eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Buk: BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Numer ogłoszenia: 106069 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dwa zadania pod nazwą: Zadanie nr 1 Budowa boiska trawiastego z oświetleniem oraz budynku gospodarczo - rekreacyjnego w Szewcach w ramach zadania pn.: Wyłącz komputer, chodź na boisko. Zadanie nr 2 Budowy budynku gospodarczo - rekreacyjnego oraz zagospodarowania terenu przy stawie wiejskim w Pawłówku w ramach zadania pn.: Zabierz sąsiada na rybę. Na wykonanie zadania nr 1 składa się: 1) Budowa budynku gospodarczo - rekreacyjnego o wymiarach 800 x 400 cm w wykonany technologii drewnianej. 2) Budowa boiska piłkarskiego z trawy naturalnej o wymiarach 52,00 x 28,00 m z piłkochwytami, bramkami piłkarskimi. 3) Budowa oświetlenia terenu boiska i placu zabaw. 4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wzdłuż boiska oraz wokół budynku. 5) Dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, plantowanie i kształtowanie terenów zielonych. Budynek gospodarczo - rekreacyjny zaprojektowany został z przeznaczeniem na realizacje spotkań towarzyskich oraz przechowywanie przedmiotów i urządzeń służących bieżącemu utrzymaniu placu zabaw i boiska. Budynek parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami wypełniającymi z desek drewnianych. Budynek o wymiarach w rzucie 4 x 8 m i wysokości do okapu 2,42 m. Cześć rekreacyjna dostępna przez otwarte pola od strony północnej i zachodniej z możliwością zamykania roletami aluminiowymi. Cześć gospodarcza z drzwiami drewnianymi, płycinowymi. Dach kopertowy, czterospadowy o pochyleniu 20 stopni, pokryty gontem bitumicznym w kolorze grafitowym ułożonym na płycie OSB. Podbitkę od strony wewnętrznej należy wykonać z boazerii drewnianej. Ściany zewnętrzne z desek o gr. 38mm w układzie poziomym mocowane do słupów. W ścianach zaplanowano naświetla łukowe o konstrukcji drewnianej z wypełnieniem szkłem okiennym, jednoszybowym. Konstrukcja drewniana płatwiowo-słupowa oparta na stopach betonowych w gruncie. Fundamenty pod każdym słupem w postaci bloków z betonu C16I20 o wymiarach w rzucie 50x50cm i głębokości posadowienia 80cm. W stopach należy osadzić kotwy do przegubowego połączenia słupów drewnianych. Układ słupowo-płatwiowy usztywniony mieczami. Na płatwiach osadzony dach krokwiowy spięty kleszczami z słupkami podporowymi dla płatwi kalenicowej. Elementy drewniane należy wykonać z drewna sosnowego klasy C24 zabezpieczonego preparatem Fobos M4. Malowanie końcowe elementów drewnianych wykonać należy bejcą w kolorze ciemny orzech. Połączenia elementów wykonać jako ciesielskie z zastosowaniem łączników stalowych, ocynkowanych klasy min. 5.8. Nawierzchnia podłóg wykonana będzie z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie z piasku zagęszczonego (30cm) i warstwie chudego betonu C8I10 (10cm). Wewnątrz należy wykonać instalację elektryczną z oświetleniem pomieszczenia rekreacyjnego (dwie oprawy zewnętrze) oraz pomieszczenia gospodarczego (jedna oprawa zewnętrzna) ponadto w pomieszczeniu rekreacyjnym należy zamontować gniazdo z obudową bryzgoszczelną. Szafkę z głównym wyłącznikiem prądu i bezpiecznikiem różnicowo-prądowym należy zainstalować w pomieszczeniu gospodarczym na ścianie zachodniej przy drzwiach. Instalację należy wykonać z przewodów typu DyT3 1,5mm w rurkach z PE. Opierzenia okapu dachowego należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze brązowym. Rynny (fi90mm) i rury spustowe (fi75mm) z powierzchniowym odprowadzeniem wód na teren zielony. Boisko piłkarskie z trawy naturalnej z piłkochwytami należy zrekultywować i wyrównać. Równą i uwałowaną nawierzchnię terenu obsiać mieszanką traw przeznaczoną na boiska piłkarskie. Obsiany teren zabezpieczać agrowłókniną przed ptakami do momentu pojawienia się kłosów trawy o wys. min 15mm. Piłkochwyt z rur stalowych o 60,3I3,0mm o długości 7,0m w tym 1,0m osadzone w gruncie i zabetonowane betonem C8I10. Stal profilowa S235 zabezpieczona poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe w kolorze zielonym. Górny koniec rury zabezpieczony nakładką z tworzywa sztucznego. Siatka