To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104505 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Rybnik: Roboty budowlane remontowe i inwestycyjne w obiektach oświatowych
w zakresie dostosowania lokali wyborczych do potrzeb osób niepełnosprawnych z podziałem na zadania:
zad. 1: Dostosowanie lokali wyborczych w placówkach oświatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych (roboty ogólnobudowlane remontowe).
zad. 2: Budowa podjazdu przy wejściu głównym z robotami towarzyszącymi w ZSP 5 dz. Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj.
zad. 3: Budowa podjazdu przy wejściu bocznym do budynku w ZSP 12, dz. Zebrzydowice w systemie zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509996-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane remontowe i inwestycyjne w obiektach oświatowych w zakresie dostosowania lokali wyborczych do potrzeb osób niepełnosprawnych z podziałem na zadania: zad. 1: Dostosowanie lokali wyborczych w placówkach oświatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych (roboty ogólnobudowlane remontowe). zad. 2: Budowa podjazdu przy wejściu głównym z robotami towarzyszącymi w ZSP 5 dz. Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj. zad. 3: Budowa podjazdu przy wejściu bocznym do budynku w ZSP 12, dz. Zebrzydowice w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.39.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych i inwestycyjnych w obiektach oświatowych w zakresie dostosowania lokali wyborczych do potrzeb osób niepełnosprawnych z podziałem na zadania: Zad. 1: Dostosowanie lokali wyborczych w placówkach oświatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych (roboty ogólnobudowlane remontowe). Zakres rzeczowy 1) ZSzP nr 1 ul. Gliwicka dz. Wielopole Wymiana płytek przed progiem wejściowym do budynku sali gimnastycznej z jednoczesnym podniesieniem krawędzi płytek przylegających do progu wejściowego. 2) G 4 ul. Rybacka dz. Rybnicka Kuźnia Wykonanie dojazdu sprowadza się do wykonania dwóch krótkich odcinków chodnika, z których pierwszy łączyłby plac postojowy z istniejącym boiskiem o nawierzchni z kostki brukowej a drugi łączyłby boisko (od strony północnej) z szerokim chodnikiem prowadzącym wprost do wejścia do budynku (chodnik od strony boiska wielofunkcyjnego o naw. poliuretanowej) Likwidacja progu w drzwiach wejściowych poprzez zastosowanie nakładki z tworzywa sztucznego. 3) ZSzP 4 ul. Komisji Edukacji Narodowej dz. Golejów Zakres robót obejmuje: a) świetlica - wymiana drzwi w celu poszerzenia otworu drzwiowego wraz z wymianą posadzki celem likwidacji progu. b) mała sala gimnastyczna - wymiana drzwi na drewniane dwuskrzydłowe, przy czym skrzydło otwierane jako pierwsze (prawe otwierane w kier. holu) winno dawać szer. otworu w świetle min. 90cm (między ościeżnicą a skrzydłem zaryglowanym); Wymiana fragmentu posadzki z uwagi na zlikwidowanie różnicy wysokości posadzek w sali i w holu. 4) P3 ul. Za Torem dz. Paruszowiec Zakres robót obejmuje przełożenie fragmentu nawierzchni z kostki brukowej prasowanej typu "Behaton" przed progiem wejściowym do budynku Przedszkola z jednoczesnym podniesieniem krawędzi kostki przylegającej do progu wejściowego; 5) G 10 ul. Miarki dz. Ligota-Ligocka Kuźnia Wykonanie podjazdu w formie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wraz z zabudowaniem wycieraczki i przebudową studzienki kanalizacyjnej. 6) 6. SP 34 dz. Smolna Zakres robót obejmuje wyrównanie podłoża i wymianę posadzki lastrykowej przy drzwiach wejściowych po ich stronie wewnętrznej i zewnętrznej. 7) ZSP 9 (SP 6) dz. Smolna Zakres robót obejmuje wyrównanie podłoża i wymianę posadzki wraz z zabudowaniem wycieraczki. 8) ZSP 7 dz. Orzepowice Podjazd przy wejściu głównym Zakres robót obejmuje wykonanie wypełnienia balustrad płytami ze szkła akrylowego oraz uzupełnienie mocowania krat stanowiących nawierzchnię podjazdu do szkoły. zad. 2: Budowa podjazdu przy wejściu głównym z robotami towarzyszącymi w ZSP 5 dz. Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj Zakres rzeczowy 1) ZSP 5 dz. Północ - Budowa podjazdu przy wejściu bocznym z robotami towarzyszącymi wraz wykonaniem dokumentacji Zakres i opis robót podano w programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi załącznik do opisu zamówienia. zad. 3: Budowa podjazdu przy wejściu bocznym do budynku w ZSP 12, dz. Zebrzydowice w systemie zaprojektuj i wybuduj 1) ZSP 12 dz. Zebrzydowice - Budowa podjazdu przy wejściu bocznym z robotami towarzyszącymi wraz z wykonaniem dokumentacji Zakres i opis robót podano w programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi załącznik do opisu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia opisują: dla zadania 1: przedmiary robót i specyfikacje techniczne i wykonania odbioru robót, dokumentacja fotograficzna, dla zadań 2 i 3: program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja fotograficzna. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót / zaplecza budowy w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami,zraszanie); - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów; - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach; - ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg; W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wybranych, niewielkich fragmentów budynków przedszkolnych i szkolnych. Planowane do wykonania roboty remontowo-budowlane poprawią warunki użytkowania obiektu dla osób z ograniczonymi zdolnościami poruszania się poprzez wymianę nawierzchni z likwidacją progów i nierówności wraz z montażem balustrad w miejscach wymaganych przepisami. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie nawierzchni brukarskich, - wykonanie tynków, - wykonanie posadzek, - malowanie, - wykonanie robót stolarskich, - wykonanie robót spawalniczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45233200-1,
45432130-4,
45223100-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostosowanie lokali wyborczych w placówkach oświatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych (roboty ogólnobudowlane remontowe) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30202.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 32902.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Budowa podjazdu przy wejściu głównym z robotami towarzyszącymi w ZSP 5 dz. Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie przetargowe na zadanie 2 zostało unieważnione, ponieważ do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budowa podjazdu przy wejściu bocznym do budynku w ZSP 12, dz. Zebrzydowice w systemie zaprojektuj i wybuduj |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie przetargowe na zadanie 3 zostało unieważnione, ponieważ do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
- Wymiana okapów kuchennych na pochłaniacze, montaż nawiewników okiennych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Rybniku przy ul. Borki 37C
- Dostawy włókien laserowych
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - powtórka
- Modernizacja pomieszczeń budynku nr XXXIII z przeznaczeniem na nowoczesną terapię dedykowaną głównie pacjentom z tzw. podwójną diagnozą - powtórka
- Badania lekarskie pracowników i kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Rybnika oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.