Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-28
Ruda Śląska: Ustalenie: 1. wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Piotra Skargi dz. 795/45, 1462/45, 1463/45, KW 6521 oraz dz. 6 KW 6522; 2. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Pawła 6; 3. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Bukowej 5A
Numer ogłoszenia: 106660 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie: 1. wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Piotra Skargi dz. 795/45, 1462/45, 1463/45, KW 6521 oraz dz. 6 KW 6522; 2. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Pawła 6; 3. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Bukowej 5A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie: 1. wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Piotra Skargi dz. 795/45, 1462/45, 1463/45, KW 6521 oraz dz. 6 KW 6522; 2. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Pawła 6; 3. wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Bukowej 5A. 1.1. Sporządzenie operatu szacunkowego określającego: I.wartość rynkową prawa własności nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Piotra Skargi, dla których Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej prowadził księgi wieczyste o nr KW 6521 (działki nr 795/45, 1462/45, 1463/45 o łącznej powierzchni 1564 m2 obr. Stara Kuźnia k.m.2), KW 6522 (działka nr 6 o powierzchni 1469 m2 obr. Stara Kuźnia k.m.8, która wskutek przeobrębowania w 1983 r. uzyskała nr 2058/6 obręb Stara Kuźnia k.m.2): 1.wg stanu ww. nieruchomości na dzień wydania decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości, 2.wg stanu ww. nieruchomości na dzień zakończenia działań uzasadniających wydanie decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości. II. ustalenie, stosownie do art. 128 ust. 4 ugn, czy wskutek przeprowadzenia inwestycji na ww. nieruchomościach, nastąpiło zmniejszenie ich wartości, a jeśli tak to o ile zmniejszyła się ta wartość. 1.2. Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej własności Skarbu Państwa, stanowiącej działkę nr 1025/21 o powierzchni 1293 m2, obręb Orzegów, k.m. 3, KW nr GL1S/00015130/6, zabudowanej budynkiem o pow. zabudowy 308 m2, która zostanie sprzedana w drodze przetargu - z przeznaczeniem pod zabudowę zgodną z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta (symbol planu PU1). Lokalizacja:Ruda Śląska - Chebzie przy ulicy Pawła 6. 1.3. Wycena prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej położonym przy ul. Bukowej 5A, obejmującej działki nr: 704/519 o pow. 16593 m2, 706/519 o pow. 304 m2 zapisaną na karcie mapy 5 w obrębie Ruda oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr GL1S/00046612/5. W operacie szacunkowym należy podać wartość nieruchomości w rozbiciu na wartość gruntu i wartość składnika budowlanego. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na wycenie nieruchomości zabudowanej - co najmniej 1 wycena nieruchomości zabudowanej (wycena gruntu wraz z wyceną budynku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2015 poz. 1774 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016, poz. 65) bądź na podstawie innych właściwych przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na wycenie nieruchomości zabudowanych, w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga : W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonania operatu - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami wzorów umów - załączniki 8a i 8b do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 401)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wartości w wykazie wykonanych/wykonywanych głównych usług, o którym mowa w sekcji III.4.1 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ustalenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Piotra Skargi dz. 795/45, 1462/45, 1463/45, KW 6521 oraz dz. 6 KW 6522;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Sporządzenie operatu szacunkowego określającego: I. wartość rynkową prawa własności nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Piotra Skargi, dla których Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej prowadził księgi wieczyste o nr KW 6521 (działki nr 795/45, 1462/45, 1463/45 o łącznej powierzchni 1564 m2 obr. Stara Kuźnia k.m.2), KW 6522 (działka nr 6 o powierzchni 1469 m2 obr. Stara Kuźnia k.m.8, która wskutek przeobrębowania w 1983 r. uzyskała nr 2058/6 obręb Stara Kuźnia k.m.2): 1. wg stanu ww. nieruchomości na dzień wydania decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości, 2. wg stanu ww. nieruchomości na dzień zakończenia działań uzasadniających wydanie decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości. II. ustalenie, stosownie do art. 128 ust. 4 ugn, czy wskutek przeprowadzenia inwestycji na ww. nieruchomościach, nastąpiło zmniejszenie ich wartości, a jeśli tak to o ile zmniejszyła się ta wartość. Cel zamówienia: Ustalenie czy, a jeśli tak to o jaką kwotę nastąpiło zmniejszenie się wartości nieruchomości wskutek realizacji odcinka sieci ciepłowniczej na nieruchomościach będących przedmiotem wyceny. Uwagi: W operacie należy opisać stan nieruchomości na dzień: 1. wydania decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości nr AGS.72213-1/09 z dnia 4 stycznia 2010 r., 2. ostateczności decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości nr AGS.72213-1/09 z dnia 4 stycznia 2010 r. (29 kwietnia 2010 r.) 3. zakończenia działań uzasadniających wydanie decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości nr AGS.72213-1/09 z dnia 4 stycznia 2010 r., 4. sporządzenia wyceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin wykonania operatu - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Pawła 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej własności Skarbu Państwa, stanowiącej działkę nr 1025/21 o powierzchni 1293 m2, obręb Orzegów, k.m. 3, KW nr GL1S/00015130/6, zabudowanej budynkiem o pow. zabudowy 308 m2, która zostanie sprzedana w drodze przetargu - z przeznaczeniem pod zabudowę zgodną z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta (symbol planu PU1). Lokalizacja:Ruda Śląska - Chebzie przy ulicy Pawła 6. Cel zamówienia: Określenie wartości zabudowanej nieruchomości, która stanowić będzie podstawę do ustalenia ceny zbycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin wykonania operatu - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanej przy ul. Bukowej 5A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Wycena prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej położonym przy ul. Bukowej 5A, obejmującej działki nr: 704/519 o pow. 16593 m2, 706/519 o pow. 304 m2 zapisaną na karcie mapy 5 w obrębie Ruda oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr GL1S/00046612/5. W operacie szacunkowym należy podać wartość nieruchomości w rozbiciu na wartość gruntu i wartość składnika budowlanego. Cel zamówienia: Przekazanie trwałego zarządu ww. nieruchomością pomiędzy Sądem Okręgowym w Gliwicach z siedzibą przy ul. Kościuszki 15 i Sądem Rejonowym w Rudzie Śląskiej z siedzibą przy ul. Bukowej 5A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin wykonania operatu - 2
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia działek pasa drogowego dróg publicznych - 10 części
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonywanie badań laboratoryjnych, mikrobiologicznych w tym Sporal A
- Przebudowa dachu budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 ul. Maya 5 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Ks. Potyki 31 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Norwida 2 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części.
- Cyfrowa archiwizacja - skanowanie dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych
- Operaty szacunkowe (3 części) do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa oraz do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 106 (ul. 700 - lecia) z drogą gminną (ul. 3 - go Maja) w m. Nowogard
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu: Część 1 - w obrębach Wólka Waniewska, Bokiny, gm. Łapy. Część 2 - w obrębach Barszczewo i Ogrodniki, gm. Choroszcz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.