eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Remont parkingu - boiska asfaltowego - wykonanie toru modelarskiego na istniejącym parkingu - boisku asfaltowym przy ul. Sportowej w Nowym Sączu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Nowy Sącz: Remont parkingu - boiska asfaltowego - wykonanie toru modelarskiego na istniejącym parkingu - boisku asfaltowym przy ul. Sportowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 107316 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Kilińskiego 47, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4418383, faks 18 4418383 wew. 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosir-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkingu - boiska asfaltowego - wykonanie toru modelarskiego na istniejącym parkingu - boisku asfaltowym przy ul. Sportowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont parkingu - boiska asfaltowego - wykonanie toru modelarskiego na istniejącym parkingu - boisku asfaltowym przy ul. Sportowej w Nowym Sączu, dz. Nr 563-54 w Obr. 116, zwanego dalej zadaniem lub inwestycją. 2. W ramach zamówienia Wykonawca : a) opracuje dokumentację projektową odpowiednią do wymaganych pozwoleń, obejmującą wszystkie branże wchodzące w skład planowanej inwestycji, przy czym Zamawiający dokonał w dniu 15 marca 2016 r. zgłoszenia robót budowlanych w zakresie Remont placu manewrowego - wymiana nawierzchni na działce nr 563 54 w obr. 116 a właściwy organ nie wniósł sprzeciwu w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia a zatem możliwe jest przystąpienie do robót budowlanych objętych zgłoszeniem. Dokumentacja, którą opracuje Wykonawca musi zostać wykonana zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Dokumentacja zostanie opracowana w podziale na projekt koncepcyjny oraz projekt budowlany lub dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. W ramach opracowania dokumentacji Wykonawca uzyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia oraz opracuje dokumentację geotechniczną, jeśli taka będzie niezbędna. b) zrealizuje całość robót budowlanych, oraz dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie : a) pozyskanie map do celów projektowych b) opracowanie projektu budowlanego toru dla wskazanej lokalizacji- 4 egz. : w tym : -opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadani - 4 egz. -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. -wykonanie kosztorysów uproszczonych - 2 egz. c) uzyskanie dla opracowanego projektu stosownych uzgodnień i pozwoleń, w tym : -uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę-zgłoszenia robót dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu, d) realizacja projektu polegająca na wykonaniu toru modelarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z projektem i umową PFU i Koncepcją , e) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej ewentualne oddanie obiektu do użytkowania f) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. 4. Teren planowanej inwestycji zlokalizowany jest na działce : Nr 563-54 w Obr. 116, i nie jest objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Nowego Sącza. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają : a) Program Funkcjonalno Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz, b) Zgłoszenie robót budowlanych do Prezydenta Miasta Nowego Sącza w zakresie Remont placu manewrowego - wymiana nawierzchni na działce nr 563-54 w obr. 116 stanowiący załącznik nr 2 do siwz. c) Mapa ewidencyjna dla działki Nr 563-54 w Obr. 116, stanowiąca załącznik nr 3 do siwz, 6. W celu lepszego zapoznania się z miejscem wykonania zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca może dokonać na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie część zamówienia podwykonawcom. 8. Jeżeli Wykonawca powierzy część robót podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Miejsce wykonania zamówienia: Polska, Nowy Sącz, woj. Małopolskie, ul. Sportowa, działka nr 563-54 w Obr. 116.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ponadto Wykonawcy winni wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy. 3. W zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 lit. a) siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Za Wykonawców spełniających warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna tych, którzy składając ofertę wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na wykonaniu dróg o nawierzchni asfaltowej o kategorii KR 1 lub kategorii wyższej niż KR 1, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 120 000,00 (sto dwadzieścia tysięcy) zł. brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w niniejszym ustępie siwz może być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólną ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 lit. a) siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6. Za Wykonawców spełniających warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna tych, którzy składając ofertę wykażą, że dysponują odpowiednio wykwalifikowanym i doświadczonym personelem, w skład którego wchodzą : a) Projektant w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oraz posiadający co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego - 1 osoba. b) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 poz. 290), w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie projektowania a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz posiadający co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego - 1 osoba. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w niniejszym ustępie siwz może być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólną ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 lit. a) siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

f) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do siwz lub inne pisemne zobowiązanie, które będzie zawierało co najmniej informacje zawarte w załączniku nr 11. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy i jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca złoży wraz ofertą, dokumenty wymienione w ust. 2 lit a), ust. 3 lit. a), b), c), d), e) niniejszego rozdziału, dotyczące tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - wydłużenie rękojmi o kolejne max . 2 lata - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosir-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://mosir-ns.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:15, miejsce: MOSiR, Nowy Sącz ul. Nadbrzeżna 34 ( hala sportowa - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.