eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZEBUDOWĘ ULICY CMENTARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWĘ ULICY CMENTARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 104978 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWĘ ULICY CMENTARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: Przebudowa ulicy Cmentarnej w Piotrkowie Trybunalskim. 1.ROBOTY DROGOWE Przebudowa I odcinka ulicy Cmentarnej na odcinku od ulicy Wojska Polskiego wraz z mostem na rzece Strawie. II odcinek ulicy Cmentarnej od mostu do ul. Partyzantów będzie realizowany w terminie późniejszym. Uwaga: Jedynie odcinek I ulicy Cmentarnej podlega wycenie. Projekt Techniczny obejmuje całość ulicy Cmentarnej od ul. Wojska Polskiego do ul. Partyzantów.W projektowanym rozwiązaniu ulica ma szerokość 5,5m. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe - frezowanie - roboty ziemne - budowę nawierzchni drogowych - dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla obciążenia 100kN; - chodniki obustronne o szerokości zmiennej, do granicy pasa drogowego, - zjazdy wyłukowania włączeń mają promienie 6m, ukosowania zjazdów 1:1 - montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, kraty wokół drzew) - ułożenie ziemi darniowej grub. 10 cm pod kratami i trawnikami - ułożenie trawników z rolki - pielęgnacja drzew wraz z wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi - W granicach pasa drogowego posesja nr 7 posiada schody do podpiwniczenia oraz przyokienne wnęki okien piwnicznych. W związku z wyrównaniem poziomu chodnika należy dobudować 1 stopień schodów i podwyższyć murki oporowe wnęk okiennych. - Schody z ulicy Cmentarnej na skwer wybudować z kostki betonowej - Odsłonięte po wykonaniu chodnika ściany przyziemia należy uzupełnić tynkiem. 1.1.organizacja ruchu Czasowa organizacja ruchu wg opracowanego projektu. Stała organizacja ruchu wg opracowanego projektu. Zaprojektowano oznakowanie poziome chemoutwardzalne, ciągłe i oznakowanie pionowe. 2.ROBOTY MOSTOWE: Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje: - rozbiórkę istniejącego obiektu żelbetowego - wykonanie wykopów pod przyczółki - wykonanie monolitycznych żelbetowych korpusów przyczółków na palach - wykonanie płyty żelbetowej pomostu, - wykonanie stalowej balustrady - wykonanie nawierzchni drogowych na płycie - wykonanie chodnika - zagospodarowanie placu budowy Na obiekcie zlokalizowane są sieci rurowe i kablowe, kanały, wyloty kanalizacji których przebudowę należy prowadzić zgodnie z projektami branżowymi. Niedopuszczalne jest wykonanie mostu bez uwzględnienia projektów branżowych opracowanych dla przebudowy całej ulicy Cmentarnej. Na etapie prac rozbiórkowych należy zwrócić uwagę na istniejące sieci prowadzone przez obiekt i nie dopuścić do ich uszkodzenia. Należy wyrównać ewentualną różnicę niwelety nawierzchni na projektowanym moście w stosunku do istniejącego II odcinka ulicy Cmentarnej. 3. ROBOTY INSTALACYJNE 3.1. Przebudowa sieci wodociągowej na odcinku od ZL6 do TR1 wraz z przyłączami na tym odcinku z rur PE100 SDR11 PN 12.5 trójwarstwowych, na docinku przejścia przez obiekt mostowy rury żeliwne sferoidalne DN100 fabrycznie preizolowane. 3.2. W węzłach na przebudowywanej sieci wodociągowej i na podejściach pod hydranty zaprojektowano zasuwy odcinające. Zasuwy muszą posiadać aktualne dopuszczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, oraz Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL. zasuwa klinowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem klina. korpus i pokrywa zasuwy wykonana z żeliwa sferoidalnego GGG 50 malowane farbą epoksydową trzpień ze stali nierdzewnej zasuwa z pełnym przelotem klin z żeliwa sferoidalnego, nawulkanizowany elastomerem trzpień ze stali nierdzewnej, gwint walcowany oraz polerowany uszczelnienie trzpienia składające się z: uszczelki wargowej oraz min. 3 O-ringów śruby łączące pokrywę z korpusem wpuszczone i zabezpieczone masą zalewową nakrętka klina wykonana z metalu kolorowego kołnierze zwymiarowane i owiercone zgodnie z PN-EN1092-2 wymagana ochrona antykorozyjna: zewnętrznie i wewnętrznie powłoka z farby epoksydowej wykonywana metodą fluidyzacji, potwierdzona certyfikatem GSK-RAL. deklaracje zgodności z PN aktualne atesty PZH Zasuwy przyłączeniowe: zasuwa- (korpus + pokrywa) żeliwo sferoidalne- malowane farbą epoksydową potrójne uszczelnienie trzpienia klin nawulkanizowany powłoką EPDM trzpień ze stali nierdzewnej walcowany Obejmy: korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego zabezpieczenie antykorozyjne (wewnątrz i zewnątrz) poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej śruby, nakrętki i podkładki wykonane ze stali nierdzewnej uszczelka wykonana z elastomeru dopuszczonego do kontaktu z wodą pitną korpus z odejściem gwintowanym lub kołnierzowym 3.3. Hydranty nadziemne DN 100. Hydranty muszą posiadać aktualne dopuszczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, oraz Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL. Projektuje się hydranty mrozoodporne z automatycznym odwodnieniem z dodatkowym zamknięciem kulowym zabezpieczającym przed wypływem wody w przypadku złamania. Projektuje się hydrant wykonany z następujących materiałów: głowica - żeliwo szare wrzeciono - stal nierdzewna uszczelnienie wrzeciona - typu o-ring z gumy NBR kolumna - żeliwo sferoidalne typu GGG 400 lub stal nierdzewna stopa montażowa, obudowa kuli - żeliwo sferoidalne typu GGG 400 ochrona antykorozyjna - na zewnątrz powłoka z farby epoksydowej nanoszona elektrostatycznie z dodatkowym lakierem nawierzchniowym odpornym na działanie UV. Zabezpieczenie dolnej części korpusu hydrantu za pomocą otuliny z korpusu PE-HD i włókniny wykonanej z polipropylenu. przyłącze kołnierzowe do posadowienia na kolanie stopowym zgodnie z normą: PN-EN 1092-2:1999 Kołnierze żeliwne i ich połączenia. Kołnierze okrągłe do rur, armatur i osprzętu z oznaczeniem PN. Kołnierze żeliwne. owiercenie kołnierzy ośmiootworowe , zgodnie z PN-EN 1092-2:1999 3.4. Zawory napowietrzająco-odpowietrzające.: Na przebudowywanym wodociągu rozdzielczym zaprojektowano zawory napowietrzająco - odpowietrzjące dn 50, PN16 do bezpośredniej zabudowy w ziemi. Montaż zaworu napowietrzająco - odpowietrzjącego bezpośrednio na trójniku. Na poziomie terenu zawór należy obudować skrzynką uliczną żeliwną dużą. Połączenia kołnierzowe PN16 uszczelniać na uszczelki gumowe z wkładką stalową, do połączeń kołnierzowych stosować śruby, nakrętki i podkładki stalowe zabezpieczone antykorozyjnie min. przez ocynkownie ogniowe. 3.5. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity 315 9,2, 200 5,9 na odcinku Wyl1 - D5. Wylot z rury betonowej DN300, studnie DN600, studnie żelbetowe DN1200, DN1200 z osadnikiem - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, wpusty żelbetowe DN500 z włazem klasy D400 uchylnym na zawiasach. 3.6. Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity 200 5,9 na odcinku S6 - włączenie do istniejącej komory na kolektorze, studnie żelbetowe DN1200 - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, zasuwa nożowa DN250 w studni S6. 4. ROBOTY ELEKTRYCZNE 4.1.Oświetlenie uliczne w pełnym zakresie projektu: Oświetlenie uliczne obejmuje budowę nowego oświetlenia ulicznego od ulicy Wojska Polskiego do ulicy Partyzantów wraz z podłączeniem napowietrznym opraw oświetleniowych w ul. Partyzantów przy kaplicy i obok wejścia na cmentarz. Projektowane oświetlenie uliczne podłącza się do istniejącej sieci zgodnie z warunkami technicznymi. Ewentualne materiały uzyskane z demontażu podlegają utylizacji na koszt wykonawcy robót. 4.2 Słupy oświetleniowe Projektuje się słupy oświetleniowe rurowe stalowe okrągłe typu ST4 131, o wysokości punktu świetlnego 6,0 m z wysięgnikiem o długości 0,6m typu R14. Zaprojektowano słupy oświetleniowe wraz z niezbędnym osprzętem (fundament i tabliczka słupowa) ustawionych w odstępach średnio co 30m. Słupy Art-Metal zostały wskazane wyłącznie jako przykładowe aby na etapie realizacji prac zachować wskazaną i zaakceptowaną przez konserwatora formę architektoniczną możliwie zbliżoną do wskazanej. Słupy uziemić za pomocą bednarki ocynkowanej 30 4mm, prowadzonej w wykopie. Wartość rezystancji R 10 . Należy zachować minimalną skrajnię drogową. 4.3 Oprawa oświetlenia ulicznego Projektuje się budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami energooszczędnymi w technologii typu LED - 48 LED 500mA NW o mocy 70W o barwie światła 3300K. Obliczenia wykonano dla lamp Albany LED midi. Oprawa winna być wyposażona w układ zasilający, który może mieć ustawionych do 5-ciu poziomów autonomicznej redukcji mocy, niewymagającej sterowania sygnałem zewnętrznym. Poziomy redukcji ustalić z inwestorem na etapie realizacji. Wstępnie proponuje się trzy okresy dobowe zmiany poziomu natężenia oświetlenia: pierwszy od godz. 5.00 do godz. 22.30 -100 proc, drugi od godz. 22.30 do godz. 24.00 - 70proc, trzeci od godz. 0.00 do godz. 5.00 - 50proc. Od dwóch zacisków programowalnych zasilacza lampy poprowadzić przewód YLY 2 1 mm2 do tabliczki bezpiecznikowej z zapasem min. 0,5 m. 4.4. Usuniecie kolizji z siecią teletechniczną: Przesunięcie studni teletechnicznej poza obszar kolizji z krawężnikiem. Zabezpieczenie kabli teletechnicznych. 4.5.Usunięcie kolizji z siecią kablową NN: Linie kablowe pod ulicą należy osłonić rurami dwudzielnymi typu DVK fi 160. 4.6. Roboty demontażowe: Istniejących 25 słupów i przęsła linii napowietrznej nn należy zdemontować, całość materiałów z demontażu podlega utylizacji na koszt wykonawcy robót. 5.Wymagania dotyczące materiałów Wszystkie wyroby użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót (powołanych w projektach lub równoważnych o nie gorszych parametrach) dokonują w imieniu Zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Natomiast pozostałe materiały rozbiórkowe są utylizowane na koszt wykonawcy. 6.Wymagania ogólne wykonania robót 6.1.Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. 6.2.Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz. 401). 6.3. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 6.4.Wszelkie roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia Wykonawca jest zobowiązany wykonywać ręcznie pod nadzorem właściciela uzbrojenia, 6.5.Wykonawca jest zobowiązany wykonać włączenie kanału deszczowego do sieci miejskiej w uzgodnieniu z ZDiUM, 6.6.Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, 6.7.Wymagane jest wykonanie siłami własnymi robót podstawowych - drogowych, stanowiących większość zakresu robót całego zadania. 6.8.Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami. 7.Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 7.1. inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 7.2. zgłoszenia do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania, 7.3. zainstalowania w widocznych miejscach dwóch banerów o wym. 2,0 na 1,0 m wg załączonego wzoru: 8.Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej: 8.1.dokumentacja odbiorowa ma zawierać powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, wraz z wykazem pomiarów, potwierdzone przez uprawnionego geodetę. 8.2.termin sporządzenia i przekazania: na 7 dni przed terminem zakończenia, najpóźniej w dniu odbioru, 8.3.ilość egzemplarzy: 3 egzemplarze dla każdej branży na koszt wykonawcy; 9.Przed przystąpieniem do przetargu należy: 9.1.dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, 9.2.zapoznać się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi: 10.1. polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania, 10.2. harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót do akceptacji 10.3. kosztorys odpowiadający kwocie oferty, 10.4. złożenia oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta, z tym że wyłoniony w niniejszym przetargu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania siłami własnymi robót drogowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a)wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą (wg ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a) o wartości co najmniej 1.200.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. b)załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: w zakresie budowy dróg, Kierownicy robót - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci elektrycznych i teletechnicznych (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne). Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: w zakresie budowy dróg, Kierownicy robót - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci elektrycznych i teletechnicznych (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne). 4.Wykaz co najmniej trzech zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o (wg ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a) wartości co najmniej 1.200.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wydłuzona rękojmia powyżej 5 lat - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.