eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Budowa kanalizacji w Łubowiczkach, Rybieńcu i Rybnie Wielkim oraz rozbudowa stacji wodociągowych w Turostowie i Łubowiczkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-19

Ogłoszenie nr 10809 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.

Kiszkowo: Budowa kanalizacji w Łubowiczkach, Rybieńcu i Rybnie Wielkim oraz rozbudowa stacji wodociągowych w Turostowie i Łubowiczkach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kiszkowo, krajowy numer identyfikacyjny 53848400000, ul. ul. Szkolna  2, 62280   Kiszkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 297 019, e-mail sekretarz@kiszkowo.pl, faks 614 297 011.
Adres strony internetowej (URL): www.kiszkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.kiszkowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.kiszkowo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w Łubowiczkach, Rybieńcu i Rybnie Wielkim oraz rozbudowa stacji wodociągowych w Turostowie i Łubowiczkach.
Numer referencyjny: ZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa przedmiotu zamówienia i lokalizacja Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, położonej w miejscowości Łubowiczki - Kiszkowo, dz. nr 34/1, 35/3, 35/4, 37/1, 37/2, 20/1, 20/2, 20/3, 20/4, 24, 38, 39/1, 39/3, 39/8, 39/9, 39/10, 39/12, 39/18 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, położonej w miejscowości Rybieniec, Łagiewniki Kościelne, dz. nr 20/6, 20/7, 20/9, 20/10, 25, 26, 27, 28/1, 28/4, 30/1, 30/7, 30/8, 30/9, 30/10, 30/18, 120 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, położonej w miejscowości Rybno Wielkie, ul. Żurawicka, dz. nr 174, 179, 183/5, 185, 187/1, 187/2, 188/1, 189, 206, 207, 208/2, 210, 211, 222/2, 223, 224, 225, 229/4, 230/2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, położonej w miejscowości Rybno Wielkie, dz. nr 137/14, 137/16. Szczegółowy przedmiot zamówienia, w tym wymogi, warunki wykonania zostały zawarte i opisane w: a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wzór umowy, c) szczegółowej specyfikacji technicznej, d) dokumentacji projektowej, e) kosztorysie/przedmiar robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Łubowiczki z odprowadzeniem do m. Kiszkowo gmina Kiszkowo, woj. wielkopolskie: Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie kanalizacji. Łącznie zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej wynosi: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości: - kanały grawitacyjne PVCf200 mm - 498m - przyłącza f160 mm - 133m RAZEM 631m Budowa kanalizacji tłocznej w ilości: - rurociągi f 90mmPE - 1.204 m - Budowa przepompowni ścieków P26 z przyłączem wody, ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" - 1 szt. - Przyłącze wody ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI i przyłączy 1.835 m Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Rybieniec z odprowadzeniem do m. Łagiewniki Kościelne gmina Kiszkowo, woj. wielkopolskie: Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie kanalizacji. Łącznie zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej wynosi: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości: - kanały grawitacyjne PVCf200 mm - 773m - przyłącza f160 mm - 234m RAZEM 1.007 m Budowa kanalizacji tłocznej w ilości: - rurociągi f 90mmPE - 1.318 m - Budowa przepompowni ścieków P25 z przyłączem wody, ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" - 1 szt. - Przyłącze wody ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI i przyłączy 2.325 m Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Rybno Wielkie gmina Kiszkowo, woj. wielkopolskie : Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie kanalizacji. Łącznie zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej wynosi: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości: - kanały grawitacyjne PVCf200 mm - 731m - przyłącza f160 mm - 387m RAZEM 1.118 m Budowa kanalizacji tłocznej w ilości: - rurociągi f 90mmPE - 1.534 m - Budowa przepompowni ścieków P27 z przyłączem wody, ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" - 1 szt. - Przyłącze wody ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI i przyłączy 2.652 m Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Rybno Wielkie gmina Kiszkowo, woj. wielkopolskie dz. nr.137/14 i137/16: Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie kanalizacji. Łącznie zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej wynosi: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości: - kanały grawitacyjne PVCf200 mm - 314m - przyłącza f160 mm - 99m RAZEM 393 m Budowa kanalizacji tłocznej w ilości: - rurociągi f 90mmPE - 95 m - Budowa przepompowni ścieków P27 z przyłączem wody, ze studnią wodomierzową i hydrantem mrozoodpornym 1" - 1 szt. OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI i przyłączy 508 m Przed wykonaniem robót ziemnych w rejonie projektowanej kanalizacji należy wykonać próbne ręczne odkrywki lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne koligujące z trasą projektowanej kanalizacji. Wykonawca winien uzyskać z ośrodka geodezyjnego aktualna mapę terenu. Należy stosować dwa rodzaje odwodnienia wykopów: - w gruntach zwięzłych za pomocą drenażu