Siedlce: Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym
Numer ogłoszenia: 10483 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 64 03 299, faks 25 64 03 263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym, w tym: Pakiet 1 - Zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów przy użyciu implantów do stabilizacji odcinka lędźwiowego kręgosłupa; Pakiet 2 - Ostrza do SHAVERA, do wiertarki do kraniotomii, elektrody do SERFASA; Pakiet 3 - Zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów przy użyciu endoprotez stawu kolanowego, płytek kompresyjnych, krętarzowych; Pakiet 4 - Stabilizatory zewnętrzne, grotowkręty, szczęki, klamry; Pakiet 5 - Artroskopia biodra; Pakiet 6 - Protezy naczyniowe rozwidlone i proste; Pakiet 7 - Protezy naczyniowe, łaty, szwy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki dotyczące: -Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -Posiadania wiedzy i doświadczenia; -Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o ich spełnianiu (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć z ofertą oświadczenia woli tych podmiotów, dotyczące udostępnienia zasobów, o których mowa wyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Bezpośrednio po otwarciu ofert, Wykonawca dokona prezentacji asortymentu wraz z instrumentarium, z wymaganego zakresu zgodnie z Formularzem asortymentowo-cenowym - Pakiet 1 i 3.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć: - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do ewentualnie zawartej umowy z Wykonawcą. Wykaz asortymentowo-wartościowy przekazywanego instrumentarium oraz palet/statywów/ kontenerów przeznaczonych do sterylizacji asortymentu z zakresu danego Pakietu służyć będzie jedynie ew. zwrotowi kosztów w przypadku zagubienia bądź uszkodzenia przez Zamawiającego przekazanych do użytku wykazanych elementów. - Oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr. 107 poz. 679), kserokopie dokumentów do wglądu na żądanie Zamawiającego oraz że dostarczany asortyment będzie oznakowany zgodnie z wymogami ustawy j.w - Załącznik nr 3 należy dołączyć do oferty. - Dokument zawierający skład surowcowy oferowanych implantów oraz dane dotyczące zachowania implantów metalicznych w środowisku rezonansu magnetycznego oraz tomografii komputerowej w tym informacje, że nie powodują żadnych zagrożeń dla pacjenta podczas wykonywania badań z polem magnetycznym. Dokument zostanie załączony do umowy jaka będzie zawarta z wybranym Wykonawcą, w drodze niniejszego postępowania. Nie później niż w dniu szkolenia Wykonawca przekaże na Blok Operacyjny zasady/metody dezynfekcji, sterylizacji oraz instrukcje techniki zabiegu - w języku polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość (Pakiety 1 i 3) -20% ; pozostałe Pakiety- cena 100% - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pokój 138 A przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój 138 A przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i ul. Wojskowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. J. Piłsudskiego
- Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Pruszyn-Pieńki
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE CEMENTU KOSTNEGO Z DWOMA ANTYBIOTYKAMI ORAZ MEMBRANY WG 2 PAKIETÓW
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w ortopedii
- Dostawy endoprotez oraz materiałów zespalajacych
- Dostawa implantów do korekcji kręgosłupa piersiowo - lędźwiowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa implantów ortopedycznych i materiałów zespalających
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.