To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107252 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Karlino: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Mierzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533033-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001255-N-2017, 500001846-N-2017, 500002033-N-2017, 500002183-N-2017.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, krajowy numer identyfikacyjny
52539800000, ul.
Plac Jana Pawła II
6,
78230
Karlino, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 117 273, faks
943 117 410, e-mail
k.szpakowska@karlino.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.karlino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Mierzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GP.271.13.2017.DP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 20/5 w miejscowości Mierzyn zawierającego 33 lokale mieszkalne i 2 pomieszczenia techniczne. Powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wynosi 1.067,22 m2. Kubatura budynku - 4.682,10 m3. W budynku wszystkie lokale zostaną oddane w stanie wykończonym tj. pod klucz. Zakres, w szczególności: a) budowa budynku mieszkalnego, w tym: ? konstrukcja budynku: fundamenty - ławy żelbetowe; ściany fundamentowe - gr. 25 cm, murowane z bloczków betonowych i monolityczne o gr. 30 cm betonowane na budowie; ściany konstrukcyjne - zewnętrzne gr. 40 cm murowane z bloczków z gazobetonu; wewnętrzne gr. 24 cm murowane z bloczków silikatowych; ściany działowe - gr. 12 cm, murowane z elementów silikatowych; stropy płytowe z płyt kanałowych "żerańskich"; stropodach niewentylowany ze spadkami wyprofilowanymi w warstwie docieplenia ze styropianu i warstwą dociążającą z jastrychu cementowego, ? roboty wykończeniowe; elewacja -bez warstwy docieplającej, wykończona tynkiem mineralnym cienkowarstwowym; pokrycie dachu -z papy termozgrzewalnej, ? instalacja elektryczna, odgromowa i teletechniczna, ? instalacja centralnego ogrzewania zintegrowana z pompą ciepła i kotłem na pellet - każde z tych urządzeń o mocy 50kW, ? instalacja wod-kan., ? węzeł cieplny, ? instalacja paneli fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 40kWp, b) przyłącze wod-kan., c) przyłącze energetyczne, d) budowa zewnętrznej instalacji dolnego źródła pompy ciepła o zdolności energetycznej wymaganej dla pompy ciepła o mocy 50kW. Dolne źródło pracuje w systemie zamkniętym solanka-woda gdzie obieg wodny jest za wymiennikiem w pompie ciepła a obieg solanki w sondach umieszczonych w odwiertach dolnego źródła, e) budowa instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 40kWp, zamocowanych na dachu budynku i przyłączonych do sieci energetycznej budynku, f) wykonanie dróg wewnętrznych, chodników i miejsc postojowych utwardzonych betonową kostką brukową, g) wybudowanie zjazdu z drogi powiatowej na działkę, na której lokalizowany jest budynek, h) instalacja monitoringu terenu wokół budynku, powiązana z centrum monitoringu miejskiego w Karlinie, i) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, j) budowa wiaty na magazyn opału dla kotłowni na pellet oraz wiaty na 2 pojemniki na odpady komunalne, k) wykonanie dostawy wraz z montażem zlewozmywaków, elektrycznych płyt grzewczych, kuchni elektrycznych. 2. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnej z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Białogardzie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45312310-3,
45100000-8,
45331100-7,
45332000-3,
45400000-1,
45111201-4,
45331110-0,
09331200-0,
45261215-4,
45316110-9,
45233320-8,
45233340-4,
45233225-2,
45233222-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty wynosi 6.185.939,98zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 4.022.463,71zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3637177.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.