanych z wykonaniem wymiany tafli (demontaż i utylizacja istniejących tafli potencjalnie niebezpiecznych, wykonanie nowych elementów szklanych konstrukcji, wykonanie wszystkich prac związanych z dostawą i montażem nowych elementów szklanych konstrukcji wraz z wykonaniem koniecznych uzupełnień elementów mocujących). W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów szklanych ścian - tabela nr 2, Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów szklanych ścian - zestaw rys. nr 2, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 3: Wykonanie czynności polegających na sprawdzeniu wszystkich mocowań istniejących elementów szklanych wykonanych ze szkła bezpiecznego VSG (nie podlegających wymianie). W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości i braków wymagane jest aby Wykonawca uzupełnił wszystkie brakujące podkładki, nakrętki, kleje lub elementy samohamowne. W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów mocujących - tabela nr 3, Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów mocujących - zestaw rys. nr 3, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane ilości elementów mocujących są wartościami przybliżonymi. Zadanie 4: Wykonanie czynności polegających na sprawdzeniu i poprawie bezpiecznego użytkowania świetlików i szklanych kładek, a w szczególności: -wymiana silikonowych uszczelnień na nowe i uzupełnienie brakujących fragmentów -poprawa ułożenia i podparcia elementów szklanych na konstrukcjach, uzupełnienie podkładek elastycznych, wykonanie koniecznych elementów zabezpieczających przed samoistnym przemieszczaniem się tafli -odtworzenie istniejących zniszczonych wzorów namalowanych na powierzchniach kładek i świetlików -wyczyszczenie wszystkich powierzchni wewnętrznych świetlików W załączeniu: Zestawienie istniejących świetlików i kładek - tabela nr 4 Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących świetlików i kładek - zestaw rys. nr 4 Raport zdjęciowy; STWiOR Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary świetlików, kładek i tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 5: Wykonanie usługi obejmującej: 5a - montaż dwóch barierek ze stali nierdzewnej przy zachowaniu istniejących standardów jakościowych i estetycznych wykonane w sposób identyczny jak barierki zlokalizowane tuż obok. Nowe barierki mają być przedłużeniem istniejących, 5b - wykonanie dodatkowego mocowania do ściany istniejącej barierki zlokalizowanej w loży 1 i 7 W załączeniu: Zestawienie elementów do wykonania, montażu i mocowania - tabela nr 5, Rzuty ze wskazaniem elementów do wykonania, montażu i mocowania - zestaw rys. nr 5,Raport zdjęciowy, STWiOR Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary barierek są wartościami przybliżonymi.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł zł (słownie: pięć tysięcy)zł. Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/ pieniądzu na rachunek bankowy 14 1030 1205 0000 0000 8790 6035 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ do oferty. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu dokumentu potwierdzającego złożenie wadium, dokument ten powinien być złożony wraz z ofertą, ale nie połączony z nią w sposób trwały, który uniemożliwiałby jego zwrot bez naruszenia integralności oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: winien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w zakresie wymiany i naprawy konstrukcji szklanych o powierzchni min 200 m2 w obiektach budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełnią następujące wymagania: a) wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. b) Projektant konstrukcji Wymagane kwalifikacje: Wykształcenie wyższe budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa Wymagane sprawowanie nadzoru autorskiego c) Kierownik robót Wymagane kwalifikacje: Wykształcenie wyższe budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja finansowa - Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł.), Sytuacja ekonomiczna - Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany podatku VAT -rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zakresu prac ujętych w kosztorysie ofertowym, b/ termin może ulec zmianie w przypadku: -nie uzyskania pozwoleń lub innych dokumentów od organów niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy pomimo zachowania należytej staranności przez Wykonawcę, -wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c/ zmiany kluczowego personelu Zamawiającego, d/ zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź sekretariat, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.