o oczkach 8x8cm i grubości sznurka 5mm. Oświetlenie boiska i placu zabaw należy wykonać z projektowanej tablicy TG z części oświetleniowej SO wyprowadzić wewnętrzne linie zasilające YAKY 4x25mm sześć. dla zasilania czterech lamp oświetleniowych zlokalizowanych przy boisku sportowym sterowanych ręcznie i jednej lampy zlokalizowanej przy placu zabaw sterowanej przekaźnikiem. Projektowany kabel niskiego napięcia YAKY 4x25mm kw. układać w rowie na podsypce z piasku pod i nad kablem o grubości 10 cm następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości co najmniej 15cm i przykryć folią z tworzywa sztucznego o trwałym kolorze niebieskim. Następnie rów należy zasypać ziemią ubijając warstwami. Odległość zewnętrznej powierzchni kabla od powierzchni ziemi powinna wynosić co najmniej 70cm. Szerokość wykopu na całej długości powinna wynosić 40 cm. Całość prac związanych z układaniem kabla należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przyłączenia, Polską Normą PNE-05125 oraz wytycznymi niniejszego opracowania. Po zakończeniu robót ziemnych należy trasę kabla w stanie odkrytym zinwentaryzować i nanieść na wyrysach geodezyjnych przez uprawnionego geodetę. Z projektowanego złącza kablowego ZK1-1P zlokalizowanego w linii zabudowy parkanu (stanowiące oddzielne opracowanie) wyprowadzić kabel YAKY 4x25mm sześć. i wprowadzić do projektowanej tablicy głównej TG wraz z układem sterujący zgodnie z załączonym schematem. Tablica główna TG powinna być wykonane w obudowie z tworzywa posiadająca atest i kartę katalogową. Projektowaną tablicę główną TG należy zlokalizować na działce nr 94 przy budynku gospodarczo-rekreacyjnym. Lokalizację projektowanego złącza pokazano na planie sytuacyjnym. Zadanie zaprojektowano na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 94 w Szewcach przy ul. Bukowskiej, która stanowi własność Miasta i Gminy Buk. Na wykonanie zadania nr 2 składa się: 1) Budowa budynku gospodarczo - rekreacyjnego o wymiarach 634 x 734 cm . 2) Montaż urządzeń siłowni terenowej. 3) Wykonanie dojść pieszych i zjazdów. 4) Remont ogrodzenia terenu. 5) Dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, stojak na rowery, plantowanie i kształtowanie terenów zielonych. Budynek gospodarczo - rekreacyjny zaprojektowany został z przeznaczeniem na realizację spotkań towarzyskich oraz przechowywanie przedmiotów i urządzeń służących bieżącemu utrzymaniu placu rekreacyjnego. Budynek zaplanowano jako nieogrzewany, przeznaczony do użytku w okresie letnim bez instalacji wod.-kan. i ogrzewczej. Wartość nieodnawialnej energii związanej z eksploatacją budynku nie przekroczy Ep=50kW na m kw. na rok, w związku z powyższym odstępuje się od opracowania charakterystyki energetycznej z analizą porównawczą dotyczącą racjonalnego wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Budynek zaprojektowano jako parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami wypełniającymi częściowo z cegły ceramicznej pełnej oraz powyżej wys. 1m z desek drewnianych. Ściana przy kominie murowanym i komin w całości z cegły ceramicznej pełnej. Budynek o wymiarach w rzucie 6,34x7,34m i wysokości do okapu 2,40m. Część rekreacyjna dostępna przez otwarte pola od strony północnej i zachodniej z możliwością zamykania roletami aluminiowymi. Dach kopertowy, czterospadowy o pochyleniu 20 proc., pokryty gontem bitumicznym w kolorze grafitowym ułożonym na płycie OSB. Podbitkę od strony wewnętrznej należy wykonać z boazerii drewnianej. Ściany zewnętrzne powyżej wys. 1,0m z desek o gr. 38mm w układzie poziomym mocowane do słupów. W ścianach zaplanowano naświetla łukowe o konstrukcji drewnianej z wypełnieniem szkłem okiennym, jednoszybowym. Konstrukcja drewniana płatwiowo-słupowa oparta na stopach betonowych w gruncie. Fundamenty pod każdym słupem w postaci bloków z betonu C16I20 o wymiarach w rzucie 50x50cm i głębokości posadowienia 80cm. Ponadto pod ścianami murowanymi zaprojektowano ławy betonowe o szer. 35cm i wys. 20cm. Do poziomu nawierzchni wykonać ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Elementy betonowe poniżej poziomu terenu zabezpieczyć preparatem Abizol R+P. W stopach