eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i prowadzenie nadzoru autorskiego projektantów oraz wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów zieleni wzdłuż wschodniego brzegu Kanału Bródnowskiego w zakresie budowy Skweru u zbiegu ulic Rajmunda i Lecha według koncepcji Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Warszawa: Zaprojektowanie i prowadzenie nadzoru autorskiego projektantów oraz wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów zieleni wzdłuż wschodniego brzegu Kanału Bródnowskiego w zakresie budowy Skweru u zbiegu ulic Rajmunda i Lecha według koncepcji Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 106818 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i prowadzenie nadzoru autorskiego projektantów oraz wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów zieleni wzdłuż wschodniego brzegu Kanału Bródnowskiego w zakresie budowy Skweru u zbiegu ulic Rajmunda i Lecha według koncepcji Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis zagospodarowania terenu, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisują: 1) projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, zwany dalej koncepcją zagospodarowania, 2) program funkcjonalno-użytkowy zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, zwany dalej programem funkcjonalno-użytkowym. Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektów budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. nr 290, z późniejszymi zmianami), 2) opracowanie projektów wykonawczych w rozumieniu przepisów wydanych na podstawie art. 31 ust. 4 ustawy, 3) wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych do celów projektowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym m.in. aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych, 4) ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, o których mowa w art. 30 ust. 2 i art. 33 ust. 2 pkt. 1 oraz ust. 4 pkt. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym m.in. pozytywnej opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych, w tym m.in. wymianę gruntu, niwelacje terenu, 2) wybudowanie obiektów budowlanych i wykonanie innych robót budowlanych, w tym m.in. wybudowanie obiektów i wykonanie robót opisanych w koncepcji zagospodarowania i programie funkcjonalno-użytkowym, 3) wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym m.in. map powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych, Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmuje: 1) wykonywanie obowiązków określonych w art. 20 ust. 1 pkt. 3 i 4 oraz art. 21 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), 2) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami i normami techniczno-budowlanymi, 3) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji, 4) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcami robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, 5) udział w komisjach i naradach technicznych dotyczących prowadzenia robót budowlanych, 6) udział w odbiorach wykonanych robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia na roboty budowlane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podst. umowy o pracę to wykonywanie robót ogólnobudowlanych określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym pkt 3 stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 2. Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 17 tys. zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) jednego zamówienia, którego przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów rekreacyjno wypoczynkowych lub placów zabaw o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto, b) jednego zamówienia, którego przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie elementów zagospodarowania terenu takich jak instalacja oświetlenia terenu, elementów małej architektury i budowli ogrodowych, na obszarze o powierzchni co najmniej 500 m2. Zamawiający uzna również warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże jedno zamówienie, którego przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie robót opisanych w punkcie a i b. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wyrażające się dysponowaniem co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności architektonicznej, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, e) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, g) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, z zastrzeżeniem, że Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą ilość osób niż wymagana, ale osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w wyżej opisanych specjalnościach techniczno-budowlanych. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wyrażającej się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- ofertę, zgodną w treści z formularzem ofertowym stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - tabelę kalkulacji ceny, sporządzoną wg wzoru stanowiącego - zał. nr 9 do oferty, - informację o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy podwykonawca, będzie jednocześnie innym podmiotem, na zasoby którego powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, wymagane jest podanie przez Wykonawcę nazwy (firmy) podwykonawcy. W przypadku nie wskazania części zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane, - w szczególności pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 5 - zał. nr 10 do oferty. W przypadku nie wskazania innych podmiotów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane, - informacja (o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy), że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wraz z określeniem ich wartości bez kwoty podatku. W przypadku gdzie wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego takiego obowiązku załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane, -w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - długość okresu gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301 piętro III . Opłata za dokumentację 20,00 zł. Płatne w kasie urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym.............

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ulicy Kondratowicza 20 w Warszawie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców, biuro podawcze - parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.