eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Katowice: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Numer ogłoszenia: 107729 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania i obejmuje: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZ: dla zadania nr 1 - zakup i dostawa materiałów budowlanych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1. dla zadania nr 2 -zakup i dostawa materiałów elektrycznych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 5. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zakup asortymentu w ramach opcji, o której mowa w w § 2 ust. 3 projektu umowy, dla której graniczna wartość zostanie ustalona w formie maksymalnej dopuszczalnej wartości i ilości, określonej jako 100% wartości dla każdego asortymentu w zamówieniu podstawowym; zakres asortymentu zakupywanego w ramach tej opcji zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z opcji. 6. Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta oraz podlegać takiej samej gwarancji, co wskazany w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. 7. Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie odbywać się sukcesywnie,zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie do 20.12.2015 r. - dla zadania nr 1 i/lub nr 2 w ramach opcji, w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego faxem lub mailem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie skorzystania z prawa opcji. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna materiały budowlane i elektryczne o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 03.41.90.00-0, 44.50.00.00-1, 42.13.00.00-1, 31.30.00.00-9, 31.20.00.00-8, 31.60.00.00-2, 31.50.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia wymagania wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz że jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu . 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej pozycji złożony na formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 3 i/lub 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w jakiejś pozycji (pozycjach) zaoferowanej gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia w załączniku nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, że udziela gwarancji minimalnej wskazanej w kolumnie 7 dla danej pozycji 3. Oświadczenie Wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców (złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, budynek A, parter- Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, budynek A, parter- Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Zakup i dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Zakup i dostawa materiałów budowlanych Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZ: dla zadania nr 1 - zakup i dostawa materiałów budowlanych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 03.41.90.00-0, 44.50.00.00-1, 42.13.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZdla zadania nr 2 -zakup i dostawa materiałów elektrycznych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9, 31.20.00.00-8, 31.60.00.00-2, 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.