Piła: Dostawa wraz z montażem elementów scenicznych do Młodzieżowego Domu Kultury w Pile
Numer ogłoszenia: 104869 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem elementów scenicznych do Młodzieżowego Domu Kultury w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz zamontowanie w nowym budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Pile, przy ul. Okrzei 11, następujących elementów: 1. kurtyna główna wykonana z pluszu dekoracyjnego koloru bordo lub złotego, drapowana na okno sceniczne o wymiarach: szerokość 1020 cm, wysokość 310 cm, 2. paludament maskujący dla kurtyny głównej drapowany koloru bordo lub złotego, taki jak kolor kurtyny, 3. mechanizm napędowy - sterowany elektrycznie, 4. paludamenty maskujące czarne drapowane o wysokości 50 - 70 cm - 3 sztuki (głębokość sceny do kurtyny 430 cm), 5. horyzont tylny stały (nie rozsuwany) czarny bez drapowania o szerokości około 13 mb, wysokości około 350 cm z możliwością ręcznego przesuwania od ściany tylnej do przodu około 100 cm, 6. kulisy boczne stałe proste koloru czarnego o szerokości około 145 cm, długości około 350 cm - 6 sztuk, 7. sztangi opuszczane o długości 6 mb o napędzie ręcznym lub elektrycznym (do zamocowania dekoracji lub reflektorów - obciążenie 50 kg) - 2 sztuki. Podane wymiary należy zweryfikować na miejscu montażu. Różnice mogą oscylować w granicach 10 - 40 cm. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. Termin płatności: 14 dni, licząc od dnia złożenia faktury, z tym że faktura nie może być wystawiona przed odbiorem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.24.40.00 - Tkaniny zasłonowe 42.14.00.00 - Przekładnie, przekładnie zębate i elementy napędowe 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł. 3. Posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 5. Do oferty dołączą atesty dotyczące pluszu dekoracyjnego w zakresie trudnopalności. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia - załącznik nr 2. 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do dnia składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. 5. Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie. Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Atest dotyczący pluszu dekoracyjnego w zakresie trudnopalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
pokój 304
64-920 Piła.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 pokój 111 64-920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- BUDOWA PROSEKTORIUM WRAZ Z ELEMENTAMI MODERNIZACJI CZĘŚCI OBECNEJ W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU URUCHOMIENIA KIERUNKU LEKARSKIEGO NA UAM W POZNANIU - I ETAP
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile wraz z wymianą rozdzielni.
- Sukcesywna dostawa do 4.000 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDY sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4 wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- NICI CHIRURGICZNE
- Remont lokalu mieszkalnego dla repatriantów przy al. Niepodległości 1/7 w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.