eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Likwidacja dzikich wysypisk w pasach drogowych na terenie miasta Lublin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107176 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Lublin: Likwidacja dzikich wysypisk w pasach drogowych na terenie miasta Lublin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524024-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000, ul. ul. Krochmalna , 20401 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 665 700, faks 814 665 701, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu
Adres strony internetowej (URL): zdm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja dzikich wysypisk w pasach drogowych na terenie miasta Lublin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.34.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów: 1.1. wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; 1.2. zebranie skoszonych chwastów i samosiewów. 2. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych zanieczyszczeń: 2.1. zebranie lub zgrabienie (w zależności od potrzeb) z oczyszczanego terenu zanieczyszczeń, tj. resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych; 2.2. załadunek na samochód przeznaczony do wywozu zanieczyszczeń. 3. Wywiezienie zanieczyszczeń (odpadów komunalnych i wielkogabarytowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wywiezienie gruzu, ziemi, gałęzi, chwastów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Zebranie i wywiezienie elementów betonowych: 5.1. załadunek elementów betonowych (przy pomocy samochodu z HDS) na samochód przeznaczony do wywozu; 5.2. wywiezienie elementów betonowych zgodnie z obowiązującymi przepisami . 6. Demontaż obiektów małej architektury wraz z ich wywiezieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami: 6.1. rozebranie obiektów małej architektury (kioski, stelaże, ławki) na pojedyncze elementy; 6.2. zebranie poszczególnych elementów na samochód przeznaczony do wywozu zanieczyszczeń; 6.3. wywiezienie zanieczyszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Dowóz ziemi (materiał Wykonawcy) wraz z jej rozsypaniem na wskazanym terenie: 7.1. załadunek ziemi na samochód; 7.2. dowóz ziemi w wyznaczone miejsce; 7.3. rozładunek ziemi w miejscu wyznaczonym wraz z zagrabieniem. 8. Zakładanie trawników dywanowych: 8.1. oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni, korzeni roślin oraz chwastów; 8.2. ręczne wyrównanie powierzchni; 8.3. rozrzucenie nawozów mineralnych w ilości 0,05 kg/m2 (500kg/ha); 8.4. rozścielenie ziemi kompostowej grubości 2 cm (2m3/100 m2); 8.5. wysianie nasion traw w ilości 2,5 kg/100 m2 (materiał Wykonawcy); 8.6. ubicie nawierzchni. 9. Ręczny wyrąb roślin o formie krzewiastej oraz drzew w wieku do 10 lat wraz z karczowaniem pni: 9.1. ręczny wyrąb roślin o formie krzewiastej oraz drzew w wieku do 10 lat; 9.2. wykarczowanie pni; 9.3. oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu; 9.4. wyrównywanie i plantowanie terenu; 9.5. wywiezienie pozostałości po wykarczowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Podstawienie i wywiezienie kontenerów KP7: 10.1. podstawienie kontenera KP7 w miejscu wyznaczonym; 10.2. oczyszczenie terenu wokół kontenera (zebranie śmieci); 10.3. wywóz kontenera KP7 zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w wycenie ofertowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 11.1. Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów. 11.2. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, gałęzi i innych zanieczyszczeń. 11.3. Wywiezienie zanieczyszczeń (odpadów komunalnych i wielkogabarytowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11.4. Wywiezienie gruzu, ziemi, gałęzi, chwastów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511300-5
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90600000-3, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164050.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Architektura Zieleni Hortus Radosław Ciołek - Poniatowski, , ul. Stefczyka 38, 20-151, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135378.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135378.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188676.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.