To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107676 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Radom: Zakup i dostawa papieru ksero
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39094-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny
670897379, ul.
11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483453103, faks
483452002, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa papieru ksero
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru : 1. O formacie A4 w szacunkowej ilości 35.000 ryz (1 ryza - 500 kartek), przeznaczonego do urządzeń kserograficznych, drukarek laserowych i atramentowych, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie, o podanych niżej parametrach: gramatura: 80 +/- 3 g/m2, (wg ISO 536) białość CIE: nie mniej niż 146 +/- 3 CIE (wg ISO 11475) wilgotność: poniżej 5,0%, (wg ISO 287) gładkość: 200+/-50 cm3/min, grubość: 106 +/- 3mm( wg ISO 534) nieprzezroczystość: >= 90% (wg ISO 2471) 2. O formacie A3 w szacunkowej ilości 100 ryz (1 ryza - 500 kartek), przeznaczonego do urządzeń kserograficznych, drukarek laserowych i atramentowych, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie, o podanych niżej parametrach: gramatura: 80 +/- 3 g/m2, (wg ISO 536) białość CIE: nie mniej niż 146 +/- 3 CIE (wg ISO 11475) wilgotność: poniżej 5,0%, (wg ISO 287) gładkość: 200+/-50 cm3/min, grubość: 106 +/- 3mm( wg ISO 534) nieprzezroczystość: >= 90% (wg ISO 2471) 3. Papieru ksero biel satynowa o formacie A4 w szacunkowej ilości 50 opakowań (1 opakowanie - 250 kartek), wysokiej jakości, przeznaczonego do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura min.160 g/ m2, opakowanie umożliwiające rozróżnienie koloru, 250 arkuszy w op., biel satynowa 4. Papieru kolorowego o formacie A4 w szacunkowej ilości 20 opakowań (1 opakowanie - 250 kartek), wysokiej jakości, przeznaczonego do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura min.160 g/ m2, opakowanie umożliwiające rozróżnienie koloru, 250 arkuszy w op., kolory intensywne 5. Papieru kolorowego o formacie A4 w szacunkowej ilości 20 opakowań (1 opakowanie - 250 kartek), wysokiej jakości, przeznaczonego do drukarek i kserokopiarek , format A4, gramatura min.160 g/ m2 , opakowanie umożliwiające rozróżnienie koloru, 250 arkuszy w op., kolory pastelowe Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych - do każdej z jednostek wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30197644-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 3 - w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji. W postępowaniu złożony został tylko jeden wniosek. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.