To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106165 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Ostrołęka: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2545W Grabnik - Grabówek - Jastrząbka - Gaczyska
od km 4+100,00 do km 5+934,00
i od km 5+996,00 do km 6+775,00
oraz
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2543W Nowa Wieś - Przystań - Chojniki - Rataje - Mostówek od km 9+000,00 do km 10+225,72
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536180-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny
55067093800000, ul.
ul. Lokalna
2,
07410
Ostrołęka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
029 7602653 w. 39, faks
297 602 621, e-mail
zdpo-ka@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2545W Grabnik - Grabówek - Jastrząbka - Gaczyska od km 4+100,00 do km 5+934,00 i od km 5+996,00 do km 6+775,00 oraz Przebudowa drogi powiatowej Nr 2543W Nowa Wieś - Przystań - Chojniki - Rataje - Mostówek od km 9+000,00 do km 10+225,72
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.252.I.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2545W Grabnik - Grabówek - Jastrząbka - Gaczyska od km 4+100,00 do km 5+934,00 i od km 5+996,00 do km 6+775,00 wraz z : - przebudową zjazdu w km 4+481,60 str. prawa, - przebudową zjazdu w km 4+942,00 str. lewa, - przebudową zjazdu w km 5+760,00 str. prawa oraz Przebudowa drogi powiatowej Nr 2543W Nowa Wieś - Przystań - Chojniki - Rataje - Mostówek od km 9+000,00 do km 10+225,72 wraz z: - przebudową zjazdu na dz. Nr 213 w km 9+075,30 str. prawa, - przebudową zjazdu na dz. Nr 209/1 w km 9+075,30 str. prawa 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego, - remont cząstkowy nawierzchni, - podbudowa i nawierzchnia - jezdnia główna, utwardzenie pobocza, - zatoki autobusowe, - odwodnienie, - przepusty, - oznakowanie poziome i pionowe, - przepusty pod koroną zjazdu, - zjazd publiczny, - zjazdy bramowe, - zjazdy indywidualne bitumiczne, z kruszywa łamanego, - utwardzone pobocze, - roboty wykończeniowe, - roboty inne, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Kadzidle, ul. Lokalna 2, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty budowlane związane z budową jezdni . Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne : W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.07.2017 r. do godz. 9,00 została złożona jedna oferta przez firmę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych OSTRADA Sp. z o. o. ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka na łączną kwotę - 4 566 457,20 zł brutto. Cena oferty jaką ww. Wykonawca złożył w przedmiotowym postępowaniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. - 3 249 654,87 zł brutto. Uzasadnienie prawne : Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy P.z.p. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 11 obrębów
- Budowa oświetlenia zewnętrznego lampami z własnym źródłem zasilania na obiektach zespołów szkół powiatowych
- Zakup 2 samochodów osobowych typu MINIVAN na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" SPRiTS w Ostrołęce
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 0001 w jednostce ewidencyjnej m. Ostrołęka 146101_1
- Remont ulicy Jana Kilińskiego w Ostrołęce
- Budowa ulicy Żytniej w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.