Warszawa: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Numer ogłoszenia: 106047 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby 15 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia wykonawcy: 1) o fabrycznym wykonaniu sklejenia szaf, nadstawek i kontenerów i dostarczeniu ich w całości do zamawiającego; 2) o posiadaniu certyfikatów o klasie higieny co najmniej E1 (lub innego równoważnego certyfikatu) na oferowane przez wykonawcę meble; 3) o spełnianiu parametrów i posiadaniu atestów (wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia) stawianym tkaninom tapicerskim
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie dostawy; 2) ograniczenia zakresu dostawy w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części zamówienia w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków unijnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 5) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dotyczy m. in. zmian wnoszonych do projektu unijnego oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków unijnych); 6) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Jagiellońska 36, pokój 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 4) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 6) Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki Województwa: krzesło obrotowe - 70 szt., szafa aktowa - 37 szt., nadstawka na szafę aktową - 35 szt., biurko pracownicze - 40 szt., kontener mobilny - 35 szt., wieszak ubraniowy - 25 szt., krzesło konferencyjne - 30 szt., szafa metalowa - 3 szt., szafa aktowa - 3 szt., stół seminaryjny konferencyjny - 10 szt., stolik okrągły - 5 szt., biurko pomocnicze - 10 szt., taboret do pomieszczeń socjalnych - 20 szt., ławka z trzema siedziskami do poczekalni - 4 szt.; Środki RPO WM: krzesło obrotowe - 22 szt., szafa aktowa - 4 szt., biurko pracownicze - 3 szt., kontener mobilny - 5 szt., szafa niska - 3 szt., szafa metalowa - 3 szt.; Środki PROW: krzesło obrotowe - 4 szt., szafa aktowa - 3 szt., biurko pracownicze - 2 szt., kontener mobilny - 3 szt. Środki KSOW: krzesło obrotowe - 4 szt., szafa aktowa - 4 szt., biurko komputerowe - 1 szt., biurko pracownicze - 4 szt., kontener mobilny - 2 szt., krzesło konferencyjne - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 25 szt., biurko pracownicze - 1 szt., fotel gabinetowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki Województwa: krzesło obrotowe - 30 szt.; Środki UE: biurko pracownicze małe - 8 szt., biurko pracownicze duże - 44 szt., kontener biurkowy - 52 szt., krzesło obrotowe - 27 szt., szafa aktowa - 50 szt., szafa aktowa typu komoda - 22 szt., szafa garderobiana - 22 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Garwolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa 1 - 3 szt., szafa 2 - 2 szt., szafa 3 - 5 szt., szafa 4 - 2 szt., szafa 5 - 1 szt., szafa 6 - 1 szt., szafa 7 - 3 szt., szafa 8 - 2 szt., stół szkolny dwuosobowy z regulowaną wysokością rozmiar 5 - 46 szt., krzesła szkolne rozmiar 5 - 92 szt., stół szkolny dwuosobowy z regulowaną wysokością rozmiar 6 - 54 szt., krzesła szkolne z regulowaną wysokością rozmiar nr 6 - 108 szt., krzesło biurowe obrotowe - 16 szt., ławka szkolna korytarzowa 5 osobowa kolor zielony - 3 szt., ławka szkolna korytarzowa 5 osobowa kolor szary - 2 szt., gablota informacyjna wewnętrzna - 5 szt., tablica szkolna biała - 8 szt., wieszak szatniowy z ławką - 18 szt., biurko - 14 szt., regał metalowy magazynowy - 12 szt., lada biblioteczna szkolna - 1 szt., szafka ubraniowa - 2 szt., ławka gimnastyczna drewniana 3m - 8 szt., ławka gimnastyczna drewniana 2,5m - 8 szt., szafa 10 - 9 szt., szafa 11 - 14 szt., szafa 12 - 1 szt., szafa 13 - 10 szt., stojak na mapy - 1 szt., kontener mobilny z szufladami - 10 szt., kontener mobilny z drzwiczkami - 1 szt., szafka szkolna 14 - 2 szt., wieszak ubraniowy stojący - 6 szt., biurko komputerowe - 2 szt., tablica korkowa - 13 szt., szafa do pokoju nauczycielskiego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Placówek w Dziarnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 2 szt., szafa aktowa - 2 szt., fotel gabinetowy kolor czarny - 1 szt., fotel gabinetowy kolor brązowy - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., szafa aktowa regał otwarty - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błonie: regał biblioteczny podwójny - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa metalowa - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawa: krzesło obrotowe - 6 szt., kontener mobilny - 5 szt. Radom: biurko - 1 szt., przystawka do biurka - 1 szt., kontener mobilny - 1 szt., regał - 1 szt., szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., regał - 1 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt. Ostrołęka: krzesło obrotowe - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół seminaryjny/konferencyjny - 10 szt., biurko komputerowe - 34 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Zarządu Nieruchomości w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontener mobilny - 2 szt., szafa metalowa - 2 szt., krzesło obrotowe - 6 szt., regał otwarty - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Medycznej Szkoły Policealnej w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., regał - 2 szt., biurko pracownicze - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji Konstancin - Jeziorna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) W Dąbku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurko pomocnicze z kontenerem - 3 szt., kontener mobilny - 3 szt., szafa aktowa - 1 szt., szafka niska wzmocniona (2 drzwiowa) - 2 szt., wieszak ubraniowy - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., stolik okrągły 1 szt., krzesło konferencyjne - 2 szt., kontener - 1 szt., krzesło obrotowe - 5 szt., szafa aktowa - 2 szt., szafa aktowa - 1 szt., szafa garderobiana - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacj zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostaw i montaż mebli dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki własne: kontener - 16 szt., krzesło obrotowe - 35 szt., szafa aktowa/regał otwarty - 4 szt., wieszak ubraniowy - 5 szt., stół seminaryjny/konferencyjny - 5 szt., krzesło konferencyjne - 25 szt., biurko pracownicze - 5 szt., Środki RPO: kontener - 4 szt., krzesło obrotowe - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostaw i montaż mebli dla Mazowieckiego Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawa: krzesło obrotowe - 11 szt., fotel gabinetowy - 2 szt., kontener mobilny - 18 szt., biurko pracownicze - 2 szt., krzesło konferencyjne - 16 szt.; Radom: krzesło obrotowe - 9 szt., szafa metalowa - 1 szt., Płock: stół seminaryjny konferencyjny - 1 szt., krzesło konferencyjne - 8 szt. Siedlce: krzesło obrotowe - 10 szt. Ciechanów: krzesło obrotowe - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 84
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Dzierżawa pojemników na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego znajdujących się w zasobie Oddziału Regionalnego w Gdyni.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- " Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Zagorowie na Klub Dziecięcy Maluch+ , Pl. Szkolny 1, 62-410 Zagórów, działka nr 1775/2 " - Dostawa wyposażenia.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.