eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Usługa nadzoru inwestorskiego (wielobranżowego) przedsięwzięciaBudowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowiczym miasta Lęborka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Lębork: Usługa nadzoru inwestorskiego (wielobranżowego) przedsięwzięcia: Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowiczym miasta Lęborka
Numer ogłoszenia: 107842 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44726 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa nadzoru inwestorskiego (wielobranżowego) przedsięwzięcia: Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowiczym miasta Lęborka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie NADZORU INWESTORSKIEGO i koordynowanie prac projektowych, robót budowlanych, montażowych i rozruchu dla przedsięwzięcia Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork. 2.Do obowiązków Wykonawcy - Inspektora Nadzoru (zwanego dalej Wykonawca IN) będzie należało zapewnienie koordynacji w fazach planowania, projektowania, budowy i uruchomienia w tym rozruchu, optymalizacji, pomiarów gwarancyjnych gwarantowanych parametrów technicznych i ruchu próbnego oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji. 3.Zakres zamówienia obejmuje również prowadzenie nadzoru wszystkich branż niezbędnych dla właściwej realizacji zamówienia przy wykonywaniu dokumentacji projektowej oraz części obejmującej nadzór przy realizacji zadania Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą 4.Przedmiot zamówienia dotyczy realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj Budowy elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork opisanym w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia, Program funkcjonalno - użytkowy oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego nadzorowanej inwestycji). 5.Zakres szczegółowy zamówienia obejmuje: 5.1.Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru poprzez: -sprawowanie funkcji inspektora nadzoru na terenie budowy określonego w Art. 25 (obowiązki) oraz Art. 26 (prawa) ustawy Prawo budowlane. -koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego przewidzianą w Art. 27 ustawy Prawo Budowlane. 5.2.Faza realizacji dokumentacji projektowej 5.2..1.opiniowanie procesu projektowego w szczególności zapewnienie doboru przez projektanta materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń rozwiązań technicznych, technologicznych, i innych niezbędnych elementów zapewniających Zamawiającemu uzyskanie maksymalnie wysokich parametrów jakościowych, wydajnościowych, a także gwarantujących niezawodność, długotrwałą i ekonomiczną eksploatację . 5.2..2.nadzór nad wykonaniem projektu zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym i zapisami SIWZ, a także z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz zapisami umowy zadania Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą realizowanej w trybie zaprojektuj i buduj zwanej w dalszej treści umowy kontraktem. 5.2..3.kontrolowanie postępu prac projektowych w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów. 5..3.Faza realizacji robót budowlanych: 5.3.1.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, normami oraz zapisami umownymi dot. realizacji inwestycji, 5.3.2.koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. (nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów posiadających odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonanie kontraktu) 5.3.3.kontrolowanie postępu robót w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów wraz ze składaniem z nich miesięcznych raportów 5.3.4.przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonanych robót i zastosowanych materiałów zgodnie z kontraktem, opracowaną dokumentacją projektową oraz wiedzą budowlaną, 5.3.5.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, które mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie prawidłowości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających wymaganych certyfikatów, 5.3.6.sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu, 5.3.7.uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 5.3.8.nadzorowanie dostaw urządzeń i materiałów na teren budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową i/lub warunkami kontraktowymi, 5.3.9.wydawanie wykonawcy robót zwanego później wykonawcą kontraktu, (kierownikowi budowy lub kierownikowi robót) poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badan, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 5.3.10.potwierdzanie faktycznego wykonania robót oraz usunięcia wad, 5.3.11.żądanie od wykonawcy kontraktu, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 5.3.12.organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, za zgodą Zamawiającego, 5.3.13.sprawdzanie prawidłowości i zgodności z warunkami kontraktu oraz autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które wykonawca kontraktu jest odpowiedzialny, 5.3.14.kontrola wykonawcy kontraktu w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami BHP, p. poż., przepisami prawa pracy i ochrony zdrowia, wraz ze sporządzaniem informacji i opinii dla Zamawiającego, 5.3.15.sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych oraz wyrobów i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5.3.16.nadzorowanie testów i akceptacje przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, oraz opiniowanie instrukcji obsługi przygotowanych przez wykonawcę kontraktu do ułatwienia przejęcia urządzeń, 5.3.17.rekomendowanie Zamawiającemu wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych lub uzupełniających zaproponowanych przez wykonawcę kontraktu, w zakresie rzeczowo-finansowym, 5.3.18.pisemne opiniowanie konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających przedstawionych przez Zamawiającego, jeżeli jego udzielenie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 5.3.19.pisemne opiniowanie dla Zamawiającego propozycji jakichkolwiek zmian (istotnych lub nieistotnych) w trakcie wykonywanych robót budowlanych, 5.3.20.uczestniczenie z Zamawiającym oraz wykonawcą kontraktu w odbiorach częściowych i końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych, 5.3.21.uczestniczenie z Zamawiającym w odbiorach gotowych obiektów budowlanych, montażu urządzeń i uczestniczenie w przekazywaniu ich do użytkowania, 5.3.22.dokonanie odbioru kompletności produkcji urządzenia - palenisko, u producenta - Węgry, w terminach określonych przez wykonawcę kontraktu. 5.3.23.opiniowanie opracowanej przez wykonawcę kontraktu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egzemplarzy do Zamawiającego, 5.3.24.organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenie budowy (w trakcie realizacji robót - raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów z narad koordynacyjnych i innych spotkań organizowanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia, prowadzenie rejestru narad, 5.3.25.dokonanie oceny kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, 5.3.26.udział w procesie przygotowania, kompletowania dokumentów niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu 5.3.27.ścisła współpraca z nadzorem autorskim i geologicznym zapewnionym przez Zamawiającego oraz innymi instytucjami, których udział w realizacji okaże się niezbędny, 5.3.28.ocenianie i opiniowanie wszelkich roszczeń lub dyskusji dotyczących kontraktu i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 5.3.29.obliczanie wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania kontraktu, 5.3.30.wykonywanie innych działań zmierzających do prawidłowej i terminowej realizacji umowy (umowa na pełnienie funkcji inspektora nadzoru) w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi i zarządzania budową 5.3.31.uczestnictwo przy pomiarach gwarancyjnych oraz analiza uzyskanych wyników z wymaganiami Zamawiającego, a także ocena uzyskanych gwarantowanych parametrów technicznych w okresie rozruchu obiektu do momentu osiągnięcia zadeklarowanych przez wykonawcę kontraktu wymaganych wartości gwarantowanych 5.3.32.uczestniczenie w procesie uzyskania decyzji UDT niezbędnych do uruchomienia instalacji, a także innych decyzji i pozwoleń niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania 5.3.33.nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji zrealizowanego przedsięwzięcia 6.Oczekuje się pełnej dyspozycyjności przedstawicieli Wykonawcy IN wobec Zamawiającego, poprzez pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym, uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego i wykonawcę kontraktu spotkaniach. 7.Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac Wykonawca IN dokładnie przeanalizował opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami z uwzględnieniem konieczności przeprowadzenia odbioru urządzenia poza granicami kraju w miejscu jego produkcji wskazanym w pkt. 5.3.22 niniejszego paragrafu. Wykonawca IN dokonał dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 8.Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględnia wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRACTEBEL ENGINEERING S.A., ul. Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 579656,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 313527,00

  • Oferta z najniższą ceną: 313527,00 / Oferta z najwyższą ceną: 313527,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.