eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Tarnów: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości
Numer ogłoszenia: 106397 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości , ul. Nowa 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882762, faks 014 6882771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, wartość rynkową prawa własności i prawa użytkowania wieczystego. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań (części) i obejmuje: Zadanie nr 1 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 86 obrębu 94 o powierzchni 2 683 m2 objęta księgą nr TR1T/00004894/7. Wycena dotyczy nieruchomości wraz z elementami składowymi, na które składają się (wg wyceny wykonanej w 2012 r.): - budynek mieszkalny o powierzchni zabudowy ok. 97 m2, -dwa budynki gospodarcze, przylegające do siebie, o łącznej powierzchni zabudowy ok. 29 m2, - altana o powierzchni ok. 10 m2, - ogrodzenie o długości 60 m, z dwiema furtkami, - studnia, - nasadzenia - drzewa (śliwa, wiśnia, jabłoń, świerk, orzech włoski), krzewy ozdobne (leszczyna, bez czarny, jaśminowiec), krzewy owocowe (porzeczka czerwona i czarna, winorośl) oraz drobne rośliny ozdobne (iglaki płożące, rabata kwiatowa). Określona wartość nieruchomości stanowić będzie podstawę do negocjacji ceny zakupu na rzecz Gminy Miasta Tarnowa. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Zadanie nr 2 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności gruntu oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu stanowiącego własność Skarbu Państwa, zabudowanego garażem. Operat szacunkowy sporządzany jest w celu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczy nieruchomości położonej w Tarnowie oznaczonej jako działka nr 10/59 obrębu 274 o powierzchni 34 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00111904/4. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 3 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności niezabudowanej nieruchomości oznaczonej jako dawna działka nr 154 obrębu 78, która przeszła z mocy prawa na własność Skarbu Państwa na podstawie zarządzenia Nr 14/79 Prezydenta Miasta Tarnowa z 28 czerwca 1979 r. w sprawie ustalenia terenu budowlanego w mieście Tarnowie - Krzyżu i jego podziale na normatywne działki budowlane (Osiedle Krzyż III), ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Wojewódzkiej Rady Narodowej w Tarnowie z dnia 23 lipca 1979 r. Nr 5, celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość. Wartość rynkową prawa własności nieruchomości należy określić wg stanu na dzień 23 września 1979 r. Zamawiający informuje, że dawna działka nr 154 obrębu 78 w wyniku podziałów geodezyjnych obecnie składa się z działek nr 154/2, 154/3, 154/4 obrębu 78. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu, a także do uczestniczenia w rozprawach administracyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji lub weryfikacji operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub wystąpienia czynników wynikających z ustaleń zaistniałych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, po upływie 12 miesięcy, ale przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu. Zadanie nr 4 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności i wartość miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego nieruchomości położonej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 45 i 47, oznaczonej jako działka nr 24/4 obrębu 266 o powierzchni 9 060 m2, zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowy 815 m2 i powierzchni użytkowej - 737 m2 oraz budynkiem gospodarczym o powierzchni 40 m2. Na nieruchomości zlokalizowane są również dwa boiska przeznaczone do gry w piłkę nożną (z nawierzchnią betonową) i tenisa (nawierzchnia ceglana). Nieruchomość jest użytkowana przez niepubliczną placówkę oświatową (szkoła i przedszkole). Nieruchomość zostanie oddana w dzierżawę, w celu prowadzenia niepublicznej placówki oświatowej. Wycena dotyczy całej nieruchomości - gruntu wraz z zabudowaniami i boiskami. Wizji w terenie należy dokonać po zawarciu umowy - po uprzednim pisemnym poinformowaniu o jej terminie użytkownika. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Zadanie nr 5 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 571/1 - powstałej z podziału działki 571 objętej księgą wieczystą nr TR1B/00066854/0 położonej w miejscowości Uszew Gmina Gnojnik. Przedmiotowa nieruchomość została przejęta z mocy prawa na rzecz Powiatu Brzeskiego na podstawie decyzji Starosty Brzeskiego z dnia 9 lutego 2012 r. znak: AB.7012.6.2011.JF o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej p.n.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1444 K Uszew - Nieznanowice od km 0+653.19 do km 0+841.10 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu w km 0+742.00 na potoku Leksandrówka w miejscowości Uszew. W operacie należy oddzielnie podać wartość gruntu oraz wartość pojedynczego drzewa (olsza szara), stanowiącego sporny składnik gruntu do odszkodowania. Wycena wykonywana jest w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.) Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych) Zadanie nr 2: wadium nie jest wymagane Zadanie nr 3: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych) Zadanie nr 4: 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych) Zadanie nr 5: wadium nie jest wymagane Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy O/Tarnów Rachunek sum depozytowych: 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099 Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - przetarg znak: WGM.271.03.2016/SA. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania operatów szacunkowych - ilość operatów szacunkowych, które osoba wykonała - minimum 5. Ze względu na możliwość złożenia oferty na pięć zadań, dopuszcza się dublowanie osób na poszczególne zadania. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na zasadach określonych w art. 193 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 2016 poz. 65 (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobie innego podmiotu - osobie/osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tą osobą/osobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby/osób jak wskazano wyżej, na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentu - pkt III.4.1., zastrzeżeniem pkt. III.6.