eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Rzeszów: Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Numer ogłoszenia: 106548 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Rzeszowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja realizowana będzie na terenie nieruchomości nr ewidencyjny gruntów 270/13, obręb 220, jednostka ewidencyjna 186301_1. Projektowany budynek jest niepodpiwniczony, składa się z dwóch nadziemnych kondygnacji użytkowych i nieużytkowego poddasza. Budynek poczekalni przez parterowy łącznik wpisany w linię ogrodzenia/wymiana fragmentu ogrodzenia jest przedmiotem niniejszego opracowania/komunikuje strefę wewnętrzną ZK z ul. Załęską. W ramach prac budowlanych związanych z realizacją niniejszej inwestycji uwzględnia się również dostosowanie istniejącej infrastruktury w tym uzbrojenia terenu do lokalizacji projektowanego budynku. Szczegółowe rozwiązania w tym zakresie znajdują się w opracowaniach branżowych projektu wykonawczego i budowlanego. W nawiązaniu do istniejącej komunikacji na terenie wewnętrznym ZK planuje się utwardzenie terenu przy wejściach do budynku oraz opaskę wokół budynku. Istniejący stan zagospodarowania. Teren inwestycji obejmuje działkę 270/13, obr.220, jednostka ewidencyjna 186301_1 w Rzeszowie - znajdującą się na terenie Zakładu Karnego. Dz. nr ew.: 270/13 sąsiaduje bezpośrednio z drogą urządzoną na dz. 166. Działka nr ew.: 270/13 jest uzbrojona. Przebiegają przez nią sieci elektroenergetyczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Na terenie działki nie ma drzew i krzewów. Teren objęty opracowaniem jest płaski. Na terenie działki nr ew.: 270/13 - po zewnętrznej stronie muru otaczającego Zakład Karny - wzdłuż drogi - znajdują się miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Projektowane zagospodarowanie działki. Na działce projektuje się budynek poczekalni dla odwiedzających. Jest to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Zasilanie budynku w energię elektryczną będzie realizowane na bazie istniejącego przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Instalacja grzewcza w budynku zasilana będzie z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji ciepłowniczej zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego, poprzez zaprojektowane przyłączenie do projektowanego obiektu. Dostawa wody do budynku będzie realizowana z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego. Ścieki z budynku odprowadzane będą poprzez zaprojektowaną doziemną instalację kanalizacji sanitarnej do istniejącej studzienki na kolektorze. Odprowadzanie wód deszczowych z połaci dachowych i terenów utwardzonych do istniejących na działce studzienek kanalizacji deszczowej. Wjazd na działkę będzie odbywał się poprzez istniejący zjazd publiczny z ul. Załęskiej urządzonej na działce nr ew.: 166 w Rzeszowie oraz od strony parkingu przy ul. Załęskiej przez bramę tymczasową wykonaną przez Wykonawcę. Odpady komunalne są gromadzone w specjalnych pojemnikach zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego skąd są odbierane przez licencjonowanego odbiorcę. W ramach projektowanej inwestycji nie przewiduje się istotnej niwelacji terenu. Budynek zalicza się do I kategorii geotechnicznej. Warunki gruntowe określa się jako proste. Masy ziemne z wykopów budowlanych należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Bilans terenu. Teren inwestycji obejmuje fragment działki nr ew.: 270/13. Powierzchnia zabudowy wynosi: 342,24 m2. Powierzchnia całkowita projektowanego budynku: 610,37 m2. Kubatura brutto: 3150 m3. Powierzchnia użytkowa: 505,60 m2. Wyposażenie: - wyposażenie stałe i ruchome określone dokumentacją projektową. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, będące integralną częścią SIWZ, tj.: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) projekty wykonawcze, c) przedmiary robót (pomocniczo), d) projekt umowy. Dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą. Wykonawca sporządzając ofertę powinien mieć na uwadze fakt, że cena oferty jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, stąd też Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy również tych, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie dokumentacji technicznej, obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, wizji lokalnej, jak również najnowszej wiedzy technicznej i doświadczenia. INFORMACJE OGÓLNE, 1)Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2)Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4)Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. 5)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7)Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8)Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 9)Zamówienie może być realizowane z udziałem Podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany podać w swojej ofercie, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy Podwykonawcom do wykonania. 10)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację zadania. 11)Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w 2 etapach: I - obejmuje swoim zakresem wykonanie całości robót przewidzianych dokumentacją, II - obejmuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1)Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 2)Wykonawca może dokonać oględzin miejsca prowadzenia robót. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania oględzin w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania oględzin terenu budowy poniesie Wykonawca. Termin oględzin należy uzgodnić z Panem Jackiem Kocembą - tel. 017 85 80 711. Wykonawca zgłaszający się do oględzin placu budowy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości. 3)Prace budowlane mogą być realizowane siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę zgodnie z możliwościami Wykonawcy. 4)W przedstawionych projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykazano materiały, urządzenia i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako zaakceptowane przez Zamawiającego. 5)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne spełniające parametry techniczne i lub funkcjonalne określone w dokumentacji przetargowej w niżej podanych przypadkach: a)na etapie składania oferty: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, (kart katalogowych, aprobat technicznych, atestów itp.) potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności oferty z SIWZ. b) na etapie realizacji robót: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wniosku na piśmie o zgodę zastosowania rozwiązania równoważnego wraz z stosownymi dokumentami, (karty katalogowe, aprobaty techniczne, atesty itp.) potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności rozwiązania z dokumentacją projektową. Wniosek o którym mowa wyżej wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6)W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 7)Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i podlegają przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 8)Wykonawca opracuje harmonogram realizacji prac, w którym określi czas realizacji poszczególnych etapów robót. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi rzeczowo-finansowy harmonogram realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 9)Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiotu zamówienia - roboty budowlane i zamontowane urządzenia - licząc od daty odbioru końcowego robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, przepisami i zasadami wiedzy technicznej i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z zaakceptowanym projektem wykonawczym, wymaganiami specyfikacji technicznych, projektu organizacji robót. 10) Ochrona i utrzymanie terenu budowy. a)Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót, od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Może on wstrzymać realizację robót jeśli w jakimkolwiek czasie Wykonawca zaniedbuje swoje obowiązki konserwacyjne. b)W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma wszystkie niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu i urządzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo na terenie budowy. PONADTO WYKONAWCA: - Wykona podwyższenie istniejącego ogrodzenia zewnętrznego wykonanego z materiału pełnego poprzez zamontowanie w koronie tego wygrodzenia siatki ostrzowej o wysokości ok. 3 m zwieńczonej odkosem z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. Podwyższenie tego wygrodzenia powinno być wykonane na odcinku od ściany budynku istniejącej poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. - Wygrodzi część parkingu na zewnątrz jednostki na odcinku od poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. Wygrodzenie należy wykonać z siatki ogrodzeniowej. - Wygrodzi teren budowy od strony budynku administracji oraz od strony wygrodzenia ochronnego (wieżyczka ochronna nr 2). Ogrodzenie winno być wykonane od ogrodzenia z siatki oczkowej przy pasie ochronnym do wygrodzenia wewnętrznego wykonanego z materiału pełnego wygradzającego teren ścisły jednostki. - Wjazd na teren budowy będzie zorganizowany od strony parkingu przy ul. Załęskiej przez bramę tymczasową wykonaną przez Wykonawcę. Nad bramą wykona odkos z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. c)Wykonawca będzie także odpowiedzialny do czasu zakończenia robót za utrzymanie wszystkich reperów i innych znaków geodezyjnych, istniejących na terenie budowy i w razie ich uszkodzenia lub zniszczenia do odbudowy na własny koszt. d)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poda ten fakt do wiadomości zainteresowanych użytkowników terenu w sposób ustalony z Zamawiającym. Wykonawca umieści, w miejscach i ilościach określonych przez Zamawiającego, tablice podające informacje o zawartej umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11)Ochrona własności i urządzeń: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji naziemnych i podziemnych urządzeń znajdujących się w obrębie placu budowy, takich jak: rurociągi, kable, etc. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca potwierdzi u odpowiednich władz, które są właścicielami instalacji i urządzeń, informacje podane na planie zagospodarowania terenu dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca spowoduje żeby te instalacje i urządzenia zostały właściwie oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie realizacji robót. W przypadku, gdy wystąpi konieczność przeniesienia instalacji i urządzeń podziemnych w granicach placu budowy, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zamiarze rozpoczęcia takiej pracy. b) Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającego o każdym przypadkowym uszkodzeniu tych urządzeń lub instalacji i będzie współpracował przy naprawie, udzielając wszelkiej możliwej pomocy, która może być potrzebna dla jej przeprowadzenia. c)Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakiejkolwiek szkody spowodowane przez jego działania w instalacjach naziemnych i podziemnych, pokazanych na mapach do celów projektowych. 