eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Szmaragdowej i ul. Bursztynowej w osiedlu Widok w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107174 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Szmaragdowej i ul. Bursztynowej w osiedlu Widok w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532266-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000, ul. ul. Krochmalna , 20401 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 665 700, faks 814 665 701, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu
Adres strony internetowej (URL): http://zdm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Szmaragdowej i ul. Bursztynowej w osiedlu Widok w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.36.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1.1.1. sporządzenie projektu wykonawczego branży drogowej wraz z informacją BIOZ, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 3 egz.; 1.1.2. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 3 egz.; 1.1.3. opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonej na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 2 egz. 1.2. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 1.3. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. 1.4. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 1.5. Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych. 1.6. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp: 1.6.1. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, 1.6.2. wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 1.6.3. wykonanie robót ziemnych, 1.6.4. wymiana krawężników na nowe, 1.6.5. wymiana obrzeży na nowe, 1.6.6. wykonanie podbudowy pod chodniki i miejsca postojowe, 1.6.7. wykonanie niezbędnych zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej w obszarze realizowanej inwestycji, 1.6.8. wymiana istniejącej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych na kostkę brukową betonową, 1.6.9. wykonanie nawierzchni poszerzonego chodnika z kostki brukowej betonowej, 1.6.10. wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej, 1.6.11. usunięcie istniejącego żywopłotu, 1.6.12. wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, 1.6.13. uzupełnienie informacji na istniejących znakach drogowych dotyczących parkowania po wybudowaniu nowych miejsc, 1.6.14. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 1.6.15. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na nośniku GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, 1.6.16. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru, 1.6.17. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanietechniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 1.6.18. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 1.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 1.7.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.); 1.7.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji; 1.7.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 1.7.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 1.7.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 1.7.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 1.7.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, a w szczególności: 2.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i remontowe, 2.2. roboty ziemne, 2.3. ułożenie krawężników i obrzeży, 2.4. wykonanie podbudowy pod miejsca parkingowe, chodniki i zjazdy, 2.5. wykonanie nawierzchni parkingów i chodników z kostki brukowej betonowej, 2.6. regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacyjnych, 2.7. zabezpieczenie kabli energetycznych tulejami dwudzielnymi, 2.8. regulacja pionowa studzienek teletechnicznych, 2.9. umocnienie skarp włókniną, 2.10. umocnienie skarp płytami ażurowymi, 2.11. oraz inne czynności dotyczące wykonania robót budowlanych konieczne do wykonania przedmiotu umowy. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45110000-1, 71320000-7, 71248000-8, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT289776.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Monika Chołody ART-BRUK, , Miłocin 40 A, 24-150, Nałęczów, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264450.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363802.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.