To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105110 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Wrocław: Rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację nowych punktów kamerowych na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51090 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację nowych punktów kamerowych na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/11/2017/WBZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację kamer szybkoobrotowych wysokiej rozdzielczości na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia. Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej i zatwierdzonej do realizacji w 2016 roku. Miejsca montażu kamer zostały wytypowane w wyniku konsultacji ze Strażą Miejską oraz Policją ze szczególnym naciskiem na miejsca występowania zdarzeń wymagających częstych interwencji służb porządkowych, duże przepływy osób, częste zgromadzenia oraz organizowane imprezy o charakterze masowym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostarczenie 19 szt. kamer szybkoobrotowych wraz z dedykowanymi szafkami technicznymi oraz elementami mocującymi, ich montaż na elementach infrastruktury drogowej będącej w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz dokumentacją projektową. b) Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w szafach zasilania awaryjnego, szafach sterowniczych ITS, miejskich kanałach technologicznych oraz konstrukcjach słupowych, zgodnie z dokumentacją projektową. c) Wykonanie niezbędnych prac ziemnych, montażowych oraz odtworzenia nawierzchni związanych z wymianą szafek zasilania awaryjnego, udrażnianiem rurociągów oraz wprowadzeniem okablowania do szafek, słupów i latarni oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową. d) Uzyskanie niezbędnych zezwoleń w przypadku konieczności wyłączenia zasilania sygnalizacji świetlnych na czas trwania prac przy układach zasilania sygnalizacji świetlnej z Organem Zarządzającym Ruchem na terenie miasta Wrocławia (Wydział Inżynierii Miejskiej Urzędu Miejskiego Wrocławia). e) Wykonanie rozbudowy przełączników sieciowych CISCO serii IE-3000 pracujących w warstwie dostępowej sieci magistralnej MAN-ITS zgodnie z dokumentacją projektową oraz udział w procesie konfiguracji ww. urządzeń we współpracy z Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. f) Dostawa aktywnych urządzeń sieciowych z zasilaczami PoE++ oraz ich montaż w dedykowanych szafkach nasłupowych w punktach kamerowych. g) Montaż dodatkowych przełączników sieciowych dla potrzeb przesyłania obrazu z kart wideodetekcji Autoscope do systemu sterowania ruchem ITS zgodnie z dokumentacją projektową oraz udział w procesie konfiguracji ww. urządzeń we współpracy z Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. h) Rekonfiguracja połączeń krosowych elementów systemu sterowania ruchem ITS w zakresie niezbędnym do montażu modułów rozszerzeń przełączników sieciowych CISCO serii IE-3000 we współpracy z Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. i) Dostarczenie wszelkich licencji niezbędnych do podłączenia montowanych kamer do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Milestone Xprotect Corporate 2017 R1 w ilości odpowiadającej ilości dostarczonych kamer w ramach niniejszego zamówienia. j) Udział w procesie konfiguracji połączeń sieciowych z kamerami oraz konfiguracji systemu Milestone Xprotect Corporate 2017 R1 w porozumieniu z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia. k) Wykonanie wymaganych prób, badań, czynności sprawdzających i pomiarów oraz potwierdzenie tych czynności stosownymi protokołami. l) Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz w edytowalnej wersji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
32323500-8
Dodatkowe kody CPV:
45314000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT558536.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 686999.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.