eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Pruszcz Gdański: Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 105610 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli podczas realizacji projektu w roku szkolnym 2014/2015, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych 20 jednostek edukacyjnych z powiatu Gdańskiego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Doskonalenie polegać ma na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji coacha i mentora w wymiarze łącznym 553 godzin lekcyjnych oraz konsultacji grupowych ekspertów w grupach od 2 do 4 osób w ilości 150 godzin dydaktycznych w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi z udziałem nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 8 ofert doskonalenia określonych przez ORE, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie powiatu gdańskiego. Przedmiotem zamówienia objętych będzie 20 placówek w tym: 2 przedszkola, 6 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 szkół ponadgimnazjalnych. 2.1. Zestawienie tematów form szkoleniowych: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła -Praca z uczniem zdolnym -Rodzice są partnerami szkoły -Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 2.2. Podział tematów doskonalenia na poszczególne placówki oświatowe: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: - Zespół Szkół w Przywidzu - Szkoła Podstawowa - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół w Rotmance - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim - Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Technikum Zawodowe - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Gminne Przedszkole w Kolbudach -Praca z uczniem zdolnym - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa -Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - Gminne Przedszkole w Kolbudach - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim -Doradztwo edukacyjno-zawodowe - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Zasadnicza Szkoła Zawodowa -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach 3.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 4.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 5.Realizacja form doskonalenia w okresie 05.2015 do 26.06.2015 obejmuje: 5.1.Konsultacje mentora lub coacha (każdorazowo uzgadniane z SORE i szkołą/przedszkolem) dla nauczycieli zgodnie z wybranymi ofertami w wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla każdego uczestnika projektu biorącego udział w temacie doskonalenia = 553 godziny dydaktyczne 5.2.Konsultacje grupowe zgodnie z wybranymi ofertami w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla 2 - 4 osób = 150 godzin dydaktycznych 5.3.Termin i godziny spotkań należy uzgodnić z dyrektorem placówki i SORE, aby dostosować się do warunków pracy każdej szkoły/przedszkola. 5.4.Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do zamawiającego dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy osób realizujących zamówienie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zajęć. Harmonogram ma być dostosowany do godzin pracy szkoły. 5.5.Zamawiający wymaga, by Wykonawca - nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń opracował, przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym w biurze projektu szczegółowy scenariusz szkoleń wraz z załącznikami, oraz dostarczył materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej. 5.6.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie na 7 dni przed realizacją danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -programu konsultacji w oparciu o daną ofertę doskonalenia, -materiałów metodycznych: scenariuszy, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych itp. 5.7.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie 3 dni po realizacji danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -list obecności nauczycieli i dyrektorów, dzienniki zajęć -sprawozdania z zajęć grupowych -zbiorcze sprawozdania z zajęć indywidualnych -wypełnionych ankiet ewaluacyjnych i kwestionariuszy, -wytworów pracy nauczycieli i dyrektorów. 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów przejazdów do szkół, przedszkoli i biura projektu osób prowadzących formy doskonalenia. 5.9.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania certyfikatów ukończenia warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia dla wszystkich uczestników. 5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych form doskonalenia. Osobami upoważnionymi do działania w tym zakresie są Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji, Kierownik Projektu oraz osoby oddelegowane przez IP 2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie związanym z prowadzeniem szkoleń dla dorosłych oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował (lub realizuje) minimum 10 co najmniej 6 godzinnych form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe). Usługi mogły być realizowane w ramach jednego zamówienia lub odrębnych zamówień. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 4 do SIWZ. UWAGA: Dowodami, o których mowa w pkt 2.1 są: - poświadczenia , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw i usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 8 osobami, które będą realizować zamówienie, z których każda posiada: -wykształcenie wyższe II stopnia, -posiada przygotowanie do pracy trenera albo doradcy metodycznego lub zawodowego (jest/była trenerem albo doradcą metodycznym lub zawodowym oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera - certyfikat trenerski, doradcy - certyfikat doradcy), -posiada przygotowanie do pracy coacha, mentora lub tutora, (jest/była coachem albo mentorem lub tutorem oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy coacha- certyfikat coacha, lub ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy mentora lub tutora - certyfikat mentora lub tutora), -posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w działaniach związanych z edukacją dorosłych, -posiada doświadczenie w realizacji minimum 10 szkoleń - formy doskonalenia nauczycieli o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 2) lub zbliżonych merytorycznie, -oraz co najmniej 1 osoba posiada także certyfikat zarządzania projektami w metodyce PRINCE2, PMI lub podobnym oraz posiada doświadczenie w kierowaniu projektami. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (wzór), 2.Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór), 3.Załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy (wzór), 4.Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wzór ), 5.Załącznik nr 5 - podpisany wzór umowy, 6.Załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym (wzór) 7.Załącznik nr 7 - informacja na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wzór), 8.Załącznik nr 8 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 9.Załącznik nr 9 - wykaz obszarów terytorialnych wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat (2012 - 2014)(wzór) 10.Załącznik nr 10 - oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu zajęć z grupami Dorosłych (wzór) 11.Załącznik nr 11 - oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia (wzór)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - łączne kwalifikacje 8 osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - 40
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych na terenie większym niż jedno województwo w ciągu ostatnich 3 lat pracy - 10
  • 4 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych w systemie oświaty w ciągu ostatnich 3 lat pracy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednego ze zdarzeń: a)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu. b)wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany osób, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu umowy na inne uprawnione osoby, o podobnych kwalifikacjach zawodowych. 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 120. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 15.05.2015 r., o godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.