eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Warszawa: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Numer ogłoszenia: 106047 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby 15 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia wykonawcy: 1) o fabrycznym wykonaniu sklejenia szaf, nadstawek i kontenerów i dostarczeniu ich w całości do zamawiającego; 2) o posiadaniu certyfikatów o klasie higieny co najmniej E1 (lub innego równoważnego certyfikatu) na oferowane przez wykonawcę meble; 3) o spełnianiu parametrów i posiadaniu atestów (wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia) stawianym tkaninom tapicerskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie dostawy; 2) ograniczenia zakresu dostawy w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części zamówienia w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków unijnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 5) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dotyczy m. in. zmian wnoszonych do projektu unijnego oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków unijnych); 6) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Jagiellońska 36, pokój 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 4) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 6) Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki Województwa: krzesło obrotowe - 70 szt., szafa aktowa - 37 szt., nadstawka na szafę aktową - 35 szt., biurko pracownicze - 40 szt., kontener mobilny - 35 szt., wieszak ubraniowy - 25 szt., krzesło konferencyjne - 30 szt., szafa metalowa - 3 szt., szafa aktowa - 3 szt., stół seminaryjny konferencyjny - 10 szt., stolik okrągły - 5 szt., biurko pomocnicze - 10 szt., taboret do pomieszczeń socjalnych - 20 szt., ławka z trzema siedziskami do poczekalni - 4 szt.; Środki RPO WM: krzesło obrotowe - 22 szt., szafa aktowa - 4 szt., biurko pracownicze - 3 szt., kontener mobilny - 5 szt., szafa niska - 3 szt., szafa metalowa - 3 szt.; Środki PROW: krzesło obrotowe - 4 szt., szafa aktowa - 3 szt., biurko pracownicze - 2 szt., kontener mobilny - 3 szt. Środki KSOW: krzesło obrotowe - 4 szt., szafa aktowa - 4 szt., biurko komputerowe - 1 szt., biurko pracownicze - 4 szt., kontener mobilny - 2 szt., krzesło konferencyjne - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 25 szt., biurko pracownicze - 1 szt., fotel gabinetowy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki Województwa: krzesło obrotowe - 30 szt.; Środki UE: biurko pracownicze małe - 8 szt., biurko pracownicze duże - 44 szt., kontener biurkowy - 52 szt., krzesło obrotowe - 27 szt., szafa aktowa - 50 szt., szafa aktowa typu komoda - 22 szt., szafa garderobiana - 22 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Garwolinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa 1 - 3 szt., szafa 2 - 2 szt., szafa 3 - 5 szt., szafa 4 - 2 szt., szafa 5 - 1 szt., szafa 6 - 1 szt., szafa 7 - 3 szt., szafa 8 - 2 szt., stół szkolny dwuosobowy z regulowaną wysokością rozmiar 5 - 46 szt., krzesła szkolne rozmiar 5 - 92 szt., stół szkolny dwuosobowy z regulowaną wysokością rozmiar 6 - 54 szt., krzesła szkolne z regulowaną wysokością rozmiar nr 6 - 108 szt., krzesło biurowe obrotowe - 16 szt., ławka szkolna korytarzowa 5 osobowa kolor zielony - 3 szt., ławka szkolna korytarzowa 5 osobowa kolor szary - 2 szt., gablota informacyjna wewnętrzna - 5 szt., tablica szkolna biała - 8 szt., wieszak szatniowy z ławką - 18 szt., biurko - 14 szt., regał metalowy magazynowy - 12 szt., lada biblioteczna szkolna - 1 szt., szafka ubraniowa - 2 szt., ławka gimnastyczna drewniana 3m - 8 szt., ławka gimnastyczna drewniana 2,5m - 8 szt., szafa 10 - 9 szt., szafa 11 - 14 szt., szafa 12 - 1 szt., szafa 13 - 10 szt., stojak na mapy - 1 szt., kontener mobilny z szufladami - 10 szt., kontener mobilny z drzwiczkami - 1 szt., szafka szkolna 14 - 2 szt., wieszak ubraniowy stojący - 6 szt., biurko komputerowe - 2 szt., tablica korkowa - 13 szt., szafa do pokoju nauczycielskiego - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Placówek w Dziarnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 2 szt., szafa aktowa - 2 szt., fotel gabinetowy kolor czarny - 1 szt., fotel gabinetowy kolor brązowy - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., szafa aktowa regał otwarty - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błonie: regał biblioteczny podwójny - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa metalowa - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawa: krzesło obrotowe - 6 szt., kontener mobilny - 5 szt. Radom: biurko - 1 szt., przystawka do biurka - 1 szt., kontener mobilny - 1 szt., regał - 1 szt., szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt., regał - 1 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt. Ostrołęka: krzesło obrotowe - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół seminaryjny/konferencyjny - 10 szt., biurko komputerowe - 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Mazowieckiego Zarządu Nieruchomości w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontener mobilny - 2 szt., szafa metalowa - 2 szt., krzesło obrotowe - 6 szt., regał otwarty - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Medycznej Szkoły Policealnej w Mińsku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., regał - 2 szt., biurko pracownicze - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji Konstancin - Jeziorna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło obrotowe - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) W Dąbku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurko pomocnicze z kontenerem - 3 szt., kontener mobilny - 3 szt., szafa aktowa - 1 szt., szafka niska wzmocniona (2 drzwiowa) - 2 szt., wieszak ubraniowy - 2 szt., szafa garderobiana - 1 szt., stolik okrągły 1 szt., krzesło konferencyjne - 2 szt., kontener - 1 szt., krzesło obrotowe - 5 szt., szafa aktowa - 2 szt., szafa aktowa - 1 szt., szafa garderobiana - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacj zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostaw i montaż mebli dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki własne: kontener - 16 szt., krzesło obrotowe - 35 szt., szafa aktowa/regał otwarty - 4 szt., wieszak ubraniowy - 5 szt., stół seminaryjny/konferencyjny - 5 szt., krzesło konferencyjne - 25 szt., biurko pracownicze - 5 szt., Środki RPO: kontener - 4 szt., krzesło obrotowe - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostaw i montaż mebli dla Mazowieckiego Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawa: krzesło obrotowe - 11 szt., fotel gabinetowy - 2 szt., kontener mobilny - 18 szt., biurko pracownicze - 2 szt., krzesło konferencyjne - 16 szt.; Radom: krzesło obrotowe - 9 szt., szafa metalowa - 1 szt., Płock: stół seminaryjny konferencyjny - 1 szt., krzesło konferencyjne - 8 szt. Siedlce: krzesło obrotowe - 10 szt. Ciechanów: krzesło obrotowe - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 84
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Termin gwarancji na krzesła obrotowe - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.