Katowice: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Numer ogłoszenia: 107729 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania i obejmuje: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZ: dla zadania nr 1 - zakup i dostawa materiałów budowlanych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1. dla zadania nr 2 -zakup i dostawa materiałów elektrycznych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 5. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zakup asortymentu w ramach opcji, o której mowa w w § 2 ust. 3 projektu umowy, dla której graniczna wartość zostanie ustalona w formie maksymalnej dopuszczalnej wartości i ilości, określonej jako 100% wartości dla każdego asortymentu w zamówieniu podstawowym; zakres asortymentu zakupywanego w ramach tej opcji zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z opcji. 6. Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta oraz podlegać takiej samej gwarancji, co wskazany w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. 7. Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie odbywać się sukcesywnie,zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie do 20.12.2015 r. - dla zadania nr 1 i/lub nr 2 w ramach opcji, w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego faxem lub mailem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie skorzystania z prawa opcji. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna materiały budowlane i elektryczne o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 03.41.90.00-0, 44.50.00.00-1, 42.13.00.00-1, 31.30.00.00-9, 31.20.00.00-8, 31.60.00.00-2, 31.50.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia wymagania wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz że jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu . 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej pozycji złożony na formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 3 i/lub 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w jakiejś pozycji (pozycjach) zaoferowanej gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia w załączniku nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, że udziela gwarancji minimalnej wskazanej w kolumnie 7 dla danej pozycji 3. Oświadczenie Wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców (złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice,
woj. śląskie, budynek A, parter- Zespół Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, budynek A, parter- Zespół Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Zakup i dostawa materiałów budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Zakup i dostawa materiałów budowlanych Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZ: dla zadania nr 1 - zakup i dostawa materiałów budowlanych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 03.41.90.00-0, 44.50.00.00-1, 42.13.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZdla zadania nr 2 -zakup i dostawa materiałów elektrycznych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9, 31.20.00.00-8, 31.60.00.00-2, 31.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żołynia"
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Zakup i montaż urządzeń elektrycznych w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
- Budowa systemu oświetlenia na wystawie czasowej oraz zapleczu (etap II) w ramach zadania "Przebudowa i remont sali wystawowej w skrzydle północnym Zamku Lubelskiego"
- Modernizacja i remonty placówek edukacyjnych w Powiecie Sochaczewskim
- Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego.
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.