Radomsko: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych /benzyny, oleju napędowego i gazu/ w systemie kart flotowych.
Numer ogłoszenia: 106350 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych /benzyny, oleju napędowego i gazu/ w systemie kart flotowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wartości maksymalne): a/ ON w ilości 54.873 litrów b/ LPG w ilości 3.796 litrów c/ PB 95 w ilości 380 litrów a tankowanie dotyczy : - agregatu prądotwórczego - 2 zbiorniki o poj. 500 litrów każdy - tankowanie 1 raz w roku /ON /, - 7 samochodów służbowych - ON, - 1 samochodu służbowego - LPG+PB 95, - 1 traktorka -kosiarki - PB 95, - 1 traktora - ON przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 2) Dostawa paliwa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart flotowych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu 11 kart flotowych umożliwiających bezgotówkowy zakup paliwa w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4) Karty flotowe będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 5) Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa, stanu licznika pojazdu za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do poszczególnego pojazdu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny bieżący monitoring tankowań na stronach internetowych Wykonawcy. 6) Zamawiający dokonywać będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw przez 24h/dobę. 7) Faktury za transakcje dokonane będą wystawiane 2 razy w miesiącu. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla Transakcji Bezgotówkowych: od l do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 8) Zamawiający będzie dokonywać zakupu paliwa do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na ten cel, bez względu na określone przewidywane roczne zużycie paliwa, bądź dokonania zakupu w ilościach określonych w formularzu ofertowym. 9) Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10,2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz.1680) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 14.04.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2016,poz. 540).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia-Załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia-Załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia-Załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia-Załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia-Załącznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2. Regulamin, Ogólne Warunki Handlowe bądź inny dokument szczegółowo określający zasady realizacji transakcji w systemie kart płatniczych wydanych przez Wykonawcę oraz potwierdzający, że Wykonawca obejmuje w systemie kart płatniczych sprzedaż wszystkich rodzajów paliwa stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Wykaz stacji paliwowych z podaniem lokalizacji, w których możliwe jest realizowanie zakupu paliw w trybie bezgotówkowym przy użyciu kart flotowych. Wykaz musi zawierać co najmniej 1 stację w Radomsku, 4. Wypełniony i podpisany przez osobę /osoby /upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy / Zał. nr 1/, 5. Zaakceptowany Projekt umowy /Zał. Nr 5/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Rabat - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnej zgody obu Stron pod rygorem nieważności w granicach unormowania artykułu 144 ust. 1 Ustawy i SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie, 2. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 3. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną (zmienioną) wysokość stawek VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy
97-500 Radomsko
ul. Jagiellońska 36
Dział Zamówień Publicznych pok.1099.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36 Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów.
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2024 roku
- ZAKUP KOLONOSKOPU I GASTROSKOPU KOMPATYBILNEGO Z POSIADANYM TOREM WIZYJNYM OLYMPUS W PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU POWIATOWYM W RADOMSKU"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipie i Dąbrówka
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego w latach 2024-2025
- Zakup oleju napędowego 2
- Zakup i dostawa oleju napędowego do zbiornika kompaktowego zlokalizowanego na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.