eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa chodnika przy ul. Reymonta w Sierpcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106799 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Sierpc: Budowa chodnika przy ul. Reymonta w Sierpcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509702-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 89489 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piastowska , 09200 Sierpc, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. , faks , e-mail zp@sierpc.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.sierpc.pl/bipkod/004

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika przy ul. Reymonta w Sierpcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIF.271.3.2017.RG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy ul. Reymonta w Sierpcu. 2. Zakres robót będzie obejmował m.in.: 1) wycinkę drzew o średnicy do 65 cm wraz z karczowaniem pnia oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km i uzupełnieniem wykopu: szt. 6; 2) wycinkę drzew o średnicy od 66 do 85 cm wraz z karczowaniem pnia oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km i uzupełnieniem wykopu: szt. 4; UWAGA: Drewno pozyskane z wyciętych drzew stanowi majątek Gminy Miasta Sierpc. Inwestor wskaże Wykonawcy miejsce, w które ma przewieźć przedmiotowe drewno. 3) zdjęcie warstwy humusu o grubości 10 cm wraz z wywozem poza plac budowy: ok. 1680,0 m^2; 4) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni zjazdów: ok. 47,0 m^2 (w tym ok. 14, 0 m^2 z betonu asfaltowego i ok. 33,0 m^2 z kostki betonowej gr. 8 cm); 5) wykonanie robót ziemnych - korytowanie dla umieszczenia konstrukcji nawierzchni chodnika i wykonania ławy pod ściek korytkowy: ok. 240,75 m^3; 6) budowa chodnika przy ul. Reymonta (odcinek od ul. Jagiełły do ul. Hubala - prawa strona) z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, o szerokości 1,5 m, odsuniętego od jezdni o 2,0 m: ok. 457,75 m^2; 7) budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm wraz z obramowaniem nawierzchni opornikiem betonowym 12x25 cm: ok. 476,59 m^2; 8) budowa pobocza utwardzonego kruszywem łamanym nie związanym gr. 15 cm wg. SST 06.03.01a: ok. 361,49 m^2; 9) budowa ścieku z płyt drogowych korytkowych wraz z montażem płyt ryflowanych z blachy stalowej o gr. 6 mm, przykręcanych do płyt ściekowych: ok. 360,41 m; 10) wykonanie studzienek ściekowych betonowych Wp-1, Wp-2 z osadnikiem wys. 0,5 m wraz z przykanalikiem z rur PVC DN200 z podłączeniem proj. wpustu Wp-1 do istniejącego wpustu Wp-ist w rejonie wlotu ul. Jagiełły do ul. Reymonta oraz wykonaniem przykanalika z rur PEHD DN200 od proj. wpustu Wp-2 przez jezdnię ul. Hubala do istniejącego rowu przydrożnego; 11) odtworzenie istniejącego rowu przydrożnego z namułu o gr. 20 cm wraz z jego wywozem poza plac budowy i utylizacją na odcinku 85,0 mb wraz z wykonaniem przepustu pod zjazdem z rur PP DN300; 12) wykonanie trawników siewem z uprzednim humusowaniem warstwą gr. 10 cm: ok. 330,60 m^2. UWAGA: Wykonawca robót jest zobligowany własnym staraniem i na własny koszt przygotować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowej inwestycji. Roboty będą oznakowane i zabezpieczone wg niniejszego projektu. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) projekt budowlany na budowę chodnika wraz ze zjazdami przy ul. Reymonta (odcinek od ul. Jagiełły do ul. Hubala - prawa strona); 2) przedmiar robót na budowę chodnika wraz ze zjazdami przy ul. Reymonta (odcinek od ul. Jagiełły do ul. Hubala - prawa strona); 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na budowę chodnika wraz ze zjazdami przy ul. Reymonta (odcinek od ul. Jagiełły do ul. Hubala - prawa strona). 4. Na podstawie art. 29. ust. 3a. ustawy Pzp, w związku z art. 36. ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, osoby wykonujące czynności z zakresu: 1) układanie kostki brukowej betonowej; 2) operowanie koparko-ładowarką; 3) kierowanie samochodem ciężarowym. 5. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zwarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanominizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8. Nieprzedłożenie odpowiednio dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 6. lub ust. 7. będzie traktowane jako niewypełnienie wymogu, o którym mowa w ust. 4. z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4., Zamawiający przewiduję sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pacy. 10. Termin gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2) Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w miesiącach, na okres od 36 (gwarancja minimalna) do 60 (gwarancja maksymalna) miesięcy. 11. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111220-6, 45111200-0, 45232130-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT125973.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz, , ul. Warszawska 5, 09-200, Borkowo Kościelne, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191351,22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.