To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107176 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Lublin: Likwidacja dzikich wysypisk w pasach drogowych na terenie miasta Lublin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524024-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
6077887900000, ul.
ul. Krochmalna
,
20401
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 665 700, faks
814 665 701, e-mail
zamowienia@zdm.lublin.eu
Adres strony internetowej (URL): zdm.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja dzikich wysypisk w pasach drogowych na terenie miasta Lublin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-PS.221.1.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów: 1.1. wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; 1.2. zebranie skoszonych chwastów i samosiewów. 2. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych zanieczyszczeń: 2.1. zebranie lub zgrabienie (w zależności od potrzeb) z oczyszczanego terenu zanieczyszczeń, tj. resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych; 2.2. załadunek na samochód przeznaczony do wywozu zanieczyszczeń. 3. Wywiezienie zanieczyszczeń (odpadów komunalnych i wielkogabarytowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wywiezienie gruzu, ziemi, gałęzi, chwastów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Zebranie i wywiezienie elementów betonowych: 5.1. załadunek elementów betonowych (przy pomocy samochodu z HDS) na samochód przeznaczony do wywozu; 5.2. wywiezienie elementów betonowych zgodnie z obowiązującymi przepisami . 6. Demontaż obiektów małej architektury wraz z ich wywiezieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami: 6.1. rozebranie obiektów małej architektury (kioski, stelaże, ławki) na pojedyncze elementy; 6.2. zebranie poszczególnych elementów na samochód przeznaczony do wywozu zanieczyszczeń; 6.3. wywiezienie zanieczyszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Dowóz ziemi (materiał Wykonawcy) wraz z jej rozsypaniem na wskazanym terenie: 7.1. załadunek ziemi na samochód; 7.2. dowóz ziemi w wyznaczone miejsce; 7.3. rozładunek ziemi w miejscu wyznaczonym wraz z zagrabieniem. 8. Zakładanie trawników dywanowych: 8.1. oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni, korzeni roślin oraz chwastów; 8.2. ręczne wyrównanie powierzchni; 8.3. rozrzucenie nawozów mineralnych w ilości 0,05 kg/m2 (500kg/ha); 8.4. rozścielenie ziemi kompostowej grubości 2 cm (2m3/100 m2); 8.5. wysianie nasion traw w ilości 2,5 kg/100 m2 (materiał Wykonawcy); 8.6. ubicie nawierzchni. 9. Ręczny wyrąb roślin o formie krzewiastej oraz drzew w wieku do 10 lat wraz z karczowaniem pni: 9.1. ręczny wyrąb roślin o formie krzewiastej oraz drzew w wieku do 10 lat; 9.2. wykarczowanie pni; 9.3. oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu; 9.4. wyrównywanie i plantowanie terenu; 9.5. wywiezienie pozostałości po wykarczowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Podstawienie i wywiezienie kontenerów KP7: 10.1. podstawienie kontenera KP7 w miejscu wyznaczonym; 10.2. oczyszczenie terenu wokół kontenera (zebranie śmieci); 10.3. wywóz kontenera KP7 zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w wycenie ofertowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 11.1. Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów. 11.2. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych zanieczyszczeń. 11.3. Wywiezienie zanieczyszczeń (odpadów komunalnych i wielkogabarytowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11.4. Wywiezienie gruzu, ziemi, gałęzi, chwastów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511300-5
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90600000-3,
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 135378.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.