eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach PTBS Sp. z o.o. w miejscowości Polkowice oraz Tarnówek - roboty uzupełniające nr 1" do umowy 371/04/17 z dnia 19.04.2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 106917 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Polkowice: "Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach PTBS Sp. z o.o. w miejscowości Polkowice oraz Tarnówek - roboty uzupełniające nr 1" do umowy 371/04/17 z dnia 19.04.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 103558-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 1, 59100 Polkowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780, e-mail zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach PTBS Sp. z o.o. w miejscowości Polkowice oraz Tarnówek - roboty uzupełniające nr 1" do umowy 371/04/17 z dnia 19.04.2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.54.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych udzielany w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp został określony w przedmiarze robót uzupełniających nr 1 i obejmuje wymianę drzwi zewnętrznych na zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach. Lokalizacja robót: Budynek wielorodzinny, ul. Dąbrowskiego 12a i 12 b w Polkowicach. Zamawiający wymaga, aby drzwi zewnętrzne spełniały następujące parametry: a) profile stalowe z przegrodą termiczną, b) wypełnienie skrzydła: szyba bezpieczna zespolona panel z wypełnieniem materiałem termoizolacyjnym min. 20 mm, c) konstrukcja spawana, d) rama i ościeżnica malowane proszkowo farbą podkładową i nawierzchniową, e) uszczelki przymykowe montowane wewnątrz i na zewnątrz skrzydła, na całym obwodzie skrzydła i ościeżnicy oprócz progu, f) drzwi jednoskrzydłowe - w górnej części dwie szyby, dolna część panel, g) wyposażenie: zamek elektromagnetyczny - elektrozaczep, samozamykacz, gałko-klamka z szyldem, stopka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zaproszeniu do negocjacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13512.39
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SEBMARK s.c. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, info@sebmark.pl,, ul. Majkowska 18, 62-800, Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14500,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14500,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawę prawną zastosowania trybu innego niż przetarg nieograniczony (ograniczony) stanowi art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 j.t. ze zm., z 2016 poz. 831. 996. 1020. 1250. 1265. 1579. 1920. 2260.) Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wybór ww. trybu lub sposobu udzielenia zamówienia uzasadniony jest następującymi ustawowymi przesłankami faktycznymi: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót do udzielonego przez Zamawiającego zamówienia podstawowego pt.: "Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach PTBS Sp. z o.o. w miejscowości Polkowice oraz Tarnówek". W związku z wnioskiem zarządcy budynku wielorodzinnego ul. Dąbrowskiego 12a i 12b w Polkowicach o wymianę dodatkowych drzwi zewnętrznych do przedmiotowego budynku, które zostały omyłkowo pominięte przy typowaniu drzwi do wymiany zasadna jest kompleksowa wymiana drzwi zewnętrznych do budynków wielorodzinnych zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o., celem ujednolicenia typu drzwi (kolorystyka, parametry) oraz zachowania efektu wizualnego. Wartość szacunkowa robót udzielanych w trybie zamówienia z wolnej ręki wg kosztorysu inwestorskiego nie przekracza 50% wartości zakresu podstawowego robót (wartość zamówienia podstawowego zgodnie z umową 371/04/17 z dnia 19.04.2017 r. wynosi 238.000,10 zł). Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest zgodne z jego przedmiotem. . Powyższe okoliczności zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowią podstawę do udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zadania podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.