należy osadzić kotwy do przegubowego połączenia słupów drewnianych. Układ słupowo-płatwiowy usztywniony mieczami. Na płatwiach osadzony dach krokwiowy spięty jetkami z słupkami podporowymi dla płatwi kalenicowej. Elementy drewniane należy wykonać z drewna sosnowego klasy C27 zabezpieczonego preparatem Fobos M4. Malowanie końcowe elementów drewnianych wykonać należy bejcą w kolorze ciemny orzech. Połączenia elementów wykonać jako ciesielskie z zastosowaniem łączników stalowych, ocynkowanych klasy min. 5.6. Nawierzchnia podłóg wykonana będzie z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie z piasku zagęszczonego (30cm) i warstwie chudego betonu C8I10 (10cm). Opierzenia okapu dachowego należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze brązowym. Rynny (fi90mm) i rury spustowe (fi75mm) z powierzchniowym odprowadzeniem wód na teren zielony. Zadanie zaprojektowano na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 76 i 78 w miejscowości Pawłówko (obręb geodezyjny Wielka Wieś), które stanowią własność Miasta i Gminy Buk. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Projektami budowlano - wykonawczymi opracowanymi przez firmę ARCHIKON Andrzej Szurkowski, z siedzibą w m. Wielkawieś przy ul. Storczykowej 14 , 64-320 Buk 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5) zgłoszeniem wykonania robót budowlanych, 6) decyzjami pozwolenia na budowę. 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 4. Sposób rozliczania zadania Przewiduje się rozliczenie za wykonane roboty wynagrodzeniem kosztorysowym, w oparciu o rzeczywiste obmiary wykonanych robót zawarte w Księdze Obmiarów Robót oraz ceny i stawki zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, złożonym wraz z ofertą przetargową podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację niniejszego zadania.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł na każde zadanie. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont obiektu o charakterze rekreacyjno - sportowym wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa wyżej są: - poświadczenia, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa w tirecie pierwszym. Jeżeli wartość wykonanych robót (w wykazie robót, bądź dokumentach potwierdzających należyte wykonanie robót) zostanie podana w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tych wartości na podstawie średniego kursu NBP, z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa wyżej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia min. jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi. W przypadku zadania nr 1 wymagane jest również dysponowanie min. jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione, formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium w należytej formie i wysokości. 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a) przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b) przez siłę wyższą, c) przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3) Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych , opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, pokój nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska trawiastego z oświetleniem oraz budynku gospodarczo - rekreacyjnego w Szewcach w ramach zadania pn.: Wyłącz komputer, chodź na boisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zadania nr 1 składa się: 1) Budowa budynku gospodarczo - rekreacyjnego o wymiarach 800 x 400 cm w wykonany technologii drewnianej. 2) Budowa boiska piłkarskiego z trawy naturalnej o wymiarach 52,00 x 28,00 m z piłkochwytami, bramkami piłkarskimi. 3) Budowa oświetlenia terenu boiska i placu zabaw. 4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wzdłuż boiska oraz wokół budynku. 5) Dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, plantowanie i kształtowanie terenów zielonych. Budynek gospodarczo - rekreacyjny zaprojektowany został z przeznaczeniem na realizacje spotkań towarzyskich oraz przechowywanie przedmiotów i urządzeń służących bieżącemu utrzymaniu placu zabaw i boiska. Budynek parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami wypełniającymi z desek drewnianych. Budynek o wymiarach w rzucie 4 x 8 m i wysokości do okapu 2,42 m. Cześć rekreacyjna dostępna przez otwarte pola od strony północnej i zachodniej z możliwością zamykania roletami aluminiowymi. Cześć gospodarcza z drzwiami drewnianymi, płycinowymi. Dach kopertowy, czterospadowy o pochyleniu 20 stopni, pokryty gontem bitumicznym w kolorze grafitowym ułożonym na płycie OSB. Podbitkę od strony wewnętrznej należy wykonać z boazerii drewnianej. Ściany zewnętrzne z desek o gr. 38mm w układzie poziomym mocowane do słupów. W ścianach zaplanowano naświetla łukowe o konstrukcji drewnianej z wypełnieniem szkłem okiennym, jednoszybowym. Konstrukcja drewniana płatwiowo-słupowa oparta na stopach betonowych w gruncie. Fundamenty pod każdym słupem w postaci bloków z betonu C16I20 o wymiarach w rzucie 50x50cm i głębokości posadowienia 80cm. W stopach należy osadzić kotwy do przegubowego połączenia słupów drewnianych. Układ słupowo-płatwiowy usztywniony mieczami. Na płatwiach osadzony dach krokwiowy spięty kleszczami z słupkami podporowymi dla płatwi kalenicowej. Elementy drewniane należy wykonać z drewna sosnowego klasy C24 zabezpieczonego preparatem Fobos M4. Malowanie końcowe elementów drewnianych wykonać należy bejcą w kolorze ciemny orzech. Połączenia elementów wykonać jako ciesielskie z zastosowaniem łączników stalowych, ocynkowanych klasy min. 5.8. Nawierzchnia podłóg wykonana będzie z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie z piasku zagęszczonego (30cm) i warstwie chudego betonu C8I10 (10cm). Wewnątrz należy wykonać instalację elektryczną z oświetleniem pomieszczenia rekreacyjnego (dwie oprawy zewnętrze) oraz pomieszczenia gospodarczego (jedna oprawa zewnętrzna) ponadto w pomieszczeniu rekreacyjnym należy zamontować gniazdo z obudową bryzgoszczelną. Szafkę z głównym wyłącznikiem prądu i bezpiecznikiem różnicowo-prądowym należy zainstalować w pomieszczeniu gospodarczym na ścianie zachodniej przy drzwiach. Instalację należy wykonać z przewodów typu DyT3 1,5mm w rurkach z PE. Opierzenia okapu dachowego należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze brązowym. Rynny (fi90mm) i rury spustowe (fi75mm) z powierzchniowym odprowadzeniem wód na teren zielony. Boisko piłkarskie z trawy naturalnej z piłkochwytami należy zrekultywować i wyrównać. Równą i uwałowaną nawierzchnię terenu obsiać mieszanką traw przeznaczoną na boiska piłkarskie. Obsiany teren zabezpieczać agrowłókniną przed ptakami do momentu pojawienia się kłosów trawy o wys. min 15mm. Piłkochwyt z rur stalowych o 60,3I3,0mm o długości 7,0m w tym 1,0m osadzone w gruncie i zabetonowane betonem C8I10. Stal profilowa S235 zabezpieczona poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe w kolorze zielonym. Górny koniec rury zabezpieczony nakładką z tworzywa sztucznego. Siatka o oczkach 8x8cm i grubości sznurka 5mm. Oświetlenie boiska i placu zabaw należy wykonać z projektowanej tablicy TG z części oświetleniowej SO wyprowadzić wewnętrzne linie zasilające YAKY 4x25mm sześć. dla zasilania czterech lamp oświetleniowych zlokalizowanych przy boisku sportowym sterowanych ręcznie i jednej lampy zlokalizowanej przy placu zabaw sterowanej przekaźnikiem. Projektowany kabel niskiego napięcia YAKY 4x25mm kw. układać w rowie na podsypce z piasku pod i nad kablem o grubości 10 cm następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości co najmniej 15cm i przykryć folią z tworzywa sztucznego o trwałym kolorze niebieskim. Następnie rów należy zasypać ziemią ubijając warstwami. Odległość zewnętrznej powierzchni kabla od powierzchni ziemi powinna wynosić co najmniej 70cm. Szerokość wykopu na całej długości powinna wynosić 40 cm. Całość prac związanych z układaniem kabla należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przyłączenia, Polską Normą PNE-05125 oraz wytycznymi niniejszego opracowania. Po zakończeniu robót ziemnych należy trasę kabla w stanie odkrytym zinwentaryzować i nanieść na wyrysach geodezyjnych przez uprawnionego geodetę. Z projektowanego złącza kablowego ZK1-1P zlokalizowanego w linii zabudowy parkanu (stanowiące oddzielne opracowanie) wyprowadzić kabel YAKY 4x25mm sześć. i