To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 106931 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Białystok: ŚWIADCZENIE USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516413-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny
000515000, ul.
Słonimska
1,
15-950
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 869 62 49, faks
85 869 62 65, e-mail
zzp@um.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BKP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku, na podstawie dostarczonych imiennych kart w ramach miesięcznego abonamentu. 2. Uczestnikami programu będą pracownicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Na podstawie zebranych deklaracji zgłoszeniowych w pierwszym miesiącu korzystania z programu chęć uczestnictwa wyraziło 102 pracowników, przy czym maksymalna liczba zgłoszonych pracowników wyniesie 200 osób miesięcznie. 3. Liczba pracowników określona w pkt. 2 ma charakter szacunkowy, mający na celu określenie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo-rekreacyjnych w okresie rozliczeniowym (miesięcznym) w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. 4. Wykonawca w ramach wykonania umowy winien świadczyć usługi sportowo-rekreacyjne, w szczególności: basen, zajęcia fitness, aqua aerobic, joga, siłownia, sauna, sztuki walki, taniec, grota solna, indoor cycling, ścianka wspinaczkowa. 5. Wykonawca zapewni nielimitowaną (umożliwiającą dostęp do różnych obiektów tego samego dnia, bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji) możliwość korzystania z wybranych przez uprawnionego obiektów (w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi, przy uwzględnieniu wewnętrznych regulaminów lub grafików obiektów). Wykonawca, w ramach umowy, umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy z Zamawiającym. 6. Cena imiennego karnetu, zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów, winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne. 7. Pracownicy Zamawiającego powinni mieć możliwość korzystania z usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, takich jak wymienione w pkt. 4, w obiektach położonych na terenie miasta Białegostoku oraz na terenie gmin sąsiadujących administracyjnie z miastem Białystok, jak również w pozostałej części kraju. Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Białegostoku nie może być mniejsza niż 35, w tym co najmniej jeden obiekt umożliwiający dostęp do basenu o długości co najmniej 25 m. 8. Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. 9. Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do korzystania z usług będą mieli możliwość dostępu do obiektów za okazaniem karty imiennej i potwierdzeniem tożsamości dowodem osobistym. Jedynym sposobem weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo-rekreacyjnych będzie imienna karta z dokumentem ze zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem użytkownika. 10. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę wraz z dokładną charakterystyką dostępu do obiektu. 11. Zamawiający będzie finansował zamówienie w części z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Minimalne dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wyniesie co najmniej 50 %. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający. 12. Dostawa kart nastąpi na następujących warunkach: a) możliwość nieodpłatnej zamiany osób korzystających z usług przez Zamawiającego, b) w przypadku konieczności wystawienia duplikatu karty Wykonawca zapewni wydanie jej bezpłatnie, c) możliwość rezygnacji przez poszczególne osoby z usług bez wpływu na cenę karty, d) każdorazowe dostarczanie kart do siedziby Zamawiającego, e) w razie stwierdzenia nieprawidłowości w kartach, rozpatrzenie i załatwianie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu pięciu dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego wysłanej e-mailem lub faksem, f) termin płatności - 21 dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego - kwota obliczona na podstawie liczby aktywnych kart w danym okresie rozliczeniowym (miesięcznym), g) Zamawiający wymaga dostarczenia kart nie później niż w terminie trzech dni roboczych przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
92600000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT277776.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 261600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku.
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży w 2024 roku.
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku.
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce w 2024 roku.
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2024 roku.
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.