eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw (dostawa i montaż urządzeń zabawowych) - fundusz sołecki sołectwo Koczwara Zadanie nr 2 - Budowa ogrodzenia w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna Zadanie nr 3 - Budowa piłkochwytów w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Końskie: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw (dostawa i montaż urządzeń zabawowych) - fundusz sołecki sołectwo Koczwara Zadanie nr 2 - Budowa ogrodzenia w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna Zadanie nr 3 - Budowa piłkochwytów w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna
Numer ogłoszenia: 107051 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw (dostawa i montaż urządzeń zabawowych) - fundusz sołecki sołectwo Koczwara Zadanie nr 2 - Budowa ogrodzenia w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna Zadanie nr 3 - Budowa piłkochwytów w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch urządzeń zabawowych o następujących parametrach: 1) Małpi gaj: wymiary zewnętrzne: 2,70m x 2,70m, wysokość: 2,80 m, strefa bezpieczeństwa: fi 7,50m, wysokość swobodnego upadku: 2,80m. 2) Karuzela tarczowa: wymiary zewnętrzne: fi 1,50m, wysokość: 0,90m, strefa bezpieczeństwa: fi 5,50m, wysokość swobodnego upadku: 0,60m. Wizualizacja i szkice w załączeniu. W ramach oferty Wykonawca wliczy wykonanie nawierzchni sypkiej piaskowej amortyzującej upadki, dostosowanej do WSU (wysokości swobodnego upadku danego urządzenia), o parametrach określonych w normie PN-EN1176:2009-1 - dotyczy urządzenia małpi gaj. Urządzenia należy umiejscowić zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Konstrukcja; drewno bezrdzeniowe sosnowe + kotwy metalowe. Słupy impregnowane powierzchniowo w kolorze TEAK. Całość mocowana na metalowych kotwach malowanych proszkowo i osadzanych w betonowym fundamencie. Płyty wykonane są z kolorowej sklejki wodoodpornej, obustronnie laminowanej lub z płyty z tworzywa sztucznego HDPE o wysokiej odporności na warunki atmosferyczne. Wszystkie elementy złączne jak śruby, nakrętki i podkładki zabezpieczone są antykorozyjne przez ocynkowanie, a wystające elementy zabezpieczone są plastikowymi zaślepkami. Urządzenia muszą być zgodne z normą PN EN 1176 2009. Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie certyfikaty i atesty, wydane przez odpowiednie jednostki akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji, np. Instytut Nadzoru Technicznego. Każde urządzenie powinno być oznaczone tabliczką zawierającą informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. UWAGA !!! Projekt budowlany, zagospodarowanie terenu oraz przedmiar robót zawierają wszystkie elementy placu zabaw jednak zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie jedynie dwóch elementów zabawowych i te urządzenia należy wycenić w ofercie. Zadanie nr 2 Ogrodzenie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ok. 265 mb ogrodzenia panelowego z cokolikiem (betonowy wibrowany 2400/25/4 z łącznikiem) wysokość panelu 1,5 m oraz szerokości 2,5 m, oczko 7/20 cm, grubość pręta panelu fi 3,7 mm, płyta cokołowa zbrojona, słupek 40*60*2m zakończony kapturkiem. Wykonawca zamontuje również furtkę i bramę. Elementy ogrodzenia panelowego: panele, słupki, obejmy zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową przez proces cynkowania ogniowego i malowanych proszkowo kolor RAL6005, brama szer. 3,0 m i furtka szer. 1,0 m - lokalizacja w załączeniu. Konstrukcja i wygląd ogrodzenia dostosować do istniejącego. Zadanie nr 3 Piłkochwyty Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów sportowych (tylko wokół boiska do piłki nożnej) o profilu stalowym wysokości ponad ziemię h=6m, słupki wykonane z profilu stalowego ocynkowanego o kwadratowym przekroju min. 80 x 80 mm lub przekroju okrągłym o średnicy min. 80 mm z naciągiem zewnętrznym, montowane w tulejach w celu szybkiego demontażu lub zamontowane na stałe w fundamencie betonowym; Boisko do piłki nożnej - piłkochwyt z każdej strony. Od działki nr 37 i 46/2 odsuwamy się od linii boiska 0,5 m, a 1,0 m od boiska do piłki siatkowej i altany. Od altany zostawiamy metrowe przejście; Rezygnujemy z bramy i furtki; Rozstaw słupów max. 5,0 m. Siatka osłonowa bezwęzłowa polipropylenowa o średnicy 3 mm, rozmiar oczka 12 x 12 cm lub siatka stalowa powlekana; Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca powinien ująć w/w koszty w postaci dodatkowych pozycji kosztorysowych. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udziela 36 m-cy gwarancji na zamontowane urządzenia dot. zad 1, 2,3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w zadań określają przedmiary robót stanowiące materiał informacyjno-pomocniczy STWiOR Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na : zadanie 1- budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto i/lub zadanie 2-budowie ogrodzenia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto i/lub zadanie 3- budowie piłko chwytów o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobą: posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( zad. 1 i/lub2 i/lub zad. 3) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na : zadanie 1- budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto i/lub zadanie 2-budowie ogrodzenia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto i/lub zadanie 3- budowie piłko chwytów o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) w przypadku zastosowania materiałów /urządzeń równoważnych - opis techniczny w/w, zdjęcie ( zad. 1) b) certyfikaty i atesty wydane przez odpowiednie jednostki akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji np. Instytut Nadzoru Technicznego, na wszystkie urządzenia( zad. 1)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi materiał informacyjno-pomocniczy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw (dostawa i montaż urządzeń zabawowych) - fundusz sołecki sołectwo Koczwara.