eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę na zagospodarowanie bulwaru w ramach zadania pn.Bulwar nadodrzański w Głogowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Głogów: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę na zagospodarowanie bulwaru w ramach zadania pn.: Bulwar nadodrzański w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 106096 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę na zagospodarowanie bulwaru w ramach zadania pn.: Bulwar nadodrzański w Głogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje teren zlokalizowany na obszarze Starego Miasta w Głogowie, między północnym pasmem kwartałów zabudowy staromiejskiej a rzeką Odrą. Obszar objęty projektowaniem zaznaczono na mapie stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Teren objęty opracowaniem projektowym znajduje się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Projekt w całości będzie podlegał uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę dla Bulwaru Nadodrzańskiego w Głogowie. Po realizacji obszar objęty zadaniem będzie służył zarówno mieszkańcom Starówki, mieszkańcom całego miasta jak również turystom odwiedzającym Głogów. Zaprojektowany Bulwar powinien stać się miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu użytkowników w nowoczesnej wielofunkcyjnej przestrzeni otwartej. Całość będzie tak zaprojektowana aby przy zachowaniu układu i funkcji poszczególnych części obszaru objętego projektem była możliwa mobilność wybranych elementów w celu reorganizacji przestrzeni zgodnie z aktualnymi potrzebami m.in., organizacją imprez masowych, plenerowych eventów, sezonowych jarmarków itd. Projekty budowlane i projekty wykonawcze powinny uwzględniać niżej wymienione założenia projektowe: teren objęty projektowaniem Gmina Miejska Głogów przeznacza na potrzeby rekreacji i wypoczynku w tym mieszkańców Starówki oraz organizowania imprez miejskich plenerowych, na terenie objętym zamówieniem należy przewidzieć miejsca gdzie na czas organizowania imprez miejskich ustawiane będą czasowo stragany i organizowana będzie mała gastronomia, w ramach projektu należy zaprojektować instalację wodociągową z podziemnymi punktami poboru wody oraz studnią wodomierzową - ilość punktów minimum 4 szt., zamówienie obejmuje wykonanie projektu zieleni przy czym zastrzega się, że nasadzenia drzew nie mogą dominować na tym terenie, należy rozważyć uwzględnienie wykonania zieleni kształtowanej typu zielone ściany jako elementu wkomponowanego w przestrzeń. Na obrzeżach terenu objętego opracowaniem (w miejscach gdzie jest to możliwe) zaprojektować zieleń wysoką, zaprojektować odnowienie oraz zagospodarowanie muru przy mostku prowadzącym do Zatoki Neptuna. Mur stanowi pozostałości bastionu Św. Michała zbudowanego pod koniec XVIIw. Długość muru ok. 44m;grubość.ok.1,7m. Mur jest ceglany, w formie arkad, podłoże pod murem z kostki brukowej. Zwietrzała cegła. Mur do zinwentaryzowania, oczyszczenia, przemurowania ubytków oraz odsłonięcia przedwojennej kostki brukowej występującej w kilku wnękach muru, usunięcie roślinności, której korzenie niszczą mur, uzupełnienie braków cegieł oraz ubytków fragmentów cegieł, usunięcie zanieczyszczeń muru typu np. rysunki graffiti itp. w ramach projektu należy uwzględnić budowę fontanny - forma nie dominująca np. w płaszczyźnie utwardzonej nawierzchni placu lub w innej formie, przy planowaniu zagospodarowania przestrzeni należy w miarę możliwości nawiązać do historycznej siatki ulic Starego Miasta, wnosi się o wyraźnie wyeksponowanie historycznej lokalizacji Kościołów średniowiecznych: Św. Stanisława w płaszczyźnie utwardzonej nawierzchni placu i Św. Krzyża, gdzie zaleca się niewielkie wyniesienie ponad poziom placu, należy zaprojektować przebieg ul. Garncarskiej od skrzyżowania z ul. Klarysek do ul. Nadodrzańskiej Zamawiający przewiduje wyłączenie jej z ruchu oraz ul. Młyńską od skrzyżowania z ul. Franciszkańskiej do ul. Nadodrzańskiej Zamawiający przewiduje wyłączenie jej z ruchu. Projekty te należy skoordynować z posiadanym przez Zamawiającego, wykonanym projektem autorstwa Usługi Projektowe BIPROADAM z Głogowa na budowę ul. Klarysek i inne ulice Starego Miasta, zamówienie obejmuje wykonanie koncepcji ul. Franciszkańskiej pomiędzy ul. Bernardyńską a ul. Kołłątaja, wykonanie koncepcji ul. Kołłątaja od ul. Długiej do ul. Nadodrzańskiej oraz koncepcji ul. Młyńskiej od ul. Długiej do ul. Franciszkańskiej. Koncepcja ta winna zawierać przebiegi ulic zgodnie z MPZP oraz powiązanie wysokościowe z projektem Bulwaru, istniejącym układem komunikacyjnym oraz zaprojektowanym układem komunikacyjnym wykonanym przez Usługi Projektowe BIPROADAM z Głogowa - ul. Długa, Bernardyńska oraz ul. Klarysek. Koncepcja stanowić będzie podstawę do zlecenia opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w ramach oddzielnego zamówienia, należy zaprojektować parking u zbiegu ul. Kołłątaja Piotra Skargi