eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Warszawa: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 106775 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68905 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy. 2. Zamówienie obejmuje równocześnie dostawy oraz usługi, jednak do udzielenia niniejszego zamówienia stosować się będzie przepisy dotyczące dostaw, gdyż ich wartościowy udział w zamówieniu jest największy (zgodnie z art. 6 ust.1 Ustawy). 3. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: Część I - sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej, Część II - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy 4. Dotyczy części I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie partiami Zamawiającemu wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (zwane dalej ELS) oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej (zwane dalej ELD), w ilościach zgodnych z otrzymanymi zamówieniami. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS) - 15 000 szt., wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD) - 2 000 szt. Ww. ilości blankietów mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.uw.edu.pl. 5. Dotyczy części II: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP8500 i HDP600, b) wykonanie czterech okresowych przeglądów serwisowych każdej z dwóch drukarek Fargo HDP8500 w siedzibie Zamawiającego, c) gotowość świadczenia pogwarancyjnego serwisu drukarek. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Materiały eksploatacyjne do termosublimacyjnych drukarek Fargo HDP8500 i HDP600: taśma kolorowa YMCK HDP8500 - 20 szt., taśma film INTM HDP8500 - 8 szt., taśma film INTM HDP600 - 3 szt., zestaw taśm czyszczących HDP600 - 2 szt., zestaw czyszczący HDP600 - 1 szt., usługa serwisowa dwóch drukarek Fargo HDP8500: 4 okresowe przeglądy serwisowe. Ww. ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Proponowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z wymaganiami producenta drukarek, które spełniają materiały oryginalne, nie mogą powodować niekorzystnych skutków w postaci najmniejszego choćby uszkodzenia drukarki bądź drukowanej karty, a przede wszystkim nie mogą spowodować utraty gwarancji na drukarki. W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć po 1 sztuce każdego z proponowanych materiałów. Materiały zostaną zainstalowane w posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach. Zamawiający dokona sprawdzenia, czy zamontowany materiał poprawnie działa w drukarkach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198435,90

  • Oferta z najniższą ceną: 198435,90 / Oferta z najwyższą ceną: 198435,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTROL SYSTEM FMN Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 lok. U15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25989,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27219,90

  • Oferta z najniższą ceną: 27219,90 / Oferta z najwyższą ceną: 27219,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.