eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Jastarnia: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Numer ogłoszenia: 10665 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni , ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni o udzieleniu pozwolenia na budowę oraz zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Pracownię Projektową WODOKAN. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni wraz ze zjazdami na 46 posesji, kanalizacją deszczową i budową kabla teletechnicznego oraz przepompownią i instalacją elektryczną zbiornika retencyjnego wód deszczowych. Dokumentacja budowlana oraz Specyfikacja Techniczna, operat wodnoprawny i przedmiar robót dostępne są dla Wykonawców do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pokój 304) lub na stronie internetowej www.bip.jastarnia.pl w zakładce Zamówienia publiczne jako załączniki do przetargu nr 271.2.2016 pn. Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni KOD CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części: 1) A - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej 2) B - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej 3) C - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej i teletechnicznej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: Dla części A zamówienia: Inspektor nadzoru robót drogowych: 5 lat praktyki zawodowej, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (nie dotyczy przypadku posiadania ubezpieczenia poprzez Izbę, o ile informację taką podano w treści zaświadczenia Izby) - 1 osoba. Dla części B zamówienia: Inspektor nadzoru robót sanitarnych: 5 lat praktyki zawodowej, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (nie dotyczy przypadku posiadania ubezpieczenia poprzez Izbę, o ile informację taką podano w treści zaświadczenia Izby) - 1 osoba. Dla części C zamówienia: Inspektor nadzoru robót elektrycznej i teletechnicznej: 5 lat praktyki zawodowej, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej i teletechnicznej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (nie dotyczy przypadku posiadania ubezpieczenia poprzez Izbę, o ile informację taką podano w treści zaświadczenia Izby) - 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji niniejszej umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę robót budowlanych b) zmiany terminu realizacji niniejszej umowy jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, c) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli wynika ze zmian ustawowych stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastarnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastarnia, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, pok. 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jastarnia, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, pok.101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO - SPECJALNOŚĆ DROGOWA dla projektu Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni opracowanego przez Pracownię Projektowa WODOKAN w następującym zakresie : a) na żądanie Zamawiającego udział w pracach komisji przetargowej, wyłaniającej wykonawcę robót, w charakterze doradcy bez prawa głosu, b) koordynowani prac inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych specjalności, w tym współpraca z firmą sprawującą nadzór autorski na podstawie zawartych przez Zamawiającego odrębnych umów z inspektorami nadzorów inwestorskich w poszczególnych specjalnościach oraz z Wykonawcą dokumentacji projektowej na podstawie umowy o nadzór autorski zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokumentacji, c) współdziałanie z Zamawiającym w przekazaniu wykonawcy placu budowy i pod zaplecze budowy oraz zgłoszenia robót budowlanych do organu administracji budowlanej, d) dbałość o przestrzeganie przepisów prawa budowlanego przez Wykonawcę, ewentualnych Wykonawców oraz inne osoby i podmioty, które uczestniczyć będą w wykonywaniu prac budowlanych, w tym między innymi: zawiadomienie właściwego organu, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków, e) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej przy pomocy Inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych specjalności, f) upewnianie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa (obejmujące poruszanie się po terenie budowy) i zatwierdzanie planu robót, rysunków przygotowanych przez Wykonawcę po spełnieniu wszystkich wymagań dotyczących bezpieczeństwa na budowie, jak tez jej objazdach i dojazdach do niej, g) weryfikowanie, czy Podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu wykonują rzeczywiście takie prace, które Wykonawca w swojej ofercie dla Zamawiającego deklarował jako prace planowane do podzlecania. W przypadkach podzlecania przez Wykonawcę innych prac dla podwykonawców Inspektor robót budowlanych weryfikuje zdolności wykonawcze wskazanego przez Wykonawcę Podwykonawcy i wnioskuje do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie lub odrzucenie takiego Podwykonawcy, h) opiniowanie dokumentacji projektowej opracowywanej przez wykonawcę robót, w tym projektu organizacji robót, projektu programu zapewnienia jakości, projektów technologicznych wymienionych w szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Projektu przy pomocy Inspektorów nadzoru inwestorskiego, i) kontrolowanie polis ubezpieczeniowych Wykonawców robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu na warunkach określonych przez Zamawiającego, j) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę oraz próbek tych materiałów, k) okresowe kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcyjnych z wymaganiami, l) akceptacja sprzętu używanego przez Wykonawcę do realizacji robót, ł) sprawdzanie w trakcie realizacji robót dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia robót, m) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, n) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, o) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad, p) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych projektem w stosunku do umownego harmonogramu robót, w tym w zakresie rzeczowym i finansowym, q) akceptacja kosztorysów powykonawczych i protokołów odbioru sporządzonych przez Wykonawcę robót, r) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, s) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a także ustalanie sposobu wykonania tych robót, t) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o wykonanie robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nie nadające się do usunięcia, u) kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania o usunięciu wad Zamawiającego, w) dokonywanie czynności związanych z odbiorem końcowym i odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego wraz z przekazaniem w użytkowanie wskazanemu przez niego użytkownikowi, x) nadzór nad przygotowaniem materiałów do wniosku oraz sporządzeniem wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, y) przeprowadzanie, w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji przeglądów robót przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, z) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkownika, protokołu z usunięcia usterek. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 3) Zamawiający wskazuje, iż wykonanie zobowiązań stron wynikających z umowy zawartej z Wykonawcą w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania uzależnione jest od zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych, tj. od dokonania przez Zamawiającego ostatecznego wyboru wykonawcy robót budowlanych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz podpisania przez strony umowy o roboty budowlane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Inspektora nadzoru - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnieniu funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO - SPECJALNOŚĆ SANITARNA dla projektu Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni opracowanego przez Pracownię Projektowa WODOKAN w następującym zakresie : a) na żądanie Zamawiającego udział w pracach komisji przetargowej, wyłaniającej wykonawcę robót, w charakterze doradcy bez prawa głosu, b) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę oraz próbek tych materiałów, c) okresowe kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcyjnych z wymaganiami, d) akceptacja sprzętu używanego przez wykonawcę do realizacji robót, e) sprawdzanie w trakcie realizacji robót dokonanego przez wykonawcę wytyczenia robót, f) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, g) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulęgających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, h) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad, i) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych projektem w stosunku do umownego harmonogramu robót, w tym w zakresie rzeczowym i finansowym, j) akceptacja kosztorysów powykonawczych i protokołów odbioru wykonawcy robót, k) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, l) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a także ustalanie sposobu wykonania tych robót, ł) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o wykonanie robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nie nadające się do usunięcia, m) kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania o usunięciu wad Zamawiającemu, n) dokonywanie czynności związanych z odbiorem końcowym i odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawia wraz z przekazaniem w użytkowanie wskazanemu przez niego użytkownikowi, o) nadzór nad przygotowaniem materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, p) przeprowadzanie, w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi, przeglądów i gwarancji robót przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, q) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego, protokołu z usunięcia usterek. 2) INSPEKTOR NADZORU wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie współpracował z Inspektorem nadzoru specjalności drogowej. Zadaniem Inspektora nadzoru specjalności drogowej będzie koordynowanie prac inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych specjalności. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4) Zamawiający wskazuje, iż wykonanie zobowiązań stron wynikających z umowy zawartej z Wykonawca w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania uzależnione jest od zawarcia umowy z wykonawca robót budowlanych, tj. od dokonania przez Zamawiającego ostatecznego wyboru wykonawcy robót budowlanych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz podpisania przez strony umowy o roboty budowlane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Inspektora nadzoru - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej i teletechnicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnieniu funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO - SPECJALNOŚĆ ELEKTRYCZNA I TELETECHNICZNA dla projektu Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni opracowanego przez Pracownię Projektowa WODOKAN w następującym zakresie : a) na żądanie Zamawiającego udział w pracach komisji przetargowej, wyłaniającej wykonawcę robót, w charakterze doradcy bez prawa głosu, b) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę oraz próbek tych materiałów, c) okresowe kontrolowanie wytwórni materiałów w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcyjnych z wymaganiami, d) akceptacja sprzętu używanego przez wykonawcę do realizacji robót, e) sprawdzanie w trakcie realizacji robót dokonanego przez wykonawcę wytyczenia robót, f) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, g) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulęgających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, h) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad, i) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych projektem w stosunku do umownego harmonogramu robót, w tym w zakresie rzeczowym i finansowym, j) akceptacja kosztorysów powykonawczych i protokołów odbioru wykonawcy robót, k) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, l) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a także ustalanie sposobu wykonania tych robót, ł) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o wykonanie robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nie nadające się do usunięcia, m) kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania o usunięciu wad Zamawiającemu, n) dokonywanie czynności związanych z odbiorem końcowym i odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawia wraz z przekazaniem w użytkowanie wskazanemu przez niego użytkownikowi, o) nadzór nad przygotowaniem materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, p) przeprowadzanie, w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi, przeglądów i gwarancji robót przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, q) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego, protokołu z usunięcia usterek. 2) INSPEKTOR NADZORU wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie współpracował z Inspektorem nadzoru specjalności drogowej. Zadaniem Inspektora nadzoru specjalności drogowej będzie koordynowanie prac inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych specjalności. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4) Zamawiający wskazuje, iż wykonanie zobowiązań stron wynikających z umowy zawartej z Wykonawca w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania uzależnione jest od zawarcia umowy z wykonawca robót budowlanych, tj. od dokonania przez Zamawiającego ostatecznego wyboru wykonawcy robót budowlanych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz podpisania przez strony umowy o roboty budowlane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Inspektora nadzoru - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.