Nadodrzańska oznaczony w MPZP symbolem 67.2 Kp, z optymalną liczbą miejsc parkingowych z dojazdem od ul. Piotra Skargi oraz skomponowane z pasem zieleni wysokiej, wprowadzenie ciągu pieszego z bulwaru na ul. Piotra Skargi przy kwartale zabudowy 34UC.MW. Przy tym parkingu należy zaprojektować ogólnodostępną toaletę w zakresie minimalnym, zaprojektować toaletę ogólnodostępną w obrębie parkingu przy ul. Starowałowej, teren objęty projektowaniem nie powinien być w całości trwale utwardzony kostką płytami, należy zaprojektować miejsca zielone (skwery, trawniki) zgodnie z wymaganiami MPZP, zaleca się możliwość zastosowania systemów wzmacniających typu kratki trawnikowe, projekt winien uwzględniać zróżnicowanie użytego materiału na utwardzenie terenu w zależności od miejsca i funkcji terenu, zaleca się uwzględnienie i wkomponowanie różnorodnych materiałów kamiennych - pozostałość przedwojennych ulic granitowych rynsztoków, krawężników, kostki i płyt, ulicę Nadbrzeżną wzdłuż torów kolejowych należy zaprojektować jako przystosowaną do ruchu pojazdów - kategoria ruchu KR2. Nawierzchnia tej drogi winna być wykonana z materiału drobnowymiarowego np. kostka granitowa w uzależnieniu od uzgodnień z Konserwatorem Zabytków. Docelowo przewiduje się wyłączenie tej drogi z ruchu pojazdów (na co dzień ma spełniać rolę deptaka). Projekt jednak winien przewidywać wykorzystanie tej drogi - wdrożenie alternatywnej organizacji ruchu pozwalającej na ruch pojazdów w razie konieczności jako ciągu komunikacyjnego dla ruchu samochodowego. Ponadto w ramach zamówienia należy dokonać korekty jej przebiegu zgodnie z zapisami oraz rysunkiem MPZP. Wzdłuż tej ulicy należy przewidzieć wydzielenie ścieżki rowerowej oraz miejsca postojowe (minimalna liczba miejsc postojowych na terenach oznaczonych na rysunku planu symbolami 64, 65, 66, 67, 68 ZP, nie licząc pasa drogowego wynosi 120). Ulicę Nadodrzańską należy objąć projektowaniem wraz z uzyskaniem niezbędnej decyzji pozwolenia na budowę i wszelkich koniecznych decyzji administracyjnych w zakresie działek stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów, Dla pozostałego zakresu ulicy Nadodrzańskiej wraz z estakadą wzdłuż tej ulicy zlokalizowanych na działkach PKP Wykonawca zobowiązany jest wykonać koncepcję. Koncepcja ta stanowić będzie podstawę do zlecenia opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej w tym zakresie wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w ramach oddzielnego zamówienia, należy założyć wydzielenie miejsca pod scenę w pobliżu ulicy Brama Brzostowska na terenie zlokalizowanym pomiędzy ul. Starowałową ul. Garncarską ul. Klarysek oraz ul. Nadodrzańską oznaczonym w MPZP symbolem 64ZP. Nie należy wykonywać utwardzonego miejsca pod scenę. Należy zaprojektować miejsce pod lokalizację montowania sceny np. na trawniku ze wzmocnioną podbudową. zaprojektować oświetlenie Bulwaru i miejsc parkingowych w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków wypracować styl charakterystyczny dla terenu objętego projektowaniem. Na terenie objętym zamówieniem projektowana jest linia kablowa wraz z budową układu pomiarowego pod potrzeby oświetlenia terenu jak i dla zasilania plenerowych imprez miejskich w tym imprez masowych. Projekt opracowywany jest przez firmę ELEKTRA z siedzibą w Głogowie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skoordynowanie projektów zarówno w zakresie budowy linii kablowej jak i oświetlenia terenu, w ramach projektu należy wykonać projekt monitoringu na tym terenie w ograniczonym zakresie wraz z powiązaniem i włączeniem do istniejącego systemu ogólnomiejskiego, w ramach zamówienia należy wykonać koncepcję budowy planowanej w przyszłości kładki pieszo - rowerowej przez rzekę Odrę jako przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów łączącej Stare Miasto i Ostrów Tumski. Koncepcja ta stanowić będzie podstawę do zlecenia opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej w tym zakresie wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w ramach oddzielnego zamówienia. Koncepcja powinna obejmować przedstawienie lokalizacji kładki na projekcie zagospodarowania terenu z opisem głównych parametróch charakterystycznych takich jak długość, szerokość. Koncepcja kładki powinna zostać przedstawiona na wizualizacji. Lokalizacja kładki powinna zostać zaproponowana w formie i miejscu realnym do późniejszego wykorzystania. na obszarze objętym zamówieniem należy zaprojektować elementy małej architektury takie jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki dla rowerów, pojedyncze elementy zabawowe dla dzieci, szachy naziemne lub inne gry itp. w ramach zamówienia należy zaprojektować lokalizację i formę miejsca dostępu do bezprzewodowego internetu wi-fi, w ramach zamówienia należy zaprojektować lokalizację i formę budek lęgowych dla jerzyków jako formy działań proekologicznych zrównoważony rozwój, na części obszaru