wprowadzić do projektowanej tablicy głównej TG wraz z układem sterujący zgodnie z załączonym schematem. Tablica główna TG powinna być wykonane w obudowie z tworzywa posiadająca atest i kartę katalogową. Projektowaną tablicę główną TG należy zlokalizować na działce nr 94 przy budynku gospodarczo-rekreacyjnym. Lokalizację projektowanego złącza pokazano na planie sytuacyjnym. Zadanie zaprojektowano na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 94 w Szewcach przy ul. Bukowskiej, która stanowi własność Miasta i Gminy Buk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa budynku gospodarczo - rekreacyjnego oraz zagospodarowania terenu przy stawie wiejskim w Pawłówku w ramach zadania pn.: Zabierz sąsiada na rybę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zadania nr 2 składa się: 1) Budowa budynku gospodarczo - rekreacyjnego o wymiarach 634 x 734 cm . 2) Montaż urządzeń siłowni terenowej. 3) Wykonanie dojść pieszych i zjazdów. 4) Remont ogrodzenia terenu. 5) Dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, stojak na rowery, plantowanie i kształtowanie terenów zielonych. Budynek gospodarczo - rekreacyjny zaprojektowany został z przeznaczeniem na realizację spotkań towarzyskich oraz przechowywanie przedmiotów i urządzeń służących bieżącemu utrzymaniu placu rekreacyjnego. Budynek zaplanowano jako nieogrzewany, przeznaczony do użytku w okresie letnim bez instalacji wod.-kan. i ogrzewczej. Wartość nieodnawialnej energii związanej z eksploatacją budynku nie przekroczy Ep=50kW na m kw. na rok, w związku z powyższym odstępuje się od opracowania charakterystyki energetycznej z analizą porównawczą dotyczącą racjonalnego wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Budynek zaprojektowano jako parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami wypełniającymi częściowo z cegły ceramicznej pełnej oraz powyżej wys. 1m z desek drewnianych. Ściana przy kominie murowanym i komin w całości z cegły ceramicznej pełnej. Budynek o wymiarach w rzucie 6,34x7,34m i wysokości do okapu 2,40m. Część rekreacyjna dostępna przez otwarte pola od strony północnej i zachodniej z możliwością zamykania roletami aluminiowymi. Dach kopertowy, czterospadowy o pochyleniu 20 proc., pokryty gontem bitumicznym w kolorze grafitowym ułożonym na płycie OSB. Podbitkę od strony wewnętrznej należy wykonać z boazerii drewnianej. Ściany zewnętrzne powyżej wys. 1,0m z desek o gr. 38mm w układzie poziomym mocowane do słupów. W ścianach zaplanowano naświetla łukowe o konstrukcji drewnianej z wypełnieniem szkłem okiennym, jednoszybowym. Konstrukcja drewniana płatwiowo-słupowa oparta na stopach betonowych w gruncie. Fundamenty pod każdym słupem w postaci bloków z betonu C16I20 o wymiarach w rzucie 50x50cm i głębokości posadowienia 80cm. Ponadto pod ścianami murowanymi zaprojektowano ławy betonowe o szer. 35cm i wys. 20cm. Do poziomu nawierzchni wykonać ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Elementy betonowe poniżej poziomu terenu zabezpieczyć preparatem Abizol R+P. W stopach należy osadzić kotwy do przegubowego połączenia słupów drewnianych. Układ słupowo-płatwiowy usztywniony mieczami. Na płatwiach osadzony dach krokwiowy spięty jetkami z słupkami podporowymi dla płatwi kalenicowej. Elementy drewniane należy wykonać z drewna sosnowego klasy C27 zabezpieczonego preparatem Fobos M4. Malowanie końcowe elementów drewnianych wykonać należy bejcą w kolorze ciemny orzech. Połączenia elementów wykonać jako ciesielskie z zastosowaniem łączników stalowych, ocynkowanych klasy min. 5.6. Nawierzchnia podłóg wykonana będzie z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie z piasku zagęszczonego (30cm) i warstwie chudego betonu C8I10 (10cm). Opierzenia okapu dachowego należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze brązowym. Rynny (fi90mm) i rury spustowe (fi75mm) z powierzchniowym odprowadzeniem wód na teren zielony. Zadanie zaprojektowano na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 76 i 78 w miejscowości Pawłówko (obręb geodezyjny Wielka Wieś), które stanowią własność Miasta i Gminy Buk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.