Częstochowa: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 105573 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 8 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin (BP218). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz naprawie oświetlenia na korytarzu. Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów (BP221). Prace obejmują malowanie pomieszczeń, wymianę wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych, naprawę podestu przy wejściu do BP oraz naprawę odwodnienia dachu. Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa (BP222). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych. Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck (BP224). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych na piętrze oraz wykonaniu remontu dwóch pokoi biurowych. Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna (BP228). Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych. Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim ul. G.Morcinak 9, 42-620 Nakło Śląskie (BP231). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój (BP232). Prace obejmują remont instalacji C.O oraz naprawę uszkodzonego podestu. Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa (OR12). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - BP Będzin: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 2 - BP Międzyświeć: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 3 - BP Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 4 - BP Kłobuck: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 5 - BP Pszczyna: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 6 - BP Nakło Śląskie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 7 - BP Jastrzębie Zdrój: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 8 - Śląski OR Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Jest to minimalny okres gwarancji, jakiego wymaga Zamawiający i będzie modyfikowany w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2H) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 225 000 Euro.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tożsamych z zamówieniem podstawowym w ramach środków finansowych przewidzianych w planie finansowym na 2016 rok, w sytuacji uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub otrzymania dodatkowych środków finansowych w tegorocznym planie finansowym Oddziału Regionalnego. Wartość zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.40-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.31.70.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2A-2H do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Informację o deklarowanej liczbie pracowników zatrudnionych na umowę o pracę biorących udział w realizacji zamówienia (w treści formularza ofertowego). 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów wg zasad określonych w rozdziale 3 SIWZ następujących dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ; - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba biorąca udział w realizacji zamówienia (dotyczy każdej z wyszczególnionych w Rozdziale 1 SIWZ części zamówienia) była zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia (tzw. klauzula społeczna). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zadeklarował liczbę osób biorących udział w realizacji zamówienia, a zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia w formularzu ofertowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przedłużenie terminu gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych Zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania Umowy; b) działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności; c) zmiana terminu realizacji Umowy jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach); d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie Umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe; e) zmiany podwykonawcy lub zakresu przedmiotu umowy, który został powierzony do realizacji podwykonawcy; f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści Umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny ARiMR
ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
pokój 339 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 08:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ARiMR ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin (BP218).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin (BP218). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz naprawie oświetlenia na korytarzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - BP Będzin: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.40-7, 45.31.70.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów (BP221).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów (BP221). Prace obejmują malowanie pomieszczeń, wymianę wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych, naprawę podestu przy wejściu do BP oraz naprawę odwodnienia dachu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ:Zadanie nr 2 - BP Międzyświeć: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa (BP222).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa (BP222). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 3 - BP Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck (BP224).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck (BP224). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych na piętrze oraz wykonaniu remontu dwóch pokoi biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 4 - BP Kłobuck: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna (BP228).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna (BP228). Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 5 - BP Pszczyna: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim ul. G.Morcinak 9, 42-620 Nakło Śląskie (BP231).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim ul. G.Morcinak 9, 42-620 Nakło Śląskie (BP231). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ:Zadanie nr 6 - BP Nakło Śląskie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój (BP232).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój (BP232). Prace obejmują remont instalacji C.O oraz naprawę uszkodzonego podestu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 7 - BP Jastrzębie Zdrój: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.40-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa (OR12).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa (OR12). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 8 - Śląski OR Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Rewitalizacja boiska w parku na osiedlu Parkitka
- Remonty dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 4 części.
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Inne instalacje elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.