eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Częstochowa: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 107537 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań wykonawcy został określony w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części - zadań.: Zadanie nr 1: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie, Zadanie nr 2: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie, Zadanie nr 3: Sprzątanie obiektu Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 w Częstochowie, Zadanie nr 4: Sprzątanie budynku dydaktycznego oraz posesji przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie, Zadanie nr 5: Sprzątanie budynku dydaktycznego z magazynem książek przy Al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie, Zadanie nr 6: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie zadanie/zadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej trzy usługi rozumiane jako trzy zamówienia (trzy umowy) polegające na: - sprzątaniu przez okres minimum 6 miesięcy budynku/budynków o łącznej powierzchni sprzątania co najmniej 5 000 m2 i zrealizowane na wartość min. 50 000 zł. brutto każde zamówienie (umowa) - jeżeli wykonawca składa ofertę przynajmniej na jedno z następujących zadań: zadania nr 1, 2, 5, 6; - sprzątaniu przez okres minimum 6 miesięcy budynku/budynków o łącznej powierzchni sprzątania co najmniej 3 000 m2 i zrealizowane na wartość min. 30 000 zł. brutto każde zamówienie (umowa) - jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na zadanie/zadania nr 3, 4. Zamawiający uzna również zamówienia wykonywane - będące w trakcie realizacji, jednakże Wykonawca musi wykazać, że w ramach zamówienia wykonał już daną usługę przez okres min. 6 miesięcy i wartość wykonanej części usługi osiągnęła przynajmniej wartość wskazaną w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował przynajmniej: - osobą, która będzie pełniła podczas realizacji funkcję koordynatora - kierownika wykonywanych prac, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem i kierowaniu - koordynowaniu prac wykonywanych w zakresie świadczenia usług sprzątania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeśli ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują waloryzację wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub wprowadzenia nowych regulacji prawnych, w zakresie: a. stawki podatku VAT dla usług będących przedmiotem umowy, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wprowadzenia minimalnej stawki wynagrodzenia dla umów cywilnoprawnych (innych niż umowa o pracę), c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1. lit. a, wartość wynagrodzenia Wykonawcy netto nie ulegnie zmianie, a Zamawiający będzie płacił Wykonawcy za wykonaną usługę wynagrodzenie brutto w wysokości odpowiadającej cenie netto powiększonej o podatek VAT wg obowiązujących stawek, od dnia wejścia w życie nowych przepisów. 3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 1 lit. b- c dopuszcza się, w drodze pisemnego aneksu, zmianę wynagrodzenia co do niewykonanej części zamówienia pod warunkiem wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o taką zmianę, zawierającym uzasadnienie, szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen wraz z wykazaniem, że zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie przepisów uzasadniających zmiany, lecz nie wcześniej niż od dnia wpływu do zamawiającego wniosku wraz z uzasadnieniem. W przypadku nie wykazania wpływu zmian na wzrost wynagrodzenia Zamawiający ma prawo odmówić zawarcia stosownego aneksu do czasu przedłożenia wymaganego uzasadnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność żądania Wykonawcy. 4. Dane, w oparciu o które będzie następowała waloryzacja, o której mowa w pkt 1 lit. b - c, wynikać będą z oferty wykonawcy i dotyczą: Ilości zatrudnionych pracowników, Podstawy zatrudnienia, Wymiaru czasu pracy, Wysokość miesięcznego wynagrodzenia, a w przypadku pracowników zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej (nie na podstawie umowy o pracę) - wysokość stawki godzinowej za pracę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, POK. 504 42-200 CZĘSTOCHOWA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, POK. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.