objętego opracowaniem przewidzieć wykorzystanie urządzeń modularnych aby zapewnić mobilność wybranych elementów w celu reorganizacji przestrzeni zgodnie z aktualnymi potrzebami- zaleca się wykorzystanie elementów typu Salonu Miejskiego, m.in siedzisk, leżaków, donic, ławeczek nie wymagających fundamentowania Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie prace projektowe w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć: wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla wielofunkcyjnej, otwartej przestrzeni publicznej o powierzchni min. 0,5ha urządzonej elementami małej architektury i zielenią, przystosowanej częściowo do organizacji miejskich imprez plenerowych. Lub wykonanie kilku projektów, które łącznie spełnią wymagania przedmiotu zamówienia (zróżnicowanego użytkowania przestrzeni publicznej) przy czym jeden z nich powinien obejmować obszar min.0,5ha i dotyczyć zagospodarowania rynku, placu, bulwaru, pasażu, promenady itp. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wymaganego doświadczenia w przypadku przedstawienia kilku projektów w których jedynym projektem obejmującym obszar o powierzchni min.0,5ha będzie projekt obejmujący wyłącznie drogę, ścieżkę rowerową, ciąg pieszo- jezdny lub plac zabaw. UWAGA Zamawiający wymaga aby obszar objęty w/w projektem spełniał definicję obszaru przestrzeni publicznej w rozumieniu art. 2 pkt.6) Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27.03.2003r.Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu usług i dowodów dot.najważniejszych usług potwierdzających, że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiajacy za usługi najwazniejsze rozumie usługi podobne do ujętych w rozdziale V pkt.1 ppkt. 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie okresla sę minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - do pełnienia funkcji projektanta będącego jednocześnie koordynatorem zespołu wykonującego dokumentację projektową Wykonawca winien dysponować osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednej inwestycji jaka została wskazana w V.1.2) n/n rozdziału- obiekt ten na dzień składania oferty powinien być obiektem funkcjonującym - osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń lub konstrukcyjnymi bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w zaprojektowaniu oraz wykonaniu co najmniej jednego obiektu podlegającego uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków. Obiekt podany do wymaganego doświadczenia powinien być funkcjonujący w momencie składania oferty. - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń , - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - w zakresie branży drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania, - w zakresie branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia do projektowania , - do pełnienia funkcji architekta krajobrazu osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu projektów i ich realizacji przeznaczonych na cele wskazane w V.1.2) n/n rozdziału na terenach publicznych Wykonawca winien także wykazać osoby sprawdzające poszczególne branże i wskazać je w załączniku nr 5 SIWZ. b) kadra kierowania musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. UWAGA: 1. Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2013r. poz.1409) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. W przypadku wykonawców zagranicznych , dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach , na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane , z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. 2008r. nr 63, poz.394 ze zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzydla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 50.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC na wymaganą sumę ubezpieczenia, dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wysokość kar umownych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : 1) Wykonawca może dokonywać zmiany specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę. 2) Jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 3) Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany specjalisty nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, 7.4. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 2) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 4) wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 5) konieczności wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych, uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 6) ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 7.5 Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia a pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7.6. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania. 7.7. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glgow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 125, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.