eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Boiska sportowe w dzielnicach Niewiadom i Ligota-Ligocka Kuźnia; zakup szafek ubraniowych z siedziskami.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106486 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Rybnik: Boiska sportowe w dzielnicach Niewiadom i Ligota-Ligocka Kuźnia; zakup szafek ubraniowych z siedziskami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77052-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81654-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Boiska sportowe w dzielnicach Niewiadom i Ligota-Ligocka Kuźnia; zakup szafek ubraniowych z siedziskami.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.49.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek ubraniowych zintegrowanych z ławeczkami, dla zapleczy socjalnych boisk sportowych zlokalizowanych w Rybniku, dzielnica Niewiadom przy ul. Sportowej 88 oraz w dzielnicy Ligota -Ligocka Kuźnia przy ul. Partyzantów w ilości ogółem 56 segmentów pojedynczych. Wykonawca dostarczy szafki w konfiguracji zgodnej z podanym układem szafek w pomieszczeniach poszczególnych szatni pokazanych w załączniku "Plan rozkładu szafek" (załącznik nr 6 do SIWZ). Układ szafek zaplecza KS Polonia Niewiadom 1. Szafki ustawione w 4 rzędach położonych do siebie ściankami tylnymi po 5 pojedynczych segmentów w jednym rzędzie (20 pojedynczych segmentów) 2. Szafki ustawione w 2 rzędach po 8 pojedynczych segmentów (16 pojedynczych segmentów) Razem: 36 segmentów pojedynczych Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szafek kilkusegmentowych przy zachowaniu rozkładu szafek określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Układ szafek zaplecza KS Silesia Ligota- Ligocka Kuźnia Szafki ustawione w 2 rzędach po 10 segmentów pojedynczych. Razem: 20 segmentów pojedynczych Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szafek kilkusegmentowych przy zachowaniu rozkładu szafek określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Opis szaf ubraniowych Szafa ubraniowa powinna być zintegrowana z ławką. Ławka może być zamontowana w sposób stały lub przegubowo chowana w płaszczyźnie ścianki czołowej szafki. Szafki powinny być wykonane z metalu. Przykładowe rozwiązania pokazano na zdjęciach w załączniku "Zdjęcia przykładowych rozwiązań" (załącznik nr 7 do SIWZ). Podstawowe parametry szafek: wysokość całkowita 210 - 220 cm, wysokość ławki 40 cm, szerokość pojedynczego segmentu (komory) 40 cm, głębokość szafki min 40 cm, głębokość ławki 28 - 30 cm Wyposażenie: Każdy segment powinien być wyposażony wewnątrz w górną metalową półkę, poniżej drążek z minimum 3 przesuwanymi haczykami z tworzywa sztucznego do zawieszania garderoby lub drobnych akcesoriów sportowych. Konstrukcja drzwi powinna być wzmocniona i usztywniona profilem wzmacniającym i osadzona na ukrytych zawiasach kołkowych. Drzwi powinny mieć otwory wentylacyjne oraz trwale przymocowaną ramkę z etykietą. Zamek cylindryczny z dwoma kluczykami, ryglujący min. w jednym punkcie. Wokół zamka osłona z tworzywa sztucznego oraz szyld z numerkiem. Siedzisko ławki powinno być wykonane z listew drewnianych lub z płyty pełnej np. MDF. Kolorystyka: kolor podstawowy ścianek wraz z konstrukcją szafki - jasny szary (RAL 7035 lub 7038 lub 7042), drzwi szafek niebieskie RAL 5010, listwy ławki lakierowane lakierem bezbarwnym lub w fakturze naturalnego drewna. Stelaż ławki w kolorze jasnoszarym takim jak całość szafki. Proponowane przez Wykonawcę elementy dostawy muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Dostarczone szafy powinny posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami PN-F-06009 : 2001 i PN-90/F-06010/05. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39151300-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29670.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NIKODEMUS Sebastian Czuryński, biuro@nikodemus.pl, ul. Grudzińskiego 18a/18, 62-020, Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17057.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17057.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20270.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.