eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Krzyżanowice:
Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach

Numer ogłoszenia: 105587 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz zawrzeć umowy ramowej.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach.

Inwestycja ta będzie realizowana w systemie pod klucz obejmującym zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

Inwestycję umiejscowiono na działce nr 474/6 o powierzchni 5 477 m2. Wjazd na działkę znajduje się od strony południowo-wschodniej ul. Kolejowej. Teren działki nie leży w obszarze eksploatacji górniczej oraz ochrony konserwatorskiej.

1. Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) Zaprojektowanie oraz budowę obiektu socjalno usługowego, w skład, którego wchodzą:
a) 1 Część socjalna - dwa mieszkania pierwsze 35 m2 i drugie 25 m2 przeznaczone dla minimum sześciu osób. Przy projektowaniu należy uzyskać powierzchnię użytkową pokoi mieszkalnych wraz z sanitariatami i komunikacją nie mniejszą, pierwsze 35 m2 i drugie 25 m2, aby zapewnić warunki, jakie powinien spełnić lokal socjalny, według przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266), a więc zapewnić powierzchnię pokoi przypadającą na członka gospodarstwa domowego najemcy nie mniejszą niż 5 m2.
b) 2 Część poczekalnia o powierzchni 25 m2 przeznaczonych dla czasowo przebywających 12 osób siedzących minimum oraz wydzielonym w niej ogólnodostępną toaletą damską dla niepełnosprawnych oraz męska z niezbędnymi sanitariatami o powierzchni 14 m2.
c) 3 Część biurowa . Dwa biura przeznaczone dla minimum 3 osób każdy, 2) Przy projektowaniu należy uzyskać powierzchnię użytkową nie mniejszą niż 14 m2, aby zapewnić warunki, jakie powinien spełnić lokal biurowy. Przy projektowaniu budynku socjalnego należy zwrócić uwagę, że zgodnie z art. 2 pkt. 2 ww. ustawy, obmiaru powierzchni użytkowej lokalu, dokonuje się w świetle wyprawionych ścian. Pozostałe zasady obliczania powierzchni należy przyjmować zgodnie z Polską Normą odpowiednią do określania i obliczania wskaźników powierzchniowych i kubaturowych w budownictwie.

2. Wyposażenie w instalacje
Projektuje się wyposażenie budynku w następujące instalacje:
- wodociągową,
- wewnętrznej centralnego ogrzewania z miejscowych źródeł ciepła i cwu. Dla każdego mieszkania oraz biur projektuje się lokalne źródła ciepła . Każde źródło ciepła zabezpiecza potrzeby cieplne dla CO i CWU,
- elektryczną,
- telekomunikacyjną,
- kanalizacji sanitarnej,
- gazową.

3 Dane ogólne
Powierzchnia działki nr 474/6: 5 477 m2.
Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku: około 180,0m2.
Powierzchnia terenów zielonych: 4 871,00 m2.
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych: - taras wraz z chodnikiem wokół budynku, droga dojazdowa, miejsca parkingowe - 360m2,
- miejsce na gromadzenie odpadów - 10m2.
4. Zamówienie obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) opracowanie koncepcji. Koncepcja powinna zawierać część opisową i projekt zagospodarowania terenu -należy przekazać koncepcję Zamawiającemu celem sprawdzenia prawidłowości rozwiązań dla kontynuacji projektowania,
b) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych i sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej.
c) wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z wprowadzeniem rozwiązań koncepcyjnych,
d) pozyskanie od Zamawiającego podkładów mapowych do celów projektowych w niezbędnym zakresie,
e) wykonanie projektu budowlanego o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i praw pokrewnych,
f) złożenie kompletnego wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
h) uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego pozwolenia na użytkowanie.
Dokumentację projektową w tym projekt budowlany o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeniami z niego wynikającymi, przy zachowaniu zapisów Euro kodów Słownika CPV i Polskich Norm dotyczących projektowania i wznoszenia obiektów budowlanych. Z uwagi na obowiązek stosowania przez Zamawiającego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: (Dz.U z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wraz z jej delegacjami - dokumentacja projektowa powinna odpowiadać przepisom zawartym w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129 z późn. zm.) oraz: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz.1398), a także Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
2) Sporządzenie projektów budowlanych o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy w niezbędnym zakresie, w tym między innymi: .
a) projekt zagospodarowania terenu (projektowany obiekt, infrastruktura, drogi, chodniki, parkingi, oznakowanie poziome i pionowe, mała architektura, zagospodarowanie terenu),
b)projekty sieci zewnętrznych, w tym: gazowej, wodociągowej i telekomunikacyjnej,
c) część architektoniczna wraz z projektami wnętrz i zestawieniami elementów budowlanych, urządzeń i wyposażenia,
d) część konstrukcyjno-budowlana,
e) część instalacyjna (instalacje wewnętrzne),
f) opracowania kosztowe dla poszczególnych asortymentów robót.
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie przedmiarów robót i zestawienia wartościowego grup robót i urządzeń.
3) Wykonawca opracuje oraz przekaże zamawiającemu:
a) Projekt koncepcyjny - w formie papierowej - 2 egz. + w formie elektronicznej;
b) Projekt budowlany (o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy) - 4 egz.
w formie papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF;
c) Operat wodno-prawny- jeśli będzie wymagany -2 egz. + w formie elektronicznej;
d) Przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF oraz w formacie ATH lub KST;
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF;
f) Projekt wykonawczy - 4 egz. w formie papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF;
g) Harmonogram rzeczowo-finansowy - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF;
h) Projekt zagospodarowania placu budowy - 3 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF;
i) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF.
j) Ww. dokumentacja w wersji elektronicznej - 2 egz. na płycie CD z opisem zawartości.
Ponadto dokumentacja winna zawierać wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji celu, któremu ma służyć. Zakres tych uzgodnień zależeć będzie od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna winna umożliwiać uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych i pozwoleń oraz prawidłowe zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych.
4) Wykonanie robót na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku posiadających aprobaty techniczne i/lub deklaracje zgodności PN wyrobu.
5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
6) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przedłożenie go Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
11) Wykonawca wykona roboty budowlane z najwyższą starannością, działając zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz całością dokumentacji składającej się na niniejszą Umowę.
12) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym m.in.:
1)Dokonanie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu umowy w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia.
2) Zabezpieczenie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót.
3) Zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu i poniesienie ich kosztów.
.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.83.20.00 - 45.83.20.00 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
      Ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
      - jednej roboty związanej z budową, przebudową, modernizacją lub remontem budynku lub obiektu o wartości min. 500.000,00 PLN brutto
      i
      - zrealizowanie jednej inwestycji (niezależnie od rodzaju) w systemie zaprojektuj wybuduj o wartości 500.000,00 zł. brutto

      oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy , roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
      Dowodami , o których mowa powyżej są:
      a) poświadczenia;
      b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a).
      Ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt.III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie potencjału technicznego, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
      Ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na następujących stanowiskach:
      - Projektanta w specjalności architektonicznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej a także wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
      - Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, a także wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
      - Projektanta w specjalności instalacyjnej - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w branży instalacyjnej bez ograniczeń a także wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
      - Projektanta w specjalności elektrycznej - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w w/w branży, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
      - Kierownika budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 3 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa.
      - Kierownika robót sanitarnych - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 3 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa.
      - Kierownika robót elektrycznych- Zamawiający wymaga , aby osoba wskazana na to stanowisko, posiadała min. 3 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa.
      - Uprawnionego geodetę - posiadającego uprawnienia zawodowe.
      W przypadku personelu osobowego pochodzącego z poza granic RP Zamawiający uzna uprawnienia równoważne wskazanym.
      Ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt.III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony jeżeli przedstawi: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł.
      Ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt.III.4.1).

      Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez umocowanego przedstawiciela takiego podmiotu.

      O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

      Wykonawca w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1.

      Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków sprecyzowanych przez Zamawiającego zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.


      W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć:
      a) pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie,
      b) oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dla każdego z nich indywidualnie - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,
      c) dokumenty wymienione w pkt 8.I.2), 8.I.3), 8.I.4) oraz 8.III.9) SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
      d) w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, jako konsorcjum, warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą spełnić wspólnie pomioty składające ofertę wspólną - Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie i dokumenty zostały podpisane przez należycie umocowanego pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, z zastrzeżeniem pkt. 13.2) SIWZ,
      e) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo Formularz oferty sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o wzór formularza - załącznik nr 1 do siwz.
Zgodnie z art.36b ust 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu ofertowym), części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom lub podania nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Formularz cenowy zamówienia (wg wzoru zał. 1b do SIWZ), zgodnie z zapisami pkt.9 SIWZ.
3. Upoważnienie do podpisywania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo upoważniające powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Podmioty składające ofertę wspólną, jako konsorcjum lub jako spółka cywilna ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy.
5. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności.
W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny w następujących okolicznościach:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót;
b) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto;
c) rezygnacji z części Robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy;
d) obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności realizacji Robót;
e) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
f) zawieszenia Robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania;
g) uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą;
h) wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych;
i) zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy;
j) zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego;
k) zmiany technologii wykonania Robót, lub zmiany materiałów i/lub urządzeń, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych;
l) uzyskanie dodatkowych opinii i uzgodnień;
m) nieprzewidziane utrudnienia w realizacji robót;
n) konieczność wykonania niemożliwych do przewidzenia robót dodatkowych;
o) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.