eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Remont (docieplenie) elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Warszawiakach w Gminie Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Niedrzwica Duża: Remont (docieplenie) elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Warszawiakach w Gminie Niedrzwica Duża
Numer ogłoszenia: 105465 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115086 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (docieplenie) elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Warszawiakach w Gminie Niedrzwica Duża.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres prac obejmuje: - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych - wymianę orynnowania - wymianę parapetów - wymianę stolarki - roboty pokrywcze - wymianę instalacji odgromowej - wymianę obróbek blacharskich - roboty towarzyszące Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym będącym załącznikiem. Przedmiar robót służy do określenia orientacyjnej ilości prac. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie będzie wykonywał n/w robót ujętych w projekcie: - docieplenie stropodachu - opaska wokół budynku - instalacja odgromowa pod opaską - wymiana pozostałej stolarki Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 2.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: organizacją placu budowy ( w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną ) doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do porządku oraz rekompensatą ewentualnych szkód dla osób trzecich w wynikłych z niewłaściwego prowadzenia prac usuwaniem kolizji i wykonania napraw wynikłych z niewłaściwego prowadzenia prac `przy realizacji inwestycji przez Wykonawcę zagospodarowaniem odpadów zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami wykonaniem czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia wykonaniem czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze robót a ujętych w projekcie budowlanym wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe wbudowanie materiałów wykonaniem wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym w przypadku rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarem wywiezieniem zagospodarowaniem we własnym zakresie styropianu pozostałego po wykonaniu prac zagospodarowaniem we własnym zakresie gruzu powstałego z rozbiórki elementów znajdujących się na terenie objętym pracami 3. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz SIWZ a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca musi je realizować w uzgodnieniu z Zamawiającym . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej, SIWZ i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 4.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 5.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu. 6.Wykonawca udziela min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 7.W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 8.Zamawiający przekaże plac budowy przed przystąpieniem do prac na wniosek Wykonawcy. Wykonawca nie może wejść na teren prac gdy plac budowy nie jest przekazany. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca odpowiada za teren robót. Wykonawca winien poinformować Zamawiającego o zamiarze przejęcia placu budowy w terminie, który gwarantuje zakończenie prac zgodne z umową. 9.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 10.Wykonawca przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 11.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, ST, SIWZ oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 12.Szczegóły dotyczące wykonania elementów zamówienia Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy kable energetyczne podwieszone do budynku Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona ewentualne przepięcie zasilania. Nie dopuszcza się by budynek nie posiadał zasilenia w energię elektryczną w trakcie robót. Wszelkie uzgodnienia z PGE są po stronie Wykonawcy Wykonawca obowiązkowo zapewni możliwość użytkowania obiektu w czasie prowadzenia prac. Wykonawca zabezpieczy teren robót przed wywiewaniem styropianu poza teren prac Kolor elewacji i rodzaj faktury tynku Wykonawca uzgodni z Zamawiającym 13.Informacje dotyczące wykonania prac: wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych Docieplenie wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST. wymiana orynnowania Istniejące rynny i rury spustowe zdemontować. Nowe rynny o średnicy 150 mm i rury spustowe o średnicy 120 mm wykonać z blachy stalowej powlekanej. Kolor blachy do ustalenia z Zamawiającym. Rynny zamontować na ścianach w osiach : B-B, C-C, D-D, E-E, F-F, 2-2, 4-4, 5-5, 6-6, 7-7. Rury spustowe znajdują się na ścianach w osiach: ( F-F:7-7) -narożnik-1 szt., ( E-E:7-7)-narożnik-1 szt., ( D-D:2-2)-narożnik-1 szt. ( F-F)- ściana-1 szt. , ( D-D, 5-5 )-narożnik- 1 szt., ( B-B, 3-3 )-narożnik- 1 szt. , ( B-B) -ściana-1 szt., , ( C-C, 1-1 )-narożnik-1 szt., Przewiduje się rynny o średnicy 125 mm i rury spustowe o średnicy 90 mm odprowadzające wodę z daszków nad wejściami w osiach A-A, E-E, 2-2. Wymiary daszków- 3,2 m x0,5 m- 1 szt, 1,5m x 0,5 m - 2 szt. Do wyceny rur spustowych ująć kształtki mając na uwadze wystający cokół C1 na ścianach w osiach A-A, B-B, C-C, 1-1, 4-4, 7-7 wymiana parapetów Wymianę parapetów wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST- zestawienie stolarki. wymiana stolarki Wymianę stolarki wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST- zestawienie stolarki- drzwi wejściowe w osi 2-2- 1 szt. roboty pokrywcze Pokrycie papą termozgrzewalną istniejących daszków betonowych nad wejściami. Wymiary daszków- 3,2 m x0,5 m- 1 szt, 1,5m x 0,5 m - 2 szt. Pokrycie papą termozgrzewalną murków ogniowych w osiach 1-1, 3-3. wymiana instalacji odgromowej Wymianę instalacji odgromowej wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST wymiana obróbek blacharskich Obróbki blacharskie przy gzymsie na całym budynku wymienić na nowe na wszystkich gzymsach wg schematów gzymsów G1 i G2. Na ścianach w osiach 1-1 i 3-3 wykonane są murki ogniowe z obróbkami o szer. 60 cm. Na ścianach w osiach A-A, B-B, C-C, 1-1, 4-4, 7-7 jest istniejący cokół wg schematu C1. Należy ocieplić ściany wg projektu i zastosować obróbki blacharskie przy uskoku cokołu. Na pozostałych ścianach jest istniejący cokół wg schematu C2. Należy zniwelować go styropianem. Na ścianach w osiach A-A, 1-1, 3-3 gzyms jest wykonany wg schematu G2. Na pozostałych ścianach w osiach gzyms jest wykonany wg schematu G1. Fotografia DSCN 2119. roboty towarzyszące Do prac towarzyszących należy ująć: - demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych- 2 szt. (ściana wejściowa do szkoły) - demontaż i montaż uchwytów na flagi- 3 szt. (ściana wejściowa do szkoły) - demontaż i montaż czujki gazowej- 1 szt (ściana wejściowa do szkoły) - demontaż i montaż krat okiennych- 7 szt - przepięcie tymczasowe napowietrznego przyłącza energetycznego- 1faza i 3 fazy po 1 szt. - wymiana daszków z pleksi o wy, 1,2 m x 0,8 m - 4 szt - wywiezienie gruzu - schody wejściowe w osi 7-7- pokryć tynkiem elewacyjnym część boczną równoległą do ściany- pow. 1 m2 - wejście do szkoły- murki przy schodach prostopadłe do osi A-A- pokryć tynkiem elewacyjnym pow. pow. 10 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-BUD MORAWSKI Piotr Morawski, Chudowola 25, 21-140 Michów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327583,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145878,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212900,93

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.