eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie robót dotyczących termomodernizacji budynku PZSP przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Legionowo: Wykonanie robót dotyczących termomodernizacji budynku PZSP przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie
Numer ogłoszenia: 106961 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dotyczących termomodernizacji budynku PZSP przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie. 2. Zakres robót dotyczących wykonania w/w zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) docieplenie ścian budynku styropianem grub. 15 cm z wykonaniem warstwy fakturowej z tynku cienkowarstwowego wraz z dociepleniem ścian cokołu styropianem grub. 10 cm i wykonaniem tynku mozaikowego na części tych ścian powyżej poziomu terenu; 2) wymianę stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz ścian kurtynowych klatek schodowych z podmurowaniem i wymianą podokienników wraz z obróbkami blacharskimi zewnętrznymi; 3) docieplenie stropodachów budynku: a) części niewentylowanej z wierzchu wełną mineralną gr. 15 cm z dwukrotnym pokryciem papą po uprzednim wykonaniu ścianek ogniowych, b) części wentylowanej wdmuchiwanym granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm; 4) roboty towarzyszące obejmujące: a) demontaż krat okiennych, b) likwidację studzienek oświetleniowych piwnic, c) powiększenie powierzchni 2 okien kotłowni z pogłębieniem studzienki oświetleniowej, d) wymianę osłon grzejnikowych, e) wykonanie zadaszeń systemowych nad wejściami, f) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, g) remont schodów zewnętrznych; 5) wykonanie instalacji sanitarnych obejmujących: a) wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz ciepłej wody, b) wykonanie instalacji solarnej wraz z montażem kolektorów na dachu budynku i zasobników ciepłej wody w pomieszczeniu kotłowni; 6) wykonanie instalacji odgromowej dla budynku oraz kolektorów instalacji solarnej na dachu; 7) roboty drogowe obejmujące: a) wymianę nawierzchni chodników, b) ułożenie nawierzchni na ciągach jezdnych z kostki brukowej grub. 8 cm wraz z wymianą krawężników. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektami budowlano - wykonawczymi - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) przedmiarami robót (pełniącymi funkcję pomocniczą) - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. W zakres przedmiotu umowy wchodzi także: 1) rozruch technologiczny zamontowanych instalacji i urządzeń; 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 3) konserwacja i serwisowanie zamontowanych instalacji i urządzeń w okresie gwarancji począwszy od dnia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy. 5. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów wymienionych w ust. 3: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano-wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany, jeśli rozbieżność jego dotyczy); 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR, w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano - wykonawczych); 3) przedmiary robót. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, stosować wyłącznie materiały i wyroby posiadające ważne atesty oraz aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 7. Okres rękojmi na roboty objęte umową wynosi 60 miesięcy i liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 8. Okres gwarancji na roboty objęte umową wynosi minimum 60 miesięcy i liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy, będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie Wykonawca nie wskaże proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 9. Zamawiający informuje, że został złożony wniosek o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Tytuł projektu: Zwiększenie Efektywności Energetycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 100x150 cm, wg. załączonego wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ. Tablica informacyjna musi zostać wykonana ściśle według zapisów dotyczących wzorów tablic informacyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zamieszczonych w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 29.400,00 zł słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze - Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty w zakresie termomodernizacji budynku, z których każda polegała na kompleksowej termomodernizacji budynku w zakresie obejmującym docieplenie ścian i stropów oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej o wartości brutto wykonanych robót minimum 600.000,00 zł każda. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych robót z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze roboty, należy uznać te, które są niezbędne dla potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Dowodami są poświadczenia i inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: - osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a)  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)  charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenia o solidarnej odpowiedzialności z Wykonawcą innego podmiotu za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 3. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Okres gwarancji - 4
  • 3 - Termin wykonania - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) termin wykonania umowy, może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzenie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) wad i braków w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatacji infrastruktury, f) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym i których nie można było przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej staranności, z tym, że okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być odnotowane w Dzienniku Budowy oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika Budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuższy niż okres przerwy lub przestoju; 2) zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ; w szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zmawiającego; 3) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ; 4) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzania podwykonawcom, wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie, zrezygnować z podwykonawstwa, zmienić podwykonawcę, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Przepisy § 7 umowy stosuje się odpowiednio; 5) dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy jego dalszej eksploatacji; zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej w cenie 150,00 zł można uzyskać: ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, 22/7640598, 7840872.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że został złożony wniosek o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Tytuł projektu: Zwiększenie Efektywności Energetycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.