liniowego z rur drenarskich z filtrem PVCO113mm do studzienek zbiorczych, - w granatach piaszczystych za pomocą igłofiltrów wpłukiwanych w grunt. Niedopuszczalne jest prowadzenie robót ziemnych bez odwodnienia wykopów oraz montażowych w wykopie nawodnionym. Zabrania się również pompowania wody gruntowej, bezpośrednio z dna wykopów. Przed przystąpieniem do robót należy w obecności właścicieli urządzeń podziemnych przeprowadzić wizję lokalną w terenie i na roboczo zaznaczyć trasy przebiegu wspomnianego uzbrojenia. Właz studni rozprężnej wyposażyć w filtr antyodorowy. Przed zasypaniem kanału i przyłączy należy je zgłosić do uprawnionego geodety celem dokonania inwentaryzacji. Całość robót prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa a szczególności dokumentacją projektową. Uzyskanie odpowiednich pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego. Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu za mówienia wymagają uzyskania pozwoleń lub złożenia powiadomień (zamawiający udzieli na wniosek wykonawcy stosownych pełnomocnictw) Teren budowy przywrócić do stanu pierwotnego poprzez: -naprawę rozebranych nawierzchni utwardzonych (w przypadku asfaltowych na całej szerokości jezdni) - obsianie trawą terenów zielonych i rowów, - profilowanie rowów na trasie kanalizacji, - naprawę i udrożnienie przepustów drogowych - wykonanie nawierzchni z tłucznia (mieszanka optymalna) o grubości warstwy 10cm i szerokości 3,0÷4,0m na całej długości dróg, w których wbudowano kanalizację. Po wbudowaniu całą sieć grawitacyjną i przyłącza poddać przeglądowi kamerą inspekcyjną z bieżącym jednoczesnym wyświetlaniem i rejestracją spadków kanałów, z przekazaniem materiału w formie płyty DVD oraz wydrukowanych wykresów wszystkich odcinków. Zagęszczenie gruntu w pasach drogowych potwierdzić badaniami zagęszczenia co 50m. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z: a) wymogami opisanymi w SIWZ, b) dokumentacją projektową, c) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót/kosztorysem spełniającym rolę pomocniczą przy wycenie przedmiotu zamówienia oraz ustawą prawo budowlane, z przepisami wykonawczymi do ustawy, ustawą prawo zamówień publicznych, z przepisami wykonawczymi do ustawy, d) wszystkie materiały stosowane muszą posiadać polskie atesty i odpowiadać polskim normą. Dostarczone materiały na miejsce budowy należy sprawdzić pod względem kompletności i zgodności z danymi technicznymi wytwórcy i obowiązującymi normami. Jeżeli dokumentacja przy opisie zamówienia wskazuje nazwę producenta znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń - zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, dotyczące wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób w rozumieniu kodeksu pracy wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty montażowe uprawnienia i wymagania zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań: Zamawiający wymaga: 1) czynność w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmująca prace roboty montażowe była wykonywana przez zatrudnienie co najmniej dwóch osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks Pracy. 2) W dniu podpisania umowy wykonawca lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu umowy o pracę potwierdzające zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę. 3) W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy osób przy czynnościach, o których mowa w pkt. 1, lub nieprzedłożenia zamawiającemu umów o pracę, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wartości wynagrodzenia w PLN brutto określonej w umowie o wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać w szczególności poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: wykonanie zakresu robót wynikającego z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz przygotowanie i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-powykonawczej (przed zasypaniem kanału i przyłączy należy je zgłosić do uprawnionego geodety celem dokonania inwentaryzacji), odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zatrudnienia osób na podstawie umowy pracę przy robotach montażowych, prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, bhp i ppoż, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, z terenu budowy, umożliwienia wstępu na teren budowy osobom i podmiotom upoważnionym a w szczególności przedstawicielom zamawiającego po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania zamawiającemu w dniu końcowego odbioru, przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, naprawy ewentualnie uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, ubezpieczenie budowy, robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas trwania budowy, trwania robót, ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego, jego oznakowania, opłat, konieczność uzyskania decyzji administracyjnych, ponoszenia opłat z tyt. nadzorów specjalistycznych (archeologiczne, energetyczne, telekomunikacyjne, drogowe i wszelkich innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, złożenie dokumentów do właściwego organu po zakończeniu budowy, robót w celu uzyskania pozwolenia użytkowania. