eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Nowe Miasto Lubawskie: Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim - etap II
Numer ogłoszenia: 107722 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79364 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Szkolna 5b, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-56 47 422 88, faks 0-56 47 422 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: a) roboty budowlane: wykonanie posadzek w pomieszczeniu na podnośnik, warsztacie, garażu, pomieszczeniu agregatu prądotwórczego. demontaż i montaż sufitów podwieszanych typu Armstrong - wykonanie docieplenia dachu wraz z odwodnieniem i obróbkami - wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych prac wykończeniowych - wykonanie wszystkich elementów i prac wykończeniowych wewnątrz budynków - demontaż i ponowny montaż solarów - wykonanie obróbek blacharskich attyk - remont łazienki polegający na skuciu płytek podłogowych i ściennych, położeniu nowych, oraz instalacja urządzeń sanitarnych - wykonanie nadbudowy ścian attyki b) instalacja sanitarna: - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej - przebudowa kanałów wentylacyjnych izolowanych (skrócenie, zmiana kształtek) - przebudowa centrali wentylacyjnej - montaż agregatu chłodniczego freonowego - wykonanie instalacji chłodniczej z izolacją roboty elektryczne: - zamiana automatyki centrali - zasilanie do agregatu chłodniczego b) instalacja elektryczna: - demontaż istniejących opraw - do części opraw oświetleniowych doprowadzenie zasilania z istniejącej sieci przewodami typu YDYp 750V - ułożenie przewodów w bruzdach pod tynkiem - po zakończeniu robót wykonanie miejscowych napraw tynków wraz z malowaniem d) system monitorowania mediów: - montaż urządzeń pomiarowych (liczników energii cieplnej, elektrycznej i liczników wody) - montaż urządzeń przetwarzających i rejestrujących dane pomiarowe zużytych mediów (serwer danych, centrala M-Bus, stanowisko komputerowe z drukarką) - wykonanie instalacji okablowania dla systemu monitorowania - podłączenie liczników do magistrali M-Bus - skonfigurowanie i wdrożenie systemu opomiarowania mediów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOSYSTEM Robert Karłowicz, ul. Złota 7/18, 00-019 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346901,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405673,33

  • Oferta z najniższą ceną: 405673,33 / Oferta z najwyższą ceną: 473770,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.