eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty ogólnobudowlane w placówkach miasta Rybnika, z podziałem na zadaniaZadanie 1) Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście Zadanie 2) Przebudowa bloku kuchennego w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w dzielnicy Chwałęcice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107412 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Rybnik: Roboty ogólnobudowlane w placówkach miasta Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1) Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście Zadanie 2) Przebudowa bloku kuchennego w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w dzielnicy Chwałęcice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519340-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 94624-2017, 96032-2017, 97409-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty ogólnobudowlane w placówkach miasta Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1) Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście Zadanie 2) Przebudowa bloku kuchennego w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w dzielnicy Chwałęcice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.64.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót w rozbiciu na poszczególne obiekty: zad. 1 (ZS 1): Roboty ogólnobudowlane: Część administracyjna / roboty remontowe w obrębie klatki schodowej: - demontaż wykładziny podłogowej PCV, stopni i podestów schodów drewnianych, oczyszczenie i naprawa posadzki cementowej, - usunięcie starej farby z powierzchni drewnianych schodów (podstopnic, boków i czół schodów - elementy zabytkowe, skomplikowane), - wykonanie podłogi ślepej z płyt gipsowo-włóknowych podłogowych 2x10mm (na istniejącym deskowaniu) pod płytki ceramiczne, ułożenie płytek podłogowych wraz z cokolikami (płytki o specjalnych wzorach z płytek cementowych - płytki zbliżone wyglądem do istniejących na obiekcie z lat 20-tych XX wieku), - montaż stopnic i podestów schodów drewnianych dębowych, wraz z odtworzeniem cokolika drewnianego, lakierowanie podstopnic i konstrukcji schodów, - renowacja istniejącej zabytkowej balustrady drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, ewentualna wymiana szklenia i uszkodzonych elementów, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną. Portiernia: - rozbiórka istniejącej portierni (drewnianej), - poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego, osadzenie nowych belek nadprożowych - 4x belka stalowa HEA 120, - demontaż boazerii w pom. nr10 oraz wyburzenie ścianki działowej dla osadzenia drzwi aluminiowych, - montaż witryny portierni - stolarka aluminiowa (zgodnie z rysunkiem), dolny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w jeden zamek patentowy oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - murowanie ścianki działowej w pom.10 do wysokości 2,5m, powyżej montaż okna w ramie aluminiowej typu fix, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, tynkowanie, gładzie gipsowe, malowanie farbą lateksową, - montaż drzwi aluminiowych częściowo przeszklonych: polny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w dwa zamki patentowe oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - wykonanie okładziny z płyt wykończonych fornirem ścian, podłogi, zabudowa szaf wnękowych, blatu i drzwi (dla podłogi płyty o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć, ścieranie), - montaż sufitu podwieszanego systemowego aluminiowego rastrowego (krata H=50mm, rozmiar siatki max. 150x150mm) RAL 9017 lub 9004 (lub zbliżony), - przygotowanie do malowania pom. 9,10 przez przeszpachlowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową. Korytarze: - skucie luźnego tynku, uzupełnienie tynku, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną, - obudowa blaszanego sufitu i skosów na korytarzach poddasza płytami 2x GKB, - demontaż ścianki drewnianej w pom. 22, montaż nowej ścianki z płyt GKB, montaż nowych drzwi drewnianych, malowanie pomieszczenia, - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, ewentualna wymiana szklenia i uszkodzonych elementów, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - demontaż okładziny lastrykowej ze stopni i podstopnic klatki schodowej głównej, bocznej i przy sali gimnastycznej, oczyszczenie i przygotowanie podłoża, montaż nowej okładziny z prefabrykowanych elementów lastryko (okładzina w jednym, max. w dwóch elementach), zbliżonych wyglądem do istniejących na obiekcie, odtworzenie cokolików, - renowacja balustrad, pochwytów i krat, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną - korytarze, klatki schodowe. Aula: - demontaż obudowy z boazerii drewnianej, okładzina z płyt GKB, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, miejscowa naprawa uszkodzonego tynku żywicznego (mozaikowego) na lamperii. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych: - demontaż sieci teleinformatycznej na korytarzach, - wykonanie rurarzu na korytarzach, ponowne wciągnięcie przewodów TP, w przypadku złego stanu wymiana na nowe oraz dostosowanie do nowej trasy sieci teleinformatycznej i monitoringu, - zabudowa puszek na korytarzach, nad każdym pomieszczeniem w którym przewiduje się instalację teletechniczną, - demontaż instalacji w pomieszczeniu istniejącej portierni (na korytarzu), - wykonanie instalacji w nowych pomieszczeniach portierni wraz z wymianą opraw oświetleniowych, natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi PN, - wykonanie pomiarów elektrycznych. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Kolorystykę i dobór materiałów wykończeniowych należy uzgadniać każdorazowo pisemnie z Użytkownikiem, Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków. Elementy drewniane (schody, balustrada, stolarka drzwiowa) należy oczyścić z wszystkich warstw farby, i malować lakierami bezbarwnymi, ewentualnie barwiącymi uwidaczniającymi strukturę drewna w kolorystyce dobranej zgodnie z ww. procedurą. zad. 2 (ZSP 15): Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamierzenia budowlanego dotyczącego wymiany stropu nad częścią pomieszczeń piwnicznych w celu ujednolicenia posadzki parteru (bloku kuchennego) do jednego poziomu. Zakres robót: - demontaż, przetransportowanie i zmagazynowanie mebli i wyposażenia poza pomieszczeniami objętymi przebudową, - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami na poziomie parteru w części objętej zakresem opracowania, - demontaż stolarki drzwiowej pomiędzy kotłownią a składem opału wraz z demontażem nadproża, - usunięcie ścianek działowych w części objętej zakresem opracowania, - demontaż warstw posadzkowych w części objętej zakresem opracowania, - odcięcie stropu po uprzednim podstemplowaniu stropów w sąsiednich pomieszczeniach, - sukcesywna rozbiórka fragmentów stropu z wywozem gruzu, - zamurowanie okien piwnicznych oraz drzwi wskazanych w dokumentacji rysunkowej wraz z zabezpieczeniem za pomocą prefabrykowanych belek nadprożowych, - wykucie gniazd w istniejących ścianach w celu osadzenia belek stropowych, - demontaż nadproża drzwiowego do pomieszczenia składu opału i wykonanie szalunku dla wykonania nowego nadproża, - osadzenie belek stropowych, podpór montażowych oraz ułożenie pustaków, - wykonanie zbrojenia i zabetonowanie stropu, - wykonanie nowych ścian działowych na poziomie parteru, - wykonanie warstw posadzkowych oraz otynkowanie stropu, - otynkowanie nowych ścian oraz naprawa istniejących tynków w miejscu usunięcia komina dymowego, a następnie pomalowanie pomieszczeń, - zabezpieczenie otworu w dachu w miejscu przejścia komina poprzez zabetonowanie, a następnie zabezpieczenia za pomocą izolacji z papy. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, odrębnie dla każdego z zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. 19 czerwca 2017 r. do godz. 11:30, nie złożono żadnej oferty na zad. 1. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT812938.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa bloku kuchennego w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w dzielnicy Chwałęcice
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203975.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
E-WARM Sp. z o.o., m.malczyk@dgasc.com.pl, ul. Mikołowska 113a, 44-203, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior, m.malczyk@dgasc.com.pl, ul. Mikołowska 113a, 44-203, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388281.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388281.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388281.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.