eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Termomodernizacja budynków Muzeum Miejskiego przy ul. Muzealnej 20 w Nowej Soli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Nowa Sól: Termomodernizacja budynków Muzeum Miejskiego przy ul. Muzealnej 20 w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 104814 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34180 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Muzeum Miejskiego przy ul. Muzealnej 20 w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont zespołu budynków Muzeum Miejskiego przy zbiegu ul. Muzealnej i Gimnazjalnej, dz. nr 603/2 w Nowej Soli. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie prac termo modernizacyjnych i remontowych w budynku głównym muzeum, budynku pawilonu przyrodniczego i budynku pomocniczego (wozowni) oraz renowacji elewacji wraz z kolorystyką. Obiekt budynku głównego jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 2210 i położony jest w obszarze zespołu urbanistycznego miasta Nowa Sól, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 2203 - obecnie L-375/A. 2. Charakterystyka robót przy budynku głównym muzeum: - wymiana stolarki drewnianej okiennej skrzynkowej na okna drewniane z szybami zespolonymi wraz z ozdobnymi kolumienkami i głowiczkami - ok. 142,0 m2, wymiana parapetów na nowe drewniane, - wymiana świetlika dachowego na świetlik z profili aluminiowych z szybami bezpiecznymi, - wymiana części stolarki drzwiowej na nową zgodnie ze wzorem stolarki historycznej, - wykonanie ocieplonej podłogi w piwnicy wraz z okładziną z płytek gresowych - ok. 348,0 m2, - wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego i niewentylowanego - ok.423,0 m2, - wykonanie tynków i gładzi wapiennych - ok. 5725,05 m2, malowanie pomieszczeń farbą silikatową oraz klejenie tapet w 5 pomieszczeniach na parterze, - wymiana paneli podłogowych w pomieszczeniach na I piętrze ok. 145 m2, - wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami oraz zamontowanie ekonomizera na kotle c.o., - demontaż istniejących rozdzielaczy, czopucha w kotłowni i naczynia wzbiorczego na poddaszu, - wymiana pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną gr. min. 5,2 mm w układzie dwuwarstwowym, - wymiana obróbek blacharskich oraz wymiana koryta odwadniającego na nowe z blachy miedzianej wraz z odprowadzeniem - ok. 246,3 m2, - wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej, - częściowe rozebranie komina i wymiana wywietrzników dachowych, - wykonanie konserwacji instalacji odgromowej, - wymiana zadaszenia tarasu na parterze z blachy falistej na zadaszenie z szyby bezpiecznej na profilach aluminiowych, - wymiana posadzki na tarasie na płytki gresowe mrozoodporne, - wykonanie elewacji budynku o powierzchni ok. 1263,0 m2, renowacja detali architektonicznych z ceramiki i piaskowca, - wykonanie renowacji schodów zewnętrznych przy głównym wejściu, - malowanie elementów metalowych elewacji, - wykonanie dodatkowej ścianki w piwnicy z drzwiami ognioodpornymi. 3. Charakterystyka robót przy budynku pomocniczym (wozownia): - wymiana stolarki drewnianej okiennej skrzynkowej na okna drewniane z szybami zespolonymi, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. - wykonanie ocieplenia dachu - ok. 168,0 m2, - wykonanie ocieplonej podłogi w piwnicy wraz z okładziną z płytek gresowych - ok. 140,0 m2, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych ocynkowanych na nowe z blachy miedzianej - ok. 110,0 m2, - wykonanie ocieplenia elewacji budynku wraz z kolorystyką w oparciu o badania konserwatorskie - ok. 275,0 m2, - częściowa wymiana drzwi zewnętrznych oraz konserwacja drzwi drewnianych pozostałych, - malowanie elementów stalowych elewacji, - wykonanie instalacji wewnętrznej doziemnej i wewnętrznej gazu oraz instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem pieca jednofunkcyjnego gazowego - wykonanie systemowego komina spalinowo - wentylacyjnego wewnątrz budynku. 4. Charakterystyka robót przy budynku pawilonu przyrodnicznego: - wykonanie ocieplenia stropodachu - ok. 151,0 m2, - wykonanie ocieplenia stropu nad piwnicą od spodu - ok. 115,0 m2, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, - wymiana pionów i gałązek instalacji c.o. wraz z głowicami termostatycznych., - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych ocynkowanych na nowe z blachy miedzianej - ok. 87 m2, - wykonanie konserwacji instalacji odgromowej, - wykonanie ocieplenia elewacji budynku - ok. 370,0 m2 wraz z kolorystyką w oparciu o badania konserwatorskie , malowanie elementów stalowych elewacji, - wymiana parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy miedzianej - ok. 10,6 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.77.00 - 45.33.77.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Architektoniczno-Budowlana Restauracji Zabytków Architekton Leszek Peljan, Leszek Link sp. jawna, ul. Rynek 4a, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1930627,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2006525,85

  • Oferta z najniższą ceną: 2006525,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2616998,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.