12)Ochrona środowiska w trakcie realizacji robót. W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. W okresie realizacji, do czasu zakończenia robót, Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne kroki, żeby stosować się do wszystkich przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem, będzie unikać działań szkodliwych dla innych jednostek występujących na tym terenie w zakresie zanieczyszczeń, hałasu lub innych czynników powodowanych jego działalnością. 13)Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. a)Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa. Zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne, oraz odpowiednie wyposażenie i odzież wymaganą dla ochrony życia i zdrowia personelu zatrudnionego na placu budowy. Uważa się, że koszty zachowania zgodności z wspomnianymi powyżej przepisami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia są wliczone w cenę umowną zamówienia. b)Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego na placu budowy, we wszystkich urządzeniach maszynach i pojazdach oraz pomieszczeniach magazynowych. Materiały łatwopalne będą przechowywane zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, w bezpiecznej odległości od budynków i składowisk, w miejscach niedostępnych dla osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w wyniku pożaru, który mógłby powstać w okresie realizacji robót lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. c)Użycie materiałów, które wpływają na trwałe zmiany środowiska, ani materiałów emitujących promieniowanie w ilościach wyższych niż zalecane w projekcie nie będzie akceptowane..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.61.13 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.26.20 - Ściany nośne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy załączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy załączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych (z podaniem adresu i numeru kontaktowego do inwestora) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Wyżej wymieniony wykaz powinien zawierać co najmniej wykonanie zamówień o charakterze (technologia wykonania) i stopniu złożoności podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, w tym: - dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych, o wartości każdego zamówienia minimum 2 000 000,00 zł brutto, na terenie objętym ścisłą kontrolą dostępu w tym ewidencjonowanym dostępie przepustkowym, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (-ów), tj. zgodnie z §1 ust. 2 pkt 1) i 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), poświadczeń lub innych dokumentów (np. referencji, kopii końcowego protokołu odbioru robót), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy załączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy załączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz osób - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę wykaz zawierał po jednym Specjaliście z każdej z niżej wymienionych branż: a)Kierownik Budowy, kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu (nadzorowaniu) robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w kierowaniu co najmniej 3 realizacjami robót konstrukcyjno - budowlanych w tym co najmniej 2 o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto. b)Kierownik Robót w specjalności instalacyjnej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), z min. 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami branży sanitarnej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w kierowaniu: co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu m.in. instalacji sanitarnych, o wartości robót min. 600 000,00 zł brutto, c)Kierownik Robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia, posiadający min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w tym w kierowaniu: co najmniej 2 robotami budowlanymi o wartości robót min. 500 000,00 zł brutto, polegającymi na wykonaniu lub przebudowie instalacji elektrycznych, w tym co najmniej jednej budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej systemów zabezpieczeń technicznych, d)Kierownik Robót w branży telekomunikacyjnej, posiadający min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji teleinformatycznej na terenie zamkniętym podlegającym ścisłej kontroli dostępu oraz posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza rozdzielnie funkcji Kierownika Robót branży telekomunikacyjnej na dwie osoby: I osoba - posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji teleinformatycznej na terenie zamkniętym podlegającym ścisłej kontroli dostępu, II osoba - posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1099 z późn. zm.), - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany osób (specjalistów o których mowa powyżej) wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Osoba zastępująca specjalistę z danej branży musi posiadać takie same uprawnienia i doświadczenie jak osoba zastępowana, co poświadczy przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy załączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wskazanie posiadania środków lub