eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Elbląg: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r
Numer ogłoszenia: 105050 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 312 572, faks 261 313 304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddzial Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r. z podziałem na 5 części zamówienia : CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - Zakup akcesoriów komputerowych oraz sprzętu sieciowego w ilości 33 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - Zakup akumulatorków w ilości 2 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 - Zakup sprzętu i urządzeń biurowych w ilości 9 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 - Zakup części i akcesoriów do sprzętu łączności w ilości 5 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 5 - Zakup niszczarek w ilości 4 pozycji asortymentowych. Zamówienie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.42.00-0, 30.23.43.00-1, 30.23.46.00-4, 30.23.72.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.61-8, 31.22.41.00-3, 31.71.23.48-1, 32.58.11.00-0, 38.63.61.00-3, 38.90.00.00-4, 42.65.20.00-1, 44.32.10.00-6, 31.43.20.00-3, 30.12.13.00-6, 30.12.11.00-4, 30.12.30.00-7, 42.99.42.30-1, 30.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w części zamówienia nr 1 w wysokości 930,00 PLN; w części zamówienia nr 3 w wysokości 380,00 PLN; w części zamówienia nr 5 w wysokości 2 100,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno - jakościowe wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 2 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokój 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup akcesoriów komputerowych oraz sprzętu sieciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup akcesoriów komputerowych oraz sprzętu sieciowego z podziałem na 33 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.42.00-0, 30.23.43.00-1, 30.23.46.00-4, 30.23.72.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.61-8, 31.22.41.00-3, 31.71.23.48-1, 32.58.11.00-0, 38.63.61.00-3, 38.90.00.00-4, 42.65.20.00-1, 44.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup akumulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup akumulatorów z podziałem na 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu i urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu i urządzeń biurowych z podziałem na 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.11.00-4, 30.12.30.00-7, 42.99.42.30-1, 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup części i akcesoriów do sprzętu łączności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup części i akcesoriów do sprzętu łączności z podziałem na 5 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.80.00-8, 31.15.81.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup niszczarek z podziałem na 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówiena dla ilości minimalnych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.