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch urządzeń zabawowych o następujących parametrach: 1) Małpi gaj: wymiary zewnętrzne: 2,70m x 2,70m, wysokość: 2,80 m, strefa bezpieczeństwa: fi 7,50m, wysokość swobodnego upadku: 2,80m. 2) Karuzela tarczowa: wymiary zewnętrzne: fi 1,50m, wysokość: 0,90m, strefa bezpieczeństwa: fi 5,50m, wysokość swobodnego upadku: 0,60m. Wizualizacja i szkice w załączeniu. W ramach oferty Wykonawca wliczy wykonanie nawierzchni sypkiej piaskowej amortyzującej upadki, dostosowanej do WSU (wysokości swobodnego upadku danego urządzenia), o parametrach określonych w normie PN-EN1176:2009-1 - dotyczy urządzenia małpi gaj. Urządzenia należy umiejscowić zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Konstrukcja; drewno bezrdzeniowe sosnowe + kotwy metalowe. Słupy impregnowane powierzchniowo w kolorze TEAK. Całość mocowana na metalowych kotwach malowanych proszkowo i osadzanych w betonowym fundamencie. Płyty wykonane są z kolorowej sklejki wodoodpornej, obustronnie laminowanej lub z płyty z tworzywa sztucznego HDPE o wysokiej odporności na warunki atmosferyczne. Wszystkie elementy złączne jak śruby, nakrętki i podkładki zabezpieczone są antykorozyjne przez ocynkowanie, a wystające elementy zabezpieczone są plastikowymi zaślepkami. Urządzenia muszą być zgodne z normą PN EN 1176 2009. Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie certyfikaty i atesty, wydane przez odpowiednie jednostki akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji, np. Instytut Nadzoru Technicznego. Każde urządzenie powinno być oznaczone tabliczką zawierającą informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. UWAGA !!! Projekt budowlany, zagospodarowanie terenu oraz przedmiar robót zawierają wszystkie elementy placu zabaw jednak zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie jedynie dwóch elementów zabawowych i te urządzenia należy wycenić w ofercie. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udziela 36 m-cy gwarancji na zamontowane urządzenia dot. zad 1, 2,3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w zadań określają przedmiary robót stanowiące materiał informacyjno-pomocniczy STWiOR Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ogrodzenia w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Ogrodzenie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ok. 265 mb ogrodzenia panelowego z cokolikiem (betonowy wibrowany 2400/25/4 z łącznikiem) wysokość panelu 1,5 m oraz szerokości 2,5 m, oczko 7/20 cm, grubość pręta panelu fi 3,7 mm, płyta cokołowa zbrojona, słupek 40*60*2m zakończony kapturkiem. Wykonawca zamontuje również furtkę i bramę. Elementy ogrodzenia panelowego: panele, słupki, obejmy zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową przez proces cynkowania ogniowego i malowanych proszkowo kolor RAL6005, brama szer. 3,0 m i furtka szer. 1,0 m - lokalizacja w załączeniu. Konstrukcja i wygląd ogrodzenia dostosować do istniejącego. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udziela 36 m-cy gwarancji na zamontowane urządzenia dot. zad 1, 2,3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w zadań określają przedmiary robót stanowiące materiał informacyjno-pomocniczy STWiOR Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa piłkochwytów w ramach zadania pn. Budowa ogrodzenia i piłkochwytów na działce rekreacyjnej w miejscowości Koczwara - inicjatywa lokalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłkochwyty Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów sportowych (tylko wokół boiska do piłki nożnej) o profilu stalowym wysokości ponad ziemię h=6m, słupki wykonane z profilu stalowego ocynkowanego o kwadratowym przekroju min. 80 x 80 mm lub przekroju okrągłym o średnicy min. 80 mm z naciągiem zewnętrznym, montowane w tulejach w celu szybkiego demontażu lub zamontowane na stałe w fundamencie betonowym; Boisko do piłki nożnej - piłkochwyt z każdej strony. Od działki nr 37 i 46/2 odsuwamy się od linii boiska 0,5 m, a 1,0 m od boiska do piłki siatkowej i altany. Od altany zostawiamy metrowe przejście; Rezygnujemy z bramy i furtki; Rozstaw słupów max. 5,0 m. Siatka osłonowa bezwęzłowa polipropylenowa o średnicy 3 mm, rozmiar oczka 12 x 12 cm lub siatka stalowa powlekana; Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca powinien ująć w/w koszty w postaci dodatkowych pozycji kosztorysowych. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udziela 36 m-cy gwarancji na zamontowane urządzenia dot. zad 1, 2,3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w zadań określają przedmiary robót stanowiące materiał informacyjno-pomocniczy STWiOR Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.