eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CHODZIEŻ › Budowa zagrody wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby przywrócenia genetycznej różnorodności populacji daniela w Nadleśnictwie Podanin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104786 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

CHODZIEŻ: Budowa zagrody wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby przywrócenia genetycznej różnorodności populacji daniela w Nadleśnictwie Podanin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531261-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000918--N--2017 oraz 500002040-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, krajowy numer identyfikacyjny 570064464, ul. Podanin 65, 64-800 CHODZIEŻ, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0672829897, faks 0672810785, e-mail bartosz.rot@pila.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa zagrody wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby przywrócenia genetycznej różnorodności populacji daniela w Nadleśnictwie Podanin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa zagrody wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby przywrócenia genetycznej różnorodności populacji daniela w Nadleśnictwie Podanin. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na etapy realizacji tj.: a. Etap I - częściowa budowa kwater nr 4 i 5 w zakres której wchodzi: o wbicie kafarem słupków wyporowych i pośrednich, o wykonanie wypór, o zawieszenie i naciągnięcie siatki, o wykonanie i założenie bram, b. Etap II - budowa kwater nr 1,2 i 3 w zakres której wchodzi: o wbicie kafarem słupków wyporowych i pośrednich, o wykonanie wypór, o zawieszenie i naciągnięcie siatki, o wykonanie i założenie bram, o zawieszenie pastucha elektrycznego, o zbudowanie oraz rozmieszczenie we wskazanych miejscach wiat oraz urządzeń do obserwacji zwierząt dokończenie budowy kwater nr 4 i 5 w zakres której wchodzi: o zawieszenie pastucha elektrycznego, o zbudowanie oraz rozmieszczenie we wskazanych miejscach wiat oraz urządzeń do obserwacji zwierząt wykonanie pozostałej infrastruktury w zakres której wchodzi: o zbudowanie we wskazanym miejscu ambony turystycznej, o wykonanie korytarza przepędowego o szerokości 8m wykorzystującą istniejącą drogę, o zbudowanie zagrody manipulacyjnej (odłowni wraz z poskromem) o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr. 11 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiącymi załącznik 10 do niniejszej SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami tj.: a. Wbicie kafarem słupków wyporowych i pośrednich, b. Wykonanie wypór, c. Zawieszenie i naciągnięcie siatki, d. Wykonanie i założenie bram, e. Wykonanie korytarza przepędowego o szerokości 8 m wykorzystując istniejącą drogę, f. Montaż pastucha elektrycznego, g. Wykonanie zagrody manipulacyjnej (odłowni wraz z poskromem), h. Wykonanie oraz rozmieszczenie we wskazanych miejscach wiat oraz urządzeń do obserwacji zwierząt, i. Wykonanie we wskazanym miejscu ambony turystycznej. j. Roboty przygotowawcze, towarzyszące i porządkowe. k. Roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zapleczy budowy, wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich; l. dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; m. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj.: "operatu kolaudacyjnego" stanowiącego podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: w zakresie dokumentacji wykonawczej: o Protokół przekazania Wykonawcy placu budowy. o Oświadczenie o przyjęciu przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - technicznej. o Protokoły odbioru robót zanikowych - jeżeli wystąpiły. o Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu - jeżeli wystąpiły. o Protokoły konieczności (np: protokoły robót dodatkowych, zamiennych), zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru Budowlanego - jeżeli wystąpiły. o Protokoły odbioru robót częściowych - jeśli przewidziane zostały w umowie. o Protokoły z demontażu - jeżeli wystąpiły. o Protokoły z montażu (np. maszty stalowe) - dziennik montażu - jeżeli wystąpiły. o Wnioski Wykonawcy o wykonanie robót dodatkowych, zamiennych - jeżeli wystąpiły. o Wnioski o zmiany do projektu, zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru - jeżeli wystąpiły. o Opinie projektanta w sprawie zmian do projektu (istotne lub nieistotne) - jeżeli wystąpiły. o Inna korespondencja wynikająca z procesu budowlanego - jeżeli wystąpiła. o Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę. o Zarządzenie nadleśniczego/dyrektora o powołaniu Komisji do odbioru robót budowlanych. o Protokoły odbioru robót branżowych - jeżeli takie odbiory się odbyły. o Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego z wykazem ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia/protokół odbioru końcowego robót. o Oświadczenia i zaświadczenia wymagane Prawem Budowlanym - jeżeli wystąpiły. o Dziennik budowy - jeżeli był wymagany. o Protokół przekazania placu budowy Inwestorowi. o Inwentaryzacja powykonawcza sporządzona przez geodetę - jeżeli wystąpiła. o Oświadczenie projektanta o wykonaniu robót zgodnie z projektem. o Zawiadomienie Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy - jeśli jest wymagane. o Wniosek o pozwolenie na użytkowanie - jeśli jest wymagane. o Decyzja o dopuszczeniu do użytkowaniu - jeśli jest wymagana. o Inne dokumenty wynikające z procesu budowlanego. o Wyniki badań, sprawdzeń i oznaczeń laboratoryjnych zgodnych z zapisami STWiOR. o Receptury robocze i ustalenia technologiczne. o Dokumenty gwarancyjne. o Dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów (np.: atesty, aprobaty, deklaracje itp.) n. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 5. Organizacja budowy i warunki wykonawstwa: a. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od Zamawiającego, zabezpieczenia i odpowiedniego oznakowania terenów budowy oraz ewentualnego zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt. b. Wykonawca zobowiązany jest do: o zabezpieczenia instalacji urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; o dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; o uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych nawierzchni lub instalacji; o kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; o przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy. c. Wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. d. Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. e. Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: o ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późniejszymi zmianami); o ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. f. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego, poza słupkami grodzeniowymi, które zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. g. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: wszystkich pracowników fizycznych wykonujących prace ogólnobudowlane. 7. Obowiązek określony w ust. 6 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6. 8. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-9, 45422000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa zagrody wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby przywrócenia genetycznej różnorodności populacji daniela w Nadleśnictwie Podanin
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) z powodu braku ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.