zdolności kredytowej bezwarunkowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie powyższego warunku będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., wymaga się aby podmiot składający pisemne zobowiązanie przedłożył stosowną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową. Wyżej wymieniony dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 2 000 000,00 zł. W sytuacji, gdy opłacenie składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca załączy do polisy inny dokument (np. wyciąg z konta bankowego) potwierdzający odprowadzenie składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie powyższego warunku będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., wymaga się aby podmiot składający pisemne zobowiązanie przedłożył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał). Informacja dotycząca wadium - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Wykonawców wnoszących wadium w pieniądzu). Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76. Cena Specyfikacji w formie papierowej wynosi 0,20 zł za stronę..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. 2013r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę złożonych dokumentów. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zamawiający zwróci część zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego że zamówienie zostało należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady w wysokości 30% zabezpieczenia jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: - przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób wskazanych w wykazie (Załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy, - przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego (sporządzonego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) - który stanie się załącznikiem do umowy po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada wobec organów podatkowych za prawidłowe naliczenie podatku VAT. Określone przy przygotowaniu kosztorysu a następnie podane w harmonogramie rzeczowo finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie nie wyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia. Wartość oferty stanowiąca wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Szczegółowo warunki rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą za realizowane roboty budowlane określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę procentową: Cena ryczałtowa oferty brutto - Ranga 95%, Wartość punktowa ceny ryczałtowej zamówienia będzie obliczona według wzoru. Wartość punktowa = (C min / C of.) x 100 x 95% gdzie: C min. - najniższa proponowana cena ryczałtowa zamówienia, C of. - cena oferty ocenianej. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - Ranga 5%, Zamawiający przyzna każdej ofercie 0 lub 5 pkt w stosunku do wymaganego terminu realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie robót wskazanych w ETAPIE I) - 05.12.2016r. Maksymalnie można uzyskać 5 pkt skracając okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do wymaganego terminu: - Wykonawca, który zaoferuje wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - otrzyma 0 pkt; - Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji przedmiotu zamówienia krótszy o co najmniej 2 tygodnie od wymaganego terminu (tj. 21.11.2016r. lub termin wcześniejszy) - otrzyma 5 pkt. Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów po zsumowaniu obu kryteriów: cena ryczałtowa oferty brutto + termin realizacji przedmiotu zamówienia = suma obu kryteriów (z liczbą miejsc po przecinku pozwalającą na jednoznaczne określenie najkorzystniejszej oferty). Z uwagi na czynności proceduralne związane z wejściem na teren Zakładu Karnego w Rzeszowie zaleca się aby Wykonawcy składający ofertę w dniu 13.05.2016r. przybyli do siedziby Zamawiającego ok. godziny 10:30. Na czas wykonywania robót (jeżeli zajdzie taka konieczność) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu np.: bariery zabezpieczające, znaki drogowe, itp. urządzenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu pojazdów i pieszych po drodze wewnętrznej znajdującej się na terenie zakładu karnego. Akceptacji instalowanych urządzeń zabezpieczających ruch pojazdów i pieszych będzie dokonywał Zamawiający na bieżąco. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drodze publicznej przyległej do terenu budowy oraz na drogach wewnętrznych zakładu. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie przed przystąpieniem do prac przejdą szkolenie dotyczące zasad wykonywania prac budowlanych na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie. Powyższe osoby dostarczą również przed podpisaniem umowy po jednym zdjęciu w celu wyrobienia przez Zamawiającego przepustek uprawniających do wejścia na teren jednostki. Wykonawca sporządzi wykaz narzędzi, które będzie używał do wykonania zamówienia. Powyższy wykaz jest niezbędny do skrócenia czasu wykonania kontroli osób wchodzących na teren i wychodzących z terenu jednostki. Ilość i rodzaj posiadanych przez Wykonawcę narzędzi w każdym dniu musi być zgodna z wykazem. Wykonawca musi brać pod uwagę obostrzenia wynikające ze specyfiki Zakładu Karnego, w szczególności dłuższy niż normatywny czas trwania transportu wewnętrznego itp. Wjazd pojazdów na teren zakładu jest rejestrowany, kontrolowany i podlega uprzedniemu zgłoszeniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.