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne i uwzględni je w cenie ofertowej która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 4. Wykonawca udziela minimalnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakres prac), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazwy (firm), na których zasoby Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dotyczy to podwykonawców, których wiedzą, doświadczeniem, kwalifikacjami Wykonawca posługuje się dla spełnienia warunku opisanego wyżej. 6. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie 30 dni. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do: 31.10.2017 r. z tym zastrzeżeniem, że odcinek tłoczny z miejscowości Rybieniec do miejscowości Olekszyn (obręb Łagiewniki Kościelne) ustala się na termin wykonania 15.05.2017r. (dotyczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, położonej w miejscowości Rybieniec, Łagiewniki Kościelne, dz. nr 20/6, 20/7, 20/9, 20/10, 25, 26, 27, 28/1, 28/4, 30/1, 30/7, 30/8, 30/9, 30/10, 30/18, 120)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający wymaga potwierdzenia przedłożenia opłaconej (polisy) że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000,00 (dwa miliony) PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i wartości nie niższej niż 1 340 000,00 PLN netto z załączeniem dowodów/referencji, że roboty zostały należycie wykonane i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz terminowo ukończone. Ocenę Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu robót załączonych do oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ i załączeniem dowodów/referencji. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących, że dysponuje niezbędnymi narzędziami do wykonania zamówienia - określenie warunków: złoży wykaz narzędzi niezbędnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - spełnienie warunku : złożenie wykazu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ zawierającego wymagane maszyny, urządzenia przez zamawiającego: spycharka gąsienicowa, koparka gąsienicowa, równiarka samojezdna 100 kM walec statyczny samojezdny 10 Mg, ubijak spalinowy 200 kg, pompa wirnikowa spalinowa, żuraw samochodowy do 4 Mg, samochód dostawczy i skrzyniowy. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadr kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - spełnienie warunku - złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: Gdy wykonawca wykazuje roboty/usługi/dostawy wykonane poza terytorium RP i rozliczone w innej walucie niż PLN zobowiązany jest podać rodzaj waluty, dzień zakończenia robót. Zamawiający przeliczy wartość na PLN wg średniego kursu tej waluty podanego przez NBP obowiązującego na dzień zakończenia robót. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust1 pkt.12-22 PZP i ust. 5 pkt. 1. wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów- warunek uważa się za spełniony: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawienia na żądanie zmawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów (oświadczeń w celu zbadania czy nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy): W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia także: odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji CEDIG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wspólne ubiegania się o udzielenie zamówienia - warunek uważa się za spełniony: ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców i zawarcia umowy, przepisy dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w formule spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych w ofercie oraz na żądanie zamawiającego wymaganych przez zamawiającego i opisanych w SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016r. poz. 290) uprawnień do kierowania robotami w specjalnościach: a/ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych z ograniczeniem do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych uzbrojenia terenu, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65) - Ocenę spełniania warunków dokona Zamawiający na podstawie złożonego oświadczenia / wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Spełnienie warunku poprzez złożenie wykazu)oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia aktualnych na dzień składania ofert - złożenia oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 PZP: Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy a opisanych w SIWZ (braku podstaw do wykluczenia): Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji właściwego organu, Odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji CEDiG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wyżej opisanych: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem, w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami, grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(informacja z właściwego rejestru ) Dokumenty dot. informacji z właściwego rejestru w tym dot. braku upadłości , likwidacji podmiotu powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty dot. niezalegania w podatkach, opłatach, składkach na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem - oświadczeniem wykonawcy, z wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument ma dotyczyć złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby . Zapis o terminie wystawiania dokumentów opisany wyżej stosuje się odpowiednio. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów - złożenia: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawienia na żądanie zmawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów (oświadczeń w celu zbadania czy nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy): odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji CEDiG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia: - każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia składa oświadczenie oraz dokumenty opisane w rozdziale IX SIWZ oraz oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do grupy kapitałowej,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien wykazać spełnienie warunku: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia żadnego warunku. Sytuację ekonomicznej lub finansowej: zamawiający wymaga potwierdzenia przedłożenia opłaconej (polisy) że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000,00 (dwa miliony) PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz robót budowlanych że, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i wartości nie niższej niż 1 340 000,00 PLN netto z załączeniem dowodów/referencji, że roboty zostały należycie wykonane i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz terminowo ukończone. Wykaz robót budowlanych zostanie sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ z załączeniem referencji/poświadczenia wykonania robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, terminowo i należycie wykonanych. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dysponuje niezbędnymi narzędziami do wykonania zamówienia i złoży wykaz narzędzi niezbędnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: złożenie wykazu narzędzi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagane maszyny i urządzenia: spycharka gąsienicowa, koparka gąsienicowa, równiarka samojezdna 100 kM, walec statyczny samojezdny 10 Mg, ubijak spalinowy 200 kg, pompa wirnikowa spalinowa, żuraw samochodowy do 4 Mg, samochód dostawczy i skrzyniowy. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadr kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres- - złożenie oświadczenia wg wzoru nr 10 stanowiącego załącznik do SIWZ. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016r. poz. 290) uprawnień do kierowania robotami w specjalnościach: a/ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych z ograniczeniem do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych uzbrojenia terenu, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65) - Ocenę spełniania warunków dokona Zamawiający na podstawie złożonego oświadczenia / wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Spełnienie warunku poprzez złożenie wykazu)oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Gdy wykonawca wykazuje roboty/usługi/dostawy wykonane poza terytorium RP i rozliczone w innej walucie niż PLN zobowiązany jest podać rodzaj waluty, dzień zakończenia robót. Zamawiający przeliczy wartość na PLN wg średniego kursu tej waluty podanego przez NBP obowiązującego na dzień zakończenia robót. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust1 pkt. 12-23 PZP wg wzoru stanowiącego zał. nr 11 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów - złożenia: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawienia na żądanie zmawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów (oświadczeń w celu zbadania czy nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy): Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia: - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie, zawarcie umowy - pełnomocnictwo, - przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców - każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia składa oświadczenie oraz dokumenty opisane w rozdziale IX SIWZ oraz oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do grupy kapitałowej, Przy wspólnej ofercie podmioty (wykonawcy) ponoszą wspólną solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- pełnomocnictwo, - umowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w gotówce należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego. Przez wniesienie na rachunek bankowy zamawiającego rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Gniezno O/Kiszkowo Nr 48 9065 0006 0050 0500 0273 0025 z dopiskiem: Budowa kanalizacji w Łubowiczkach, Rybieńcu i Rybnie Wielkim (...). 5. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP. 6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężnej wymaga złożenia oryginału dokumentu wadium przed upływem terminu składania ofert (Urząd Gminy Kiszkowo, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, sekretariat pok. nr.12) lub załączenie oryginału do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia (wadium) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja dodatkowa -6 miesięcy10
gwarancja dodatkowa - 12 miesięc20
gwarancja dodatkowa - 18 miesięcy30
gwarancja dodatkowa 24 miesiące40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość podwyższenia/obniżenia podatku od towaru i usług obliczonego przy zastosowaniu zastosowanej stawki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.