eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa budynku Rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. 1 Maja 50 - dokończenie zadania w zakresie prac renowacyjnych dziedzińca wewnętrznego (patio) i zagospodarowania terenu - BZP 011/04001/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Katowice: Przebudowa budynku Rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. 1 Maja 50 - dokończenie zadania w zakresie prac renowacyjnych dziedzińca wewnętrznego (patio) i zagospodarowania terenu - BZP 011/04001/16
Numer ogłoszenia: 105777 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. 1 Maja 50 - dokończenie zadania w zakresie prac renowacyjnych dziedzińca wewnętrznego (patio) i zagospodarowania terenu - BZP 011/04001/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budynek Rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach mieszczący się przy ul. 1 Maja 50 w Katowicach jest wpisany do rejestru zabytków byłego woj. katowickiego pod numerem A - 1234/78 z dnia 19 sierpnia 1978. Obiekt jest chroniony prawem na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. DZ. U. Nr 162 z dnia 17 września 2003r. poz. 1568). 2. Przebudowa budynku, o którym mowa powyżej dotyczy dokończenia zadnia w zakresie prac renowacyjnych dziedzińca wewnętrznego (patio) i zagospodarowania terenu. 3. Zakres prac do wykonania w ramach zadania: 3.1. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - elewacja zachodnia 3.2. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - elewacja południowa 3.3. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - elewacja północna 3.4. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - elewacja wschodnia 3.5. Koryta zewnętrzne nr 1 i 2; 3.6. Przekrycie dziedzińca wewnętrznego - świetlik dachowy 3.7. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - posadzka 3.8. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - instalacja elektryczna 3.9. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - instalacja niskoprądowa 3.10. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - instalacja wod-kan 3.11. Zakres robót dziedzińca wewnętrznego - instalacja wentylacyjna 3.12. Zakres robót dziedzińca zewnętrznego 4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem określają: 4.1. Wykaz dokumentacji wykonawczych - Załącznik nr 1 SIWZ a) Branża budowlana b) Branża instalacji sanitarnych c) Branża instalacji elektrycznych d) Branża instalacji p. pożarowych 4.2. Wykaz przedmiarów robót - Załącznik nr 2 SIWZ a) Branża budowlana b) Branża instalacji sanitarnych c) Branża instalacji elektrycznych d) Branża instalacji p. pożarowych 4.3. Wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 3 SIWZ a) Branża budowlana b) Branża instalacji sanitarnych c) Branża instalacji elektrycznych d) Branża instalacji p. pożarowych 4.4. Przywołane normy, przepisy, instrukcje 5. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Dane banku do przelewu zagranicznego: ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna Ul. Mickiewicza 3, 40-951 Katowice IBAN - PL 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 BIC (kod SWIFT) - INGBPLPW; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 257, z późn. zm.). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 4.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku, gdy: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b) oferta Wykonawcy została wybrana, a: - wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 4.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji, poręczeń należy złożyć w oryginale w Biurze Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. Nr 7, bud. E , 40-207 Katowice najpóźniej w dniu wyznaczonym, jako termin składania ofert do godz. 11: 00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 6. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku, gdy wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust 3 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w przypadku, gdy wystąpią okoliczności określone w art. 46 ust 4a oraz art.46 ust. 5 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie sporządzone według wzoru Formularza nr 2 A SIWZ każdy Wykonawca składa oddzielnie). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ. 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianych, jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 6 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności: a) co najmniej 1 roboty budowlanej przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków, polegającej na remoncie obiektu o wartości minimum 2 000 000,00 zł, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazana robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, b) co najmniej 5 robót budowlanych na obiektach objętych ochroną zabytków (wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej) polegających na remoncie elewacji o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie powyższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, musi załączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru - Formularza nr 3 SIWZ, b) dowody dotyczące najważniejszych robót, tj. wykazanych przez Wykonawcę w Formularzu nr 3 SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku udział w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: a) jednym urządzeniem do niskociśnieniowego czyszczenia elewacji (ciśnienie robocze w zakresie od 0,1 do 7 barów) z możliwością wykorzystania wielkości ścierniwa od 0,01 do 0,1 mm, b) jednym urządzeniem do wysokociśnieniowego oczyszczania elewacji (ciśnienie robocze w zakresie od 30 do 160 barów z podgrzewaniem wody do temp. +85oC). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie powyższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia, musi załączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony według wzoru - Formularza nr 7 SIWZ, 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) co najmniej 1 osobą (Kierownik Budowy) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymującą się co najmniej 18 miesięczną praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z zapisem art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (DZ. U. nr 2014 poz. 1446) oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy przy realizacji min. dwóch robót budowlanych przy zabytkach w zakresie renowacji elewacji budynku o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda, b) co najmniej 1 osobą (Kierownik robót) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) co najmniej 1 osobą (Kierownik robót) z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, d) co najmniej 1 osobą (Kierownik robót) z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, e) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia zgodnie z zapisem art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (DZ. U. nr 2014 poz. 1446), f) co najmniej 1 osobę - Specjalista ds. rozliczeń, posiadającą min. 1 rok doświadczenia w sporządzaniu przedmiarów, obmiarów robót i kosztorysów, g) wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zatrudniał średniorocznie co najmniej 21 osób (w tym co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej pełniącą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i posiadającą doświadczenie przy robotach budowlanych przy zabytkach oraz co najmniej 20 osób będących pracownikami wykonawczymi). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie powyższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, musi załączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru - Formularza nr 4 SIWZ, b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone według wzoru - Formularza nr 5 SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy na temat wielkości średniorocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzone według wzoru - Formularza nr 6 SIWZ. 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w szczególności poprzez wykazanie, że: a) posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 2 000 000, 00 zł. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie powyższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, musi załączyć do oferty następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) sporządzone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie) lub mieć postać aktu notarialnego lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy między innymi w następujących przypadkach: 1.1. zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, lub konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, w przypadkach i na warunkach przewidzianych w projekcie umowy, 1.2. przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności będących następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. (definicja: siła wyższa - wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.) 1.3. zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony umowy w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, 1.4. zmiana zakresu części prac powierzonych podwykonawcy może być dokonana na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, z wyłączeniem robót przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę osobiście, 1.5. zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, przy zachowaniu warunków i parametrów nie gorszych niż w ofercie lub lepszych, w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, a co się z tym wiąże zastosowania robót zamiennych, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i /lub niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2. Szczegółowo możliwości oraz warunki dokonywania zmian, o których mowa powyżej określa treść Formularza nr 14 - Projekt umowy stanowiącego integralną część niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotowe zamówienie należy wykonać w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy i protokolarnego przekazania placu budowy i frontu robót, przy czym w terminie do 15 listopada 2016 r. muszą zostać wykonane i zafakturowane roboty o równowartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto oraz w terminie do 15 grudnia 2016 r. muszą zostać wykonane i zafakturowane roboty o wartości nie niższej niż 90% wartości umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.