eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Pruszków: Usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 10523 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa transportu sanitarnego karetką typu S dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Spółka z o.o. 1. Transport sanitarny realizowany karetką typu S przez zespoły specjalistyczne, w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. W skład zespołów, wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.). Usługa transportu sanitarnego karetką typu S polegająca na przewozie pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej zgodnie z zaleceniami lekarza, będzie realizowana we wszystkie dni tygodnia - także w niedzielę, święta i dni wolne od pracy 24 godziny na dobę na telefoniczne wezwanie osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego potwierdzonym pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu. 2. Usługa polega na całodobowym zabezpieczeniu, we wszystkie dni tygodnia, transportu sanitarnego zespołu wyjazdowego specjalistycznego S, w celu zapewnienia transportu pacjenta do placówek medycznych. 3. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie odbioru pacjenta z miejsca wskazanego w zleceniu Zamawiającego i kończy się w miejscu wskazanym w zleceniu Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewnia transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. 5. Przewidywany czas oczekiwania na karetkę od momentu zgłoszenia do przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu jako miejsca rozpoczęcia usługi nie powinien przekroczyć 30 min. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wywiązać się z podstawienia transportu w czasie 30 minut, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania innego transportu na koszt Wykonawcy. 6. Obsada karetki powinna posiadać skład i niezbędne kwalifikacje określone w ustawie z dnia 08.09.2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 757 z późn. zm.). 7. Odległość usługi transportowej liczy się od momentu wyjazdu z siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu na transport sanitarny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej, stosownie do obowiązujących przepisów prawa oraz wymogów NFZ. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę doznaną przez pacjenta, na skutek realizowania transportu środkiem niezgodnym z umową. 10. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 11. Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów związanych z eksploatacją środków transportu sanitarnego ani żadnych kosztów związanych z wykorzystywaniem środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 12. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ustawie o działalności leczniczej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi pozostawać zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13. Zgłoszenie telefoniczne potwierdzone zostanie pisemnym Zleceniem na transport sanitarny doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał poniższe warunki: a) był w gotowości całodobowej, przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi 24 h na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, przez cały okres związania umową; b) posiadał środki transportu sanitarnego: - spełniające wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w dziale VI a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 581 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach; - które odpowiadają warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.); - których stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, (samochody wyposażone w klimatyzację); - wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym. Z zapisów w dowodach rejestracyjnych musi jednoznacznie wynikać, że są to pojazdy transportu sanitarnego; - zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 757 z późn. zm.) zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe; - Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadać pakiet ubezpieczeń OC, NNW obowiązujący dla tego typu pojazdów; 15. Pracownicy Wykonawcy muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualnym orzeczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby; stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. zm.). 16. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody aktualnych przeglądów środków transportu, serwisu i przeglądów okresowych. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego aktualne dowody dopuszczenia aparatury sprzętu do stosowania w ochronie zdrowia. 19. Wykonawca nie może pobierać od transportowanych lub jego opiekunów czy innych podmiotów opłat z tytułu realizowanego świadczenia. Pozycja nr 1: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w granicach miasta Pruszkowa karetką typu S - wielkość zamówienia - 36 przewozów; Pozycja nr 2: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego karetką typu S - wielkość zamówienia - 456 przewozów; Pozycja nr 3: Transport sanitarny zespołem specjalistycznym w promieniu powyżej 30 km od siedziby Zamawiającego karetką typu S - 700 kilometrów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dysponował zezwoleniem ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego zgodnie z art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), nie dotyczy podmiotów określonych w art. 53 ust. 1 pkt 1 - 11 Prawo o ruchu drogowym. Ocena, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dysponował co najmniej 2 ambulansami typu S, które muszą spełniać wszystkie wymagania ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.), ustawy z 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 757 z późn. zm.) oraz wymagania Zarządzenia Nr 53/2009/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 28 października 2009r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne z późniejszymi zmianami. Wykonawca złoży wykaz środków transportu, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonaniu zamówienia. Ocena, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dysponował co najmniej 2 zespołami specjalistycznymi do wykonywania czynności ratunkowych. Wykonawca złoży wykaz osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Ocena, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość oferty brutto. Ocena, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik 1 do niniejszej SIWZ; 2. Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 3. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności za wykonaną usługę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności; 2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 4. w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 nr 200 poz. 1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, jeżeli Wykonawca udowodni że zatrudnia pracowników na umowę o pracę w celu wykonywania usług objętych niniejszą Umową, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów Zamawiającemu; 5. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy; 6. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 7. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków - Pokój nr 8 - Zamówienia Publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków - sekretariat na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.