eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Mierzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107252 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Karlino: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Mierzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533033-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001255-N-2017, 500001846-N-2017, 500002033-N-2017, 500002183-N-2017.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, krajowy numer identyfikacyjny 52539800000, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78230 Karlino, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 117 273, faks 943 117 410, e-mail k.szpakowska@karlino.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Mierzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GP.271.13.2017.DP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 20/5 w miejscowości Mierzyn zawierającego 33 lokale mieszkalne i 2 pomieszczenia techniczne. Powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wynosi 1.067,22 m2. Kubatura budynku - 4.682,10 m3. W budynku wszystkie lokale zostaną oddane w stanie wykończonym tj. pod klucz. Zakres, w szczególności: a) budowa budynku mieszkalnego, w tym: ? konstrukcja budynku: fundamenty - ławy żelbetowe; ściany fundamentowe - gr. 25 cm, murowane z bloczków betonowych i monolityczne o gr. 30 cm betonowane na budowie; ściany konstrukcyjne - zewnętrzne gr. 40 cm murowane z bloczków z gazobetonu; wewnętrzne gr. 24 cm murowane z bloczków silikatowych; ściany działowe - gr. 12 cm, murowane z elementów silikatowych; stropy płytowe z płyt kanałowych "żerańskich"; stropodach niewentylowany ze spadkami wyprofilowanymi w warstwie docieplenia ze styropianu i warstwą dociążającą z jastrychu cementowego, ? roboty wykończeniowe; elewacja -bez warstwy docieplającej, wykończona tynkiem mineralnym cienkowarstwowym; pokrycie dachu -z papy termozgrzewalnej, ? instalacja elektryczna, odgromowa i teletechniczna, ? instalacja centralnego ogrzewania zintegrowana z pompą ciepła i kotłem na pellet - każde z tych urządzeń o mocy 50kW, ? instalacja wod-kan., ? węzeł cieplny, ? instalacja paneli fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 40kWp, b) przyłącze wod-kan., c) przyłącze energetyczne, d) budowa zewnętrznej instalacji dolnego źródła pompy ciepła o zdolności energetycznej wymaganej dla pompy ciepła o mocy 50kW. Dolne źródło pracuje w systemie zamkniętym solanka-woda gdzie obieg wodny jest za wymiennikiem w pompie ciepła a obieg solanki w sondach umieszczonych w odwiertach dolnego źródła, e) budowa instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 40kWp, zamocowanych na dachu budynku i przyłączonych do sieci energetycznej budynku, f) wykonanie dróg wewnętrznych, chodników i miejsc postojowych utwardzonych betonową kostką brukową, g) wybudowanie zjazdu z drogi powiatowej na działkę, na której lokalizowany jest budynek, h) instalacja monitoringu terenu wokół budynku, powiązana z centrum monitoringu miejskiego w Karlinie, i) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, j) budowa wiaty na magazyn opału dla kotłowni na pellet oraz wiaty na 2 pojemniki na odpady komunalne, k) wykonanie dostawy wraz z montażem zlewozmywaków, elektrycznych płyt grzewczych, kuchni elektrycznych. 2. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnej z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Białogardzie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45312310-3, 45100000-8, 45331100-7, 45332000-3, 45400000-1, 45111201-4, 45331110-0, 09331200-0, 45261215-4, 45316110-9, 45233320-8, 45233340-4, 45233225-2, 45233222-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty wynosi 6.185.939,98zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 4.022.463,71zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3637177.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.