eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa trzech sztuk nowych samochodów z napędem na 4 koła dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Wrocław: Dostawa trzech sztuk nowych samochodów z napędem na 4 koła dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 106586 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech sztuk nowych samochodów z napędem na 4 koła dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 (trzech) sztuk nowych samochodów z napędem na 4 koła dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich ubezpieczeniem na okres 1 roku w zakresie OC, AC, NW oraz Assistance. Każdy z pojazdów musi spełniać poniższe wymagania, dotyczące parametrów technicznych i wyposażenia: Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2014 (o przebiegu rzeczywistym nie większym niż 50 km); Nadwozie 3 lub 4 lub 5-drzwiowe; Pojazd przystosowany do przewozu minimum 4 osób (min. 4 miejsca siedzące); Kolor nadwozia ciemny z podstawowej palety barw, lakier metalizowany (do ustalenia); Silnik benzynowy lub diesel o pojemności co najmniej 1300 cm3; Moc silnika minimum 62 kW; Metalowa osłona skrzyni biegów i elementów przeniesienia napędu; Napęd na 4 koła z reduktorem; Możliwość manualnego przełączania układu napędu na tryb 2WD lub 4WD; Kąt natarcia minimum 30o; Kąt zejścia minimum 35o; Kąt rampowy minimum 20o; Układ ABS; Wspomaganie układu kierowniczego; Manualna skrzynia biegów; Minimalny prześwit podwozia 180 mm; Immobilizer; Centralny zamek wszystkich drzwi ze zdalnym sterowaniem; Co najmniej 2 poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera); Co najmniej jedno gniazdo zasilające o napięciu 12V; Klimatyzacja z filtrem przecipyłkowym; Radio z wbudowanym systemem umożliwiającym bezprzewodowe łączenie się z telefonami komórkowymi (zestaw głośnomówiący), np. Bluetooth, instalacja radiowa, w tym komplet okablowania i co najmniej 2 głośniki lub radio oraz dodatkowy zestaw głośnomówiący umożliwiający bezprzewodowe łączenie z telefonami komórkowymi, instalacja radiowa, w tym komplet okablowania i co najmniej 2 głośniki. Ogrzewanie tylnej szyby + wycieraczka; Elektryczne regulowanie szyb (co najmniej drzwi przednich); Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne; Tylne światła przeciwmgielne; Autoalarm; Trójkąt odblaskowy; Gaśnica proszkowa min. 4 kg, zamontowana w pojeździe; Apteczka samochodowa (spełniająca normę UE: DIN 13164-B); Komplet dywaników gumowych kabiny z wysokimi brzegami oraz wykładzina wodoodporna bagażnika; Samochód wyposażony w opony letnie oraz dodatkowy komplet opon zimowych, wszystkie z indeksem 4x4 oraz kompletem łańcuchów śniegowych (na wszystkie koła); Pełnowymiarowe koło zapasowe z pokrowcem na koło; Felgi stalowe lub aluminiowe; Klucz do kół, podnośnik oraz nożna pompka samochodowa; Certyfikowana lina holownicza o uciągu pojazdów o masie powyżej 4000 kg; Norma emisji spalin: Euro 5; Emisja CO2 (g-km) w cyklu łączonym maksimum 190 g-km;. Wielkość zużywanej energii, zmierzonej według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych (dotyczy cyklu mieszanego): dla silnika benzynowego - maksimum 256 MJ-J, dla silnika wysokoprężnego - maksimum 288 MJ-l. UWAGA: Zużycie energii wyliczyć należy zgodnie z § 7 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96 poz. 559) - iloczyn granicznej wartości zużycia paliwa w cyklu mieszanym i wartości energetycznej paliw silnikowych określonych w Załączniku nr 1 do tego Rozporządzenia. Gwarancja producenta: -gwarancja na perforację blachy - minimum 6 lat; -gwarancja mechaniczna na części oraz podzespoły - minimum 2 lata (limit kilometrów w ramach gwarancji mechanicznej nie mniej niż 100 000 kilometrów); -gwarancja na trwałość lakieru - minimum 1 rok; Co najmniej jedna autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa dolnośląskiego; Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku od daty zakupu w zakresie OC, AC (w tym również od kradzieży i bez udziału własnego), NW (kierowcy i pasażerów) oraz Assistance. Obiór pojazdów przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron: -w siedzibie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca jest z terenu Wrocławia; -jeżeli Wykonawca jest spoza terenu Wrocławia, odbiór samochodów nastąpi w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się we Wrocławiu przy ul. Giełdowej 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji warunków umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.