eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty związane z zagospodarowaniem terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika z podziałem na 5 zadańZadanie 1Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Zadanie 2Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Rybnik: Roboty związane z zagospodarowaniem terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika z podziałem na 5 zadań: Zadanie 1: Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Zadanie 2: Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła
Numer ogłoszenia: 105648 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z zagospodarowaniem terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika z podziałem na 5 zadań: Zadanie 1: Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Zadanie 2: Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty (realizowane w ramach budżetu obywatelskiego) związane z zagospodarowaniem terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika z podziałem na 5 zadań: Ogólny zakres robót: Zadanie 1: Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. - rozbiórka części murków i chodników na terenie placu zabaw i w strefie dojścia do budynku, - przebudowa wejścia na teren przedszkola (zmiana usytuowania furtki, likwidacja schodów terenowych), - wymiana nawierzchni chodników na nawierzchnie z bruku betonowego (kształtki bezfazowe), - instalacja na nawierzchni utwardzonej elementów kreatywnego placu zabaw (6 elementów), - wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego, - dostawa i montaż ławek, - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zadanie 2: Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła w dzielnicy Maroko-Nowiny. a) Teren przy ul. Góreckiego: - doposażenie placu zabaw w 1 urządzenie zabawowe (wraz z demontażem i odtworzeniem nawierzchni z prefabrykowanych płyt poliuretanowych), - doposażenie siłowni w 1 urządzenie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz 1 podwójne urządzenie do ćwiczeń, - budowa placyku o nawierzchni poliuretanowej z koszem do gry w koszykówkę, - budowa toru do jazdy na rolkach o nawierzchni asfaltowej, - oświetlenie terenu, - dostawa i montaż ławek, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (w tym również istniejących elementów zagospodarowania). b) Teren przy ul. Zgrzebnioka Cierpioła: - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, - ogrodzenie placu zabaw, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zadanie 3: Budowa placu zabaw pn. Miejsce radosnej zabawy na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w dzielnicy Golejów. - przygotowanie terenu pod plac zabaw: korytowanie, wywóz i utylizacja urobku, dostawa i rozścielenie warstwy piasku płukanego w strefie bez(piasek przesiany o uziarnieniu 0,2-2,0 mm), - osadzenie bezpiecznych obrzeży betonowych z nakładka elastyczną (o wymiarach 30 x 8 cm) na podsypce cementowo-piaskowej, - dostawa piaskownicy oraz jej wypełnienie dostarczonym piaskiem, - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, - dostawa i montaż regulaminu placu zabaw, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zadanie 4: Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki siatkowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 i placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w dzielnicy Smolna. a) Budowa boiska do siatkówki plażowej na terenie SP34: - korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki, - założenie geowłókniny, - dostawa i rozścielenie warstwy piasku gr. 40 cm (piasek płukany drobny lub kopany i przesiewany; uziarnienie 0,2-0,7 mm), - instalacja ogrodzenia wraz z furtką, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin). b) Budowa placu o nawierzchni ze sztucznej trawy do zabaw i gier na terenie SP2: - zabudowanie obrzeży trawnikowych, - wykonanie podbudowy z kruszywa sortowanego, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy o wysokości ok. 20-25 mm (kolor zielony), - wklejenie linii pola gry (kolor biały), - uporządkowanie terenu, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin), - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. UWAGA - zakres robót obejmujący niwelację terenu, korytowanie oraz wywóz i utylizację urobku wykonany zostanie przez Zamawiającego (wnioskodawców zadania). Zadanie 5: Budowa zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego pn. Rajzapunkt przy ul. Pełczyńskiego w dzielnicy Zamysłów. - wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego (ciąg pieszo-rowerowy, placyki pod wiatami) i kruszywa kamiennego sortowanego (stanowisko dla rowerów), - budowa trzech wiat o konstrukcji drewnianej z dachami dwuspadowymi krytymi blachą, - instalacja pod wiatami stołów i ławek, - budowa kręgu do rozpalania ogniska, - instalacja ławek przy kręgu do rozpalania ogniska, - instalacja stojaków rowerowych, - wyrównanie terenu, - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane roboty budowlane (zabudowane urządzenia) wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart technicznych wraz ze zwymiarowanymi rysunkami technicznymi wszystkich urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz rysunki poglądowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 31.52.72.00-8, 34.92.82.10-3, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.34.20.00-6, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 3 000 PLN (trzy tysiące PLN). Dla zadania nr 2: 4 000 PLN (cztery tysiące PLN). Dla zadania nr 3: 500 PLN (pięćset PLN). Dla zadania nr 4: 2 000 PLN (dwa tysiące PLN). Dla zadania nr 5: 1 000 PLN (tysiąc PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne bądź ogólnobudowlane obejmujące roboty w zakresie zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury - każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne bądź ogólnobudowlane obejmujące roboty w zakresie zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury - każda z nich o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne bądź ogólnobudowlane obejmujące roboty w zakresie zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury - każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3, d) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne bądź ogólnobudowlane obejmujące roboty w zakresie zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury - każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 4 i zadania nr 5. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - OKRES GWARANCJI - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Budowa placu zabaw pn. Strefa gier aktywnych oraz instalacja monitoringu wizyjnego na terenie Przedszkola nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Ogólny zakres robót: - rozbiórka części murków i chodników na terenie placu zabaw i w strefie dojścia do budynku, - przebudowa wejścia na teren przedszkola (zmiana usytuowania furtki, likwidacja schodów terenowych), - wymiana nawierzchni chodników na nawierzchnie z bruku betonowego (kształtki bezfazowe), - instalacja na nawierzchni utwardzonej elementów kreatywnego placu zabaw (6 elementów), - wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego, - dostawa i montaż ławek, - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 1 - 12 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.31.43.20-0, 45.34.20.00-6, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła w dzielnicy Maroko-Nowiny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Rozbudowa siłowni terenowej, budowa ścieżki do jazdy na rolkach, instalacja oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego na terenie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Góreckiego oraz budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Zgrzebnioka i Cierpioła w dzielnicy Maroko-Nowiny. Ogólny zakres robót: a) Teren przy ul. Góreckiego: - doposażenie placu zabaw w 1 urządzenie zabawowe (wraz z demontażem i odtworzeniem nawierzchni z prefabrykowanych płyt poliuretanowych), - doposażenie siłowni w 1 urządzenie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz 1 podwójne urządzenie do ćwiczeń, - budowa placyku o nawierzchni poliuretanowej z koszem do gry w koszykówkę, - budowa toru do jazdy na rolkach o nawierzchni asfaltowej, - oświetlenie terenu, - dostawa i montaż ławek, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (w tym również istniejących elementów zagospodarowania). b) Teren przy ul. Zgrzebnioka / Cierpioła: - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, - ogrodzenie placu zabaw, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 2 - 12 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 31.52.72.00-8, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw pn. Miejsce radosnej zabawy na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w dzielnicy Golejów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Budowa placu zabaw pn. Miejsce radosnej zabawy na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w dzielnicy Golejów. - przygotowanie terenu pod plac zabaw: korytowanie, wywóz i utylizacja urobku, dostawa i rozścielenie warstwy piasku płukanego w strefie bez(piasek przesiany o uziarnieniu 0,2-2,0 mm), - osadzenie bezpiecznych obrzeży betonowych z nakładka elastyczną (o wymiarach 30 x 8 cm) na podsypce cementowo-piaskowej, - dostawa piaskownicy oraz jej wypełnienie dostarczonym piaskiem, - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, - dostawa i montaż regulaminu placu zabaw, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 3 - 12 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki siatkowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 i placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w dzielnicy Smolna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki siatkowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 i placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w dzielnicy Smolna. a) Budowa boiska do siatkówki plażowej na terenie SP34: - korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki, - założenie geowłókniny, - dostawa i rozścielenie warstwy piasku gr. 40 cm (piasek płukany drobny lub kopany i przesiewany; uziarnienie 0,2-0,7 mm), - instalacja ogrodzenia wraz z furtką, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin). b) Budowa placu o nawierzchni ze sztucznej trawy do zabaw i gier na terenie SP2: - zabudowanie obrzeży trawnikowych, - wykonanie podbudowy z kruszywa sortowanego, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy o wysokości ok. 20-25 mm (kolor zielony), - wklejenie linii pola gry (kolor biały), - uporządkowanie terenu, - dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin), - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. UWAGA - zakres robót obejmujący niwelację terenu, korytowanie oraz wywóz i utylizację urobku wykonany zostanie przez Zamawiającego (wnioskodawców zadania). Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 4 - 9 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego pn. Rajzapunkt przy ul. Pełczyńskiego w dzielnicy Zamysłów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: Budowa zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego pn. Rajzapunkt przy ul. Pełczyńskiego w dzielnicy Zamysłów. - wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego (ciąg pieszo-rowerowy, placyki pod wiatami) i kruszywa kamiennego sortowanego (stanowisko dla rowerów), - budowa trzech wiat o konstrukcji drewnianej z dachami dwuspadowymi krytymi blachą, - instalacja pod wiatami stołów i ławek, - budowa kręgu do rozpalania ogniska, - instalacja ławek przy kręgu do rozpalania ogniska, - instalacja stojaków rowerowych, - wyrównanie terenu, - dostawa i montaż regulaminu korzystania z obiektu, - obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 5 - 9 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 34.92.82.10-3, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.