eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rekultywacja zbiornika wodnego w celu zwiększenia retencji wód powierzchniowych wraz z zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Warszawa: Rekultywacja zbiornika wodnego w celu zwiększenia retencji wód powierzchniowych wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 106721 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Miejskie - Warszawa , ul. Korkowa 170A, 04-549 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 612-25-60, faks 22 610-38-29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasymiejskie.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja zbiornika wodnego w celu zwiększenia retencji wód powierzchniowych wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na rekultywacji oczka wodnego w celu zwiększenia retencji wód powierzchniowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Leśnym Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt przy ul. Korkowej 170 A w Warszawie (w systemie zaprojektuj i wybuduj). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu wykonawczego rekultywacji oczka wodnego wraz z zagospodarowaniem terenu - w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (format pdf, dxf i kosztorysy w formacie ath) 2) Wykonanie prac budowlanych, w tym: - Wykonanie prac ziemnych: wyrównanie powierzchni terenu, wyrównanie spadków, profilowanie pod wybudowanie nawierzchni; - Oczyszczenie dna, pogłębienie, regulacja linii brzegowej zbiornika wodnego (dopuszczane powiększenie zbiornika maksymalnie o 50 m2); - Umocnienie brzegów zbiornika faszyną; - Wykonanie ścieżek żwirowych wokół zbiornika; - Wykonanie dwóch pomostów naziemnych drewnianych wzdłuż północnego i zachodniego brzegu zbiornika o szerokości 3-5 m i długości ok. 30 m; - Budowę drewnianej wiaty edukacyjno - rekreacyjnej na południowym brzegu zbiornika wodnego, wyposażonej w ławki i stół; - Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych drewnianych, ławek drewnianych z oparciem o długości 2 m., koszy na śmieci drewnianych z wewnętrznym pojemnikiem z blachy stalowej ocynkowanej; - Wykonanie nasadzeń roślinnych wzdłuż północno - zachodniej części brzegu zbiornika wodnego z odmian gatunków rodzimych (drzewa, krzewy oraz byliny); - Wykonanie nasadzeń izolacyjnych wzdłuż południowego ogrodzenia LORZ z odmian gatunków rodzimych; - Wykonanie 2 bram w istniejącym ogrodzeniu; - Budowę płyty gnojowej wraz z szambem i drogą dojazdową; - Budowę ogrodzenia i zagród dla dużych zwierząt; - Budowę 1 wiaty o samodzielnej drewnianej konstrukcji o powierzchni do 35 m2; - Budowę wiaty nad istniejącą płytą gnojową w formie drewnianej altany z ławkami i stołem; - Budowę miejsca na rozpalenie ogniska z nasuwanym rusztem z możliwością regulacji jego wysokości; - Założenie trawnika dywanowego z siewu na terenie LORZ; - Budowę studni z pompą wodną w studzience z kręgów betonowych. 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w 2 etapach: Etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej, Etap 2 - realizacja robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz z zachowaniem najwyższej staranności. Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, kosztowe. Wykonawca dokumentacji musi uzyskać, własnym staraniem i na własnym koszt, wszystkie wymagane przepisami prawnymi opinie i uzgodnienia oraz pozwolenia i decyzje administracyjne dla zaprojektowanych obiektów. Zaprojektowane roboty nie powinny wymagać uzyskania pozwolenia na budowę ani pozwolenia wodnoprawnego. Dokumentacja projektowa musi być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualną mapę do celów projektowych. Termin realizacji zamówienia Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2016r., przy zachowaniu następujących terminów dla każdego etapu: - Etap 1 do 30 sierpnia 2016 r. - Etap 2 do 15 listopada 2016 r. Odbiór każdego etapu będzie odbywał się bezpośrednio po jego zakończeniu. Zamawiający przewiduje dwa odbiory; odbiór ostatniego etapu będzie stanowił jednocześnie odbiór końcowy. Płatność za poszczególne etapy następować będzie po podpisaniu protokołu odbioru za dany etap oraz przedłożeniu faktury przez Wykonawcę..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, o wartości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34.92.82.10 - Wiaty drewniane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane w zakresie zamówień obejmujących łącznie urządzanie i kształtowanie terenów zieleni oraz budowę obiektów małej architektury o konstrukcji drewnianej lub mechanicznych prac ziemnych w zakresie melioracji lub modernizacji zbiorników wodnych o wartości co najmniej 600.000,00 zł, w tym jedną robotę o wartości co najmniej 300.000,00 zł oraz co najmniej jedną dokumentację projektową o wartości co najmniej 15.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem ciężkim do robót ziemnych pozwalającym na wykonanie prac objętych zamówieniem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz architektem krajobrazu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż według informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, dysponuje on kwotą w wysokości co najmniej 250 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji ponad okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach: 1) zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 2) zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a dotyczące działań lub zaniechań: a. osób trzecich, b. osób upełnomocnionych przez strony umowy, c. organów, d. Zamawiającego, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie - bezpośrednio lub pośrednio, w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w umowie, 3) zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a dotyczące działania sił przyrody, 4) wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasymiejskie.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Miejskie - Warszawa, ul. Korkowa 170 A, 04-549 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Lasy Miejskie - Warszawa, ul. Korkowa 170 A, 04-549 Warszawa, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.