eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Białystok: Dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek
Numer ogłoszenia: 106567 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa 105 szt. tabliczek rozkładowych (kasetek) o parametrach zgodnych lub równoważnych z tabliczkami marki LAMIPOL, stosowanymi do wyposażenia przystanków komunikacji publicznej Miasta Białegostoku, konstrukcyjnie dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, w asortymencie: a) 30 szt. tabliczek do ekspozycji 2 szt. rozkładów o formacie A4, b) 65 szt. tabliczek do ekspozycji 2 szt. rozkładów o formacie A4, c) 10 szt. tabliczek do ekspozycji 4 szt. rozkładów o formacie A4, 2) Dostawa części naprawczych do tabliczek rozkładowych w asortymencie: a) 15 szt. zabezpieczeń ekranów (zamknięć) do tabliczek 2-rozkładowych, b) 15 szt. zabezpieczeń ekranów (zamknięć) do tabliczek 3-rozkładowych, c) 10 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 2-rozkładowych, d) 10 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 3-rozkładowych, e) 5 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 4-rozkładowych, f) 30 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 2-rozkładowych, g) 40 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 3-rozkładowych, h) 20 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 4-rozkładowych, Oferowane produkty muszą spełniać wymagania techniczne i technologiczne określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ. Pod względem jakościowym oraz zastosowanych materiałów i rozwiązań konstrukcyjnych powinny być równoważne produktom firmy LAMIPOL. 3) Warunki realizacji zamówienia: a) tabliczki powinny być wykonane z blachy stalowej, ocynkowane i pomalowane na kolor czerwony (RAL 3020) metodą proszkową, b) tabliczki należy opakować, w celu ochrony przed uszkodzeniem w czasie transportu, c) tabliczki i zabezpieczenia należy dostarczyć do siedziby Zarządu Białostockiej Komunikacji Miejskiej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11. 4) Wzory ramek są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11. Wykonawca, przed sporządzeniem oferty może je obejrzeć po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu - informacji udziela Tadeusz Małolepszy, tel. 085 869 69 83. 5) Zamawiający w terminie 3 dni po dostarczeniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia sporządzi protokół odbioru biorąc pod uwagę zgodność dostawy z zamówieniem, stan techniczny i jakość dostawy. 6) W przypadku stwierdzenia w dostarczonym asortymencie niezgodności ilościowych, wad jakościowych lub niezgodności z wymogami określonymi w umowie i w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ Zamawiający nie podpisze protokołu odbioru, pozostawi artykuły w siedzibie Zamawiającego do dyspozycji Wykonawcy jednocześnie powiadamiając go faxem lub drogą elektroniczną o stwierdzonych brakach lub wadach. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Koszty transportu związane z wymianą wadliwych artykułów ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (UWAGA: termin ten będzie podlegał ocenie wg. kryterium wskazanego w SIWZ Rozdz. XIV)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.00 - Osprzęt miejski .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz Sekcji III.4.4; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1 lub zastępujący je dokument o którym mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pok. 108 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.