eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Garwolin: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu
Numer ogłoszenia: 105375 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Garwoliński , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 68 43 010, faks 25 68 43 010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, obejmująca następujące usługi: 1/otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych w walucie polskiej i w walutach wymienialnych; 2/przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych; 3/udostępnianie elektronicznego systemu obsługi bankowej; 4/realizowanie poleceń przelewów elektronicznych za pośrednictwem systemu elektronicznego na rachunki w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach, w tym w systemie SORBNET; 5/realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki bankowe w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach 6/realizacja płatności w walucie PLN- po przeliczeniu na inną walutę, na rachunki w bankach zagranicznych oraz płatności w walutach obcych; 7/sporządzanie wyciągów bankowych w terminie nie później niż do drugiego dnia operacyjnego /wraz z kompletem dokumentów - tj. dokumenty oryginalne lub wtórniki/; 8/udzielanie informacji o stanie i obrotach środków na rachunku; 9/wydawanie blankietów czekowych; 10/lokowanie środków na lokatach w systemie /overnight/ lub innym systemie równoważnym działającym na podobnych zasadach oraz na wynegocjowanych lokatach terminowych; 11/negocjowanie kursów walut wymienialnych o ile zamawiający nie skorzysta z oferty innych banków w zakresie proponowanych kursów zakupu walut; 12/udostępnienie skrytek bankowych na wniosek i według potrzeb określanych przez zamawiającego; 13/udzielanie kredytu w rachunku bieżącym 2. W przypadku otwierania nowych rachunków bieżących i pomocniczych wynikających z powołania nowych jednostek organizacyjnych oraz ze zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczącej Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego, wynagrodzenie za ich obsługę bankową naliczane będzie w sposób analogiczny jak w wyłonionej ofercie na obsługę bankową. 3. Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez wykonawcę jednostce organizacyjnej z siedzibą na terenie miasta Garwolina. 4. Obsługa bankowa będzie realizowana metodą tradycyjną oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego uruchomienia i udostępniania oddzielnie w Starostwie Powiatowym w Garwolinie i innych jednostkach organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego internetowego systemu obsługi bankowej, łącznie z dostarczeniem oprogramowania i przeszkoleniem personelu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na obsługę bankową. 6. Świadczenia odpłatne lub nieodpłatne: a/prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych z wyłączeniem rachunków Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i Kont Depozytowych, b/realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki w innych bankach 7. Świadczenia nieodpłatne: Opłaty i prowizje nie będą pobierane za pozostałe świadczenia niewymienione w ust.6 a i b w szczególności za: 1/otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, 2/prowadzenie rachunków Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i Kont Depozytowych, 3/sporządzanie wyciągów bankowych /wraz z kompletem dokumentów/, 4/udzielanie telefonicznie informacji o stanie i obrotach środków na rachunku, 5/wydanie blankietów czekowych i realizacja czeków, 6/wypłaty i wpłaty gotówkowe z rachunku, 7/realizację poleceń przelewów na konto w banku obsługującym i do innego banku składanego za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej, 8/realizację poleceń przelewów papierowych na rachunki w banku obsługującym, 9/realizację przelewów papierowych w przypadku awarii elektronicznego systemu obsługi bankowej lub braku dostępu do systemu z przyczyn leżących po stronie banku obsługującego, 10/prowizja od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, 11/sporządzanie i wydawanie zaświadczeń, opinii bankowych oraz informacji, zestawień i potwierdzeń. 8.Realizacja dyspozycji przelewu będzie się odbywała w dniu jego złożenia w banku. 9.Wykonawca zapewni możliwość podglądu sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem, przez członków Zarządu Powiatu Garwolińskiego, Skarbnika Powiatu oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Garwolinie, którzy będą posiadali uprawnienia dostępu do systemu elektronicznej łączności z bankiem ze strony Powiatu Garwolińskiego. 10. Środki na rachunkach bankowych oprocentowane będą według zmiennej stopy procentowej WIBID 1M dla depozytów jednomiesięcznych /branej z notowań w pierwszym dniu roboczym rozpoczynającego się miesiąca odsetkowego/ plus stała marża banku. 10.1. Naliczane odsetki bankowe podlegają kapitalizacji na koniec każdego miesiąca kalendarzowego na rachunkach bankowych z których pochodzą. 11. Lokowanie środków z rachunków bieżących i pomocniczych na lokatach w systemie /overnight/ lub innym systemie równoważnym działającym na podobnych zasadach przy saldzie min. 100.000 zł odbywało się będzie automatycznie bez pobierania prowizji. 12. Wykonawca będzie dokonywał na koniec każdego dnia roboczego konsolidacji sald wskazanych rachunków bankowych starostwa oraz jego podległych jednostek organizacyjnych. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana metodą obrachunkową /analityczno - obliczeniową zwaną /wirtualną//, tj. bez dokonywania transferu środków i bez realizacji przeksięgowań pomiędzy rachunkami bankowymi, dla wskazanych przez zamawiającego rachunków bankowych. Wykonawca zapewni zamawiającemu bieżący dostęp do raportu z konsolidacji sald w systemie elektronicznym. 13. Wykonawca będzie udzielał Powiatowi Garwolińskiemu na jego wniosek, kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Garwolińskiego o zmiennym oprocentowaniu, zabezpieczonego w formie weksla in blanco /wraz z deklaracją wekslową/. Maksymalny roczny limit zadłużenia ustalony na okres obowiązywania umowy wynosi 10.000.000 zł. Kredyt z ustanowionym zabezpieczeniem udzielony zostanie bez prowizji przygotowawczej oraz żadnych innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu lub jego wykorzystania w niepełnej wysokości co oznacza, że bank ujmuje wszelkie koszty związane z obsługą kredytu w stałej marży banku powiększającej stawkę WIBOR 3M. 14.Koszt obsługi kredytu w rachunku bieżącym budżetu zamawiający ponosi jedynie od kwoty kredytu zwanej kwotą kredytu wykorzystanego. Jest to kwota kredytu, która nie jest zredukowana przez sumę sald rachunków podlegających konsolidacji oraz jest liczona zgodnie z poniższymi przykładami nr I i II. Kwota kredytu wykorzystanego /niezredukowana przez sumę sald podlegających konsolidacji/ oprocentowana będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR3M i jest równa stawce bazowej powiększonej o stałą marżę banku w stosunku rocznym. W przypadku marży ujemnej, gdy stawka marży wg wartości bezwzględnej będzie wyższa od stawki WIBOR 3M, koszt kredytu wynosić będzie zero złotych. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w kwartalnych okresach rozrachunkowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe /tekst jednolity Dz.U. z 2002r nr 72 poz. 665 z późn. zm./ nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego /art.14 oraz art. Kolejne Prawa Bankowego/ wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert /jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie/ poprzez wykazanie realizacji na rzecz jednostek samorządu terytorialnego min. 2 usług obsługi bankowej o wartości min.15.000.000,00 zł brutto /obrót na rachunkach bankowych/ każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Oprocentowanie zmienne a vista - 40
  • 3 - Kredyt - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1/Aktualizacji rozwiązań systemu bankowości elektronicznej ze względu na postęp technologiczny /np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń/. 2/Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli w skutek zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3/Rezygnacji z wykonania części zamówienia. 4/Zmiany kluczowego personelu po stronie wykonawcy/zamawiającego. 5/Waloryzacji wynagrodzenia. 6/Zmiany stawki VAT 7/Wystąpienia siły wyższej. 2.Zamawiający przewiduje jedynie możliwość wprowadzenia zmian w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1/stawki podatku od towarów i usług, 2/wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3/zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany e będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 145 ustawy Pzp. 4.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl, e-bip - zakładka -Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, Bud. B, pokój nr 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 3 tj. kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.