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów - na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobie/osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osoby z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust 2b ustawy Pzp). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zakres zobowiązania podmiotu trzeciego winien bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego tj. określać czego konkretnie zobowiązanie dotyczy oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (Informator UZP nr 11/2011). 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2 tiret drugi, lub z innego dokumentu załączonego do oferty, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie/pełnomocnictwo podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilnoprawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. W przypadku, gdy dokumenty dotyczące innego podmiotu poświadczane są za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, do oferty należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do poświadczania dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 - 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. 4. Zamawiający przewiduje także zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług. 5. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. 6. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów ul. Nowa 3 pok. 219, tel. 14 688-27-69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1a - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184), składając odrębne oferty w przetargu, zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Uwagi do sekcji II.2) - Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy wykonać w terminie do 45 dni z zastrzeżeniem rozdziału VII ust. 1 pkt 1.2) SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 86 obrębu 94 o powierzchni 2 683 m2 objęta księgą nr TR1T/00004894/7. Wycena dotyczy nieruchomości wraz z elementami składowymi, na które składają się (wg wyceny wykonanej w 2012 r.): - budynek mieszkalny o powierzchni zabudowy ok. 97 m2, -dwa budynki gospodarcze, przylegające do siebie, o łącznej powierzchni zabudowy ok. 29 m2, - altana o powierzchni ok. 10 m2, - ogrodzenie o długości 60 m, z dwiema furtkami, - studnia, - nasadzenia - drzewa (śliwa, wiśnia, jabłoń, świerk, orzech włoski), krzewy ozdobne (leszczyna, bez czarny, jaśminowiec), krzewy owocowe (porzeczka czerwona i czarna, winorośl) oraz drobne rośliny ozdobne (iglaki płożące, rabata kwiatowa). Określona wartość nieruchomości stanowić będzie podstawę do negocjacji ceny zakupu na rzecz Gminy Miasta Tarnowa. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności gruntu oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu stanowiącego własność Skarbu Państwa, zabudowanego garażem. Operat szacunkowy sporządzany jest w celu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczy nieruchomości położonej w Tarnowie oznaczonej jako działka nr 10/59 obrębu 274 o powierzchni 34 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00111904/4. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności niezabudowanej nieruchomości oznaczonej jako dawna działka nr 154 obrębu 78, która przeszła z mocy prawa na własność Skarbu Państwa na podstawie zarządzenia Nr 14/79 Prezydenta Miasta Tarnowa z 28 czerwca 1979 r. w sprawie ustalenia terenu budowlanego w mieście Tarnowie - Krzyżu i jego podziale na normatywne działki budowlane (Osiedle Krzyż III), ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Wojewódzkiej Rady Narodowej w Tarnowie z dnia 23 lipca 1979 r. Nr 5, celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość. Wartość rynkową prawa własności nieruchomości należy określić wg stanu na dzień 23 września 1979 r. Zamawiający informuje, że dawna działka nr 154 obrębu 78 w wyniku podziałów geodezyjnych obecnie składa się z działek nr 154/2, 154/3, 154/4 obrębu 78. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu, a także do uczestniczenia w rozprawach administracyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji lub weryfikacji operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub wystąpienia czynników wynikających z ustaleń zaistniałych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, po upływie 12 miesięcy, ale przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności i wartość miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego nieruchomości położonej w Tarnowie przy ul. Gumniskiej 45 i 47, oznaczonej jako działka nr 24/4 obrębu 266 o powierzchni 9 060 m2, zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowy 815 m2 i powierzchni użytkowej - 737 m2 oraz budynkiem gospodarczym o powierzchni 40 m2. Na nieruchomości zlokalizowane są również dwa boiska przeznaczone do gry w piłkę nożną (z nawierzchnią betonową) i tenisa (nawierzchnia ceglana). Nieruchomość jest użytkowana przez niepubliczną placówkę oświatową (szkoła i przedszkole). Nieruchomość zostanie oddana w dzierżawę, w celu prowadzenia niepublicznej placówki oświatowej. Wycena dotyczy całej nieruchomości - gruntu wraz z zabudowaniami i boiskami. Wizji w terenie należy dokonać po zawarciu umowy - po uprzednim pisemnym poinformowaniu o jej terminie użytkownika. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 571/1 - powstałej z podziału działki 571 objętej księgą wieczystą nr TR1B/00066854/0 położonej w miejscowości Uszew Gmina Gnojnik. Przedmiotowa nieruchomość została przejęta z mocy prawa na rzecz Powiatu Brzeskiego na podstawie decyzji Starosty Brzeskiego z dnia 9 lutego 2012 r. znak: AB.7012.6.2011.JF o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej p.n.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1444 K Uszew - Nieznanowice od km 0+653.19 do km 0+841.10 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu w km 0+742.00 na potoku Leksandrówka w miejscowości Uszew. W operacie należy oddzielnie podać wartość gruntu oraz wartość pojedynczego drzewa (olsza szara), stanowiącego sporny składnik gruntu do odszkodowania. Wycena wykonywana jest w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.) Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.