eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Część IDostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin. Część IIDostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Lublin: Część I: Dostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin. Część II: Dostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 107447 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie , ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin. Część II: Dostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Część I - Dostawę wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: 1.1. Parametry koszy ulicznych: - pojemnik w kształcie walca o średnicy 35-40 cm, o pojemności 40-50 l, - montaż pojemnika na pojedynczym słupku z maskownicą i elementem kotwiącym (długość całego słupka 165-180 cm, z czego wysokość słupka nad powierzchnią podłoża 120-130 cm, długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm), - pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 90-100 cm od podłoża, opróżnianie pojemnika powinno odbywać się poprzez obrót pojemnikiem, - kosz powinien być zaopatrzony w daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby odległość od daszka do górnej części pojemnika wynosiła 13-17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, dopuszcza się średnicę daszka do 5 cm większą niż średnica pojemnika, wysokość daszka 5-10 cm, na powierzchni daszka powinien znajdować się popielnik (lub popielnica), - kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011 (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz) o grubości 0,9-2,0 mm, bez ażuru, - szerokość całego kosza (pojemnik ze słupkiem) nie powinna przekraczać 50 cm, - kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze czarnym. 2.Część II - Dostawę wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: 2.1. Parametry koszy ulicznych: - pojemnik w kształcie walca o pojemności 35-50l, zamykany od góry na zamek, szczelny, posiadający otwór wrzutowy zabezpieczony klapką, wewnątrz wiadro (wkład metalowy) umożliwiające opróżnianie pojemnika, - montaż pojemnika na pojedynczym słupku z elementem kotwiącym (długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm), - pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 90-100 cm od podłoża, - kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz wg normy PN-EN 10346:2011 ), - kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze czarnym matowym i oznaczone informacją o przeznaczeniu 3.Część I i II - Montaż koszy w podłożu w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: 3.1.rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia asfaltowa, nawierzchnia betonowa, itp.) 3.2.wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25x25x50 cm, 3.3.ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10, 3.4.pionowanie słupka i dogęszczenie betonu, 3.5.ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem w taki sposób aby ułożona nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza) lub odtworzenie nawierzchni trawnika..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - w części I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100), - w części II - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc, dwieście złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie dostawy (lub dostaw) koszy ulicznych wraz z montażem o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania w wykazie i potwierdzenia należytej realizacji dokumentem dotyczy wykonania dostawy (lub dostaw) koszy ulicznych wraz z montażem o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) wystąpienia prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania dostaw, a w szczególności montażu koszy objętego niniejszą umową - o okres niezbędnych do wykonania dodatkowych prac lub badań, 3) Powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy, 4) Zmiana podwykonawcy, dalszego podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca lub dalszy podwykonawca realizujący prace objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty 10,00 zł na konto: 27124015031111001040201730 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1) W zakresie przedmiotu zamówienia: p.Iwona Marchel - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, pokój nr 109, telefon 81-466-57-89. 2) W zakresie procedury: p. Mariusz Przybysz - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: 1. Parametry koszy ulicznych: - pojemnik w kształcie walca o średnicy 35-40 cm, o pojemności 40-50 l, - montaż pojemnika na pojedynczym słupku z maskownicą i elementem kotwiącym (długość całego słupka 165-180 cm, z czego - - wysokość słupka nad powierzchnią podłoża 120-130 cm, długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm), pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 90-100 cm od podłoża, - opróżnianie pojemnika powinno odbywać się poprzez obrót pojemnikiem, - kosz powinien być zaopatrzony w daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby odległość od daszka do górnej części pojemnika wynosiła 13-17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, dopuszcza się średnicę daszka do 5 cm większą niż średnica pojemnika, wysokość daszka 5-10 cm, na powierzchni daszka powinien znajdować się popielnik (lub popielnica), - kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011 (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz) o grubości 0,9-2,0 mm, bez ażuru, - szerokość całego kosza (pojemnik ze słupkiem) nie powinna przekraczać 50 cm, - kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze czarnym. 2.Montaż koszy w podłożu w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: - rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia asfaltowa, nawierzchnia betonowa, itp.) - wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25x25x50 cm, - ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10, - pionowanie słupka i dogęszczenie betonu, - ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem w taki sposób aby ułożona nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza) lub odtworzenie nawierzchni trawnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchodyw pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: 1. Parametry koszy ulicznych: - pojemnik w kształcie walca o pojemności 35-50l, zamykany od góry na zamek, szczelny, posiadający otwór wrzutowy zabezpieczony klapką, wewnątrz wiadro (wkład metalowy) umożliwiające opróżnianie pojemnika, - montaż pojemnika na pojedynczym słupku z elementem kotwiącym (długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm), - pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 90-100 cm od podłoża, - kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz wg normy PN-EN 10346:2011 ), - kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze czarnym matowym i oznaczone informacją o przeznaczeniu 2.Montaż koszy w podłożu w pasach drogowych na terenie miasta Lublin zgodnie ze specyfikacją: - rozebranie istniejącej nawierzchni (kostka brukowa, kostka bazaltowa, płyty betonowe, nawierzchnia asfaltowa, nawierzchnia betonowa, itp.) - wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25x25x50 cm, - ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10, - pionowanie słupka i dogęszczenie betonu, - ułożenie rozebranej nawierzchni (j.w.) z wypełnieniem spoin piaskiem w taki sposób aby ułożona nawierzchnia znajdowała się pod maskownicą (stały element kosza) lub odtworzenie